Worldbeater
Finalizing Worldbeater software update V2.0.1
- 10 okt 2002
- 66.843
- 16.584
Ik dacht er pas al aan na het bougie verhaal.Er zitten trouwens ook nog twee filters tussen je tank en carburators. Die bovenaan op de benzinekraan, een ruwe, die je nooit vervangt. En een vervangbare iets voorbij de tank. Als je een tweedehands motor koopt, zeker als dat een lang "stilstaander" is, na twee tankbeurten altijd vervangen. En als je doet zoals ik, bij elke onderhoudsbeurt nakijken, en indien nodig, vervangen.
Is wel telkens een verschrikkelijk dure grap*, maar je, je moet er iets voor over hebben he
* Ik meen mij alvast te herinneren dat ik ze meestal een stuk goedkoper vind, 1,5 à 2,00€ of zoiets ...
Moet dat filter wel vaak vervangen worden.
Vroeger verving ik alles ook bij aankoop en daarna al snel.
Nu vervang ik eigenlijk alleen nog de olie..
(bougies in de F zullen ondertussen wel van twee eigenaren geleden zijn, aangezien de vorige eigenaar nog niets eens de olie had vervangen in drie jaar )
Het benzinefilter van mijn ZX9R was misschien nog wel origineel, maar het resultaat van de kijkoperatie viel tegen.
Bij de Jawa had het meer zin.
Daar werkte de reservestand ook niet meer, want langs het pijpje onderin bleek het dicht..
Ook wat roest in de tank, maar jaren lang geen langs meer van gehad..
Laatst bewerkt: