Worldbeater
Finalizing Worldbeater software update V2.0.1
- 10 okt 2002
- 66.837
- 16.577
Oh, wat was het onderwerp?Ik ben anders toch wel uitgereden voor een puntje in het TRG spel!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Oh, wat was het onderwerp?Ik ben anders toch wel uitgereden voor een puntje in het TRG spel!
Om me na mijn introductie dan ook meteen maar bij dit topic aan te sluiten:
Ik rijd een GSX600F uit '97 in zwart, 28k op de teller. Die zie ik niet zo veel in de regio. Wel met paars/magenta van dezelfde generatie, maar dat oogt naar mijn idee toch wat minder...
[afbeelding]
Mijn vriendin (~45kg) gaat prima achterop, een beetje gassen lukt dan ook nog wel. Laatst heb ik een maat achterop gehad (~75kg), dat scheelde enorm! Moest flink aan het gas hangen om op gang te komen. Ik herken me niet zo in problemen met de schokbrekers, alleen het vermogen.
Wel merk ik dat de gehele uitlaat tot aan de einddempers (niet de dempers zelf) roestig zijn. Heeft iemand daar ooit iets aan gedaan en zo ja, wat? Is het überhaupt nodig? Daarnaast de uitstekende onderdelen onderaan het kuipwerk. Niet fraai, maar zo heb ik hem overgenomen. Lijkt mij alleen een cosmetische ingreep, maar als ik toch tussen de experts zit...
Ter info ... de snelheid van het topic ligt momenteel te traag om dat voor elkaar te krijgen
Aan de huidige snelheid komt het topic vol te zitten in 112 dagen ... we gaan dus op halve snelheid, ge gaat serieus gaze moeten geven, want om het gemiddelde hoog genoeg te krijgen om het in minder dan 59 dagen gevuld te krijgen, ga je hoge pieken moeten halen.
De wet van het gemiddelde = geen gemiddelden zonder extremen. oftewel, in de context van het topic, geen hoog gemiddelde meer haalbaar zonder (tijdelijk) op zeer hoge snelheid te posten.
[/zinloos-gezever-alias-spam-modus-uit]
Ik ben anders toch wel uitgereden voor een puntje in het TRG spel! Wel, dat heb ik toch net gedaan
... zie gezever bericht hiervoor ...
Edit: een van de kenmerkende eigenschappen van een topic:
Hoe sneller het topic vol is, hoe meer onzin er in voorkomt
ben het gedeeltelijk (grotendeels)De meeste lol komt door onzin dus.......
Hey Jan!
Herinner me niet zoiets toe gezegd te hebbenben het gedeeltelijk (grotendeels)
... Oei ... we gingen die smiley niet meer gebruiken
Wat wil een mens nog meer.Dat is toch gewoon genieten.
Voor weinig.
Welke uitstekende delen bedoel je? (of heeft de fiets gewoon uitstekende delen )
Wat wil een mens nog meer.
Was die blauwe niet van forumlid BramC ?
Al 3 jaar? oei! Door gebreken of door geen zin?
De gsx staat hier nu net nog geen mand stil, morgen wordt die als ik op tijd wakker ben uit slaap gehaald en overmorgen komt er dan een rit van anderhalf uur
alles of niets..
Om me na mijn introductie dan ook meteen maar bij dit topic aan te sluiten:
Ik rijd een GSX600F uit '97 in zwart, 28k op de teller. Die zie ik niet zo veel in de regio. Wel met paars/magenta van dezelfde generatie, maar dat oogt naar mijn idee toch wat minder...
[afbeelding]
Mijn vriendin (~45kg) gaat prima achterop, een beetje gassen lukt dan ook nog wel. Laatst heb ik een maat achterop gehad (~75kg), dat scheelde enorm! Moest flink aan het gas hangen om op gang te komen. Ik herken me niet zo in problemen met de schokbrekers, alleen het vermogen.
Wel merk ik dat de gehele uitlaat tot aan de einddempers (niet de dempers zelf) roestig zijn. Heeft iemand daar ooit iets aan gedaan en zo ja, wat? Is het überhaupt nodig? Daarnaast de uitstekende onderdelen onderaan het kuipwerk. Niet fraai, maar zo heb ik hem overgenomen. Lijkt mij alleen een cosmetische ingreep, maar als ik toch tussen de experts zit...
bewust nooit benoemd.
Qua naam wel, maar de BMW S1000RR is niet zo betrouwbaar gebleken. (Ergens wel gelukkig voor mij)BakMetWater BlikMetWielen zo ken ik er wel nog een aantal
Blijft wel een degelijk merk
Qua naam wel, maar de BMW S1000RR is niet zo betrouwbaar gebleken. (Ergens wel gelukkig voor mij)
Ik had eigenlijk maar één droommotor, een MV Agusta F4 met radiale remmen, beetje recent model.Had je hem bijna gekocht voor erbij?
hmm.. Toch vind ik de S1000RR wel een vette motor. Ik vind de meeste BMW motoren zo lomp. Aangezien ik zelf niet groot ben, is het dan meteen te zwaar. Nou heeft mijn schoonvader een BMW K1100RS. Qua lompheid valt die nog mee. Heeft ook al 120.000 gelopen. Loopt nog steeds als een zonnetje. Ik heb wel begrepen dat de GSX-F reeks dit ook makkelijk kan