Ik hou het op de vrije speling.
Ja ik heb nog nooit echt goed naar de koppeling gekeken. Maar het is goed om te weten hoe het werkt en afgesteld moet worden. Ik zal eerst de afstelling eens volledig controleren en indien nodig opnieuw afstellen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ik hou het op de vrije speling.
125 MB
We zitten hier met zestig man in de cloud over ISDN, als ik ga downloaden dan knalt de administratie eruit.haha ja sorry ik heb momenteel door een actie, tijdelijk onbeperkt internet op mijn telefoon.
Zeker wetenMijn benzinekraan is hersteld...
...
Hopelijk heeft iemand er iets aan.
Verder moet ik eerlijk bekennen dat ik niet erg geïnteresseerd ben in FB
Heb wel een account maar die gebruik ik enkel voor het werk omdat nodige info daar meestal eerder te vinden is ...
http://tinymicros.com/mediawiki/images/e/e3/Suzuki_GSX600F_Service_Manual.pdf
pagina 28 is de juiste werkwijze neem ik aan?
chapter 2-12
Stelt eigenlijk niet veel voor als ik het zo zie. Maar je moet het wel even weten.
Motor half uit elkaar gehaald ... xenon bekabeling eruit ... andere xenon bekabeling (nog steeds van aliexpress) erin ... testen ... YES IT WORKS ... alles weer mooi op zijn plaats ... tellerpartij weer vast ... nog even testen voor alle kuipen er weer op gaan ... was te mooi om waar te zijn ...
Oke alles er weer uit ... koplamp unit er ook uit ... mee naar binnen ... xenons eruit ... LED H1 bulbs erin ... schit ... die passen niet ...
Effe alles aan de kant om tot rust te komen om te vermijden dat koplampen kunnen vliegen ...
Xenons er weer in ... straks weer monteren en nog steeds met enkel mijn DRL's rijden dan maar ...
Nu, voor ik alles weer monteer, eens zoeken waar ik buiten AE nog zo een kabel/relais kan vinden, want die van ali pak ik niet meer
Hopelijk vind ik nog ergens een "voor **u besteld, morgen thuis", dan monteer ik de motor niet meer en zal komende nachtshift per auto gebeuren ...
De 750 heeft mat grijze schetsplaten, de 600 heeft die in (nep) chrome.Mijn beide schetsplaten zijn in mat grijs geschilderd.
K denk dat het bij een modeljaar hoort.
Mijne is van 2003.
Wel ... over zelf sleutelen ... ben het effe beu ...Fijn om te zien dat zovelen aan hun GSXF sleutelen, maar ja
't is dan ook een makkelijke motor om zelf aan te sleutelen vind ik...
Ga ik doenSuggestie: gooi het in de techniek. Daar zul je vast veel loze hulp aangeboden krijgen, maar vast wel 1 of 2 mensen die er wat meer vanaf weten waarom het systeem het niet doet. Misschien kun je zonder (veel) meer uit te geven het probleem oplossen.
Ga ik doen
Dank je
De 750 heeft mat grijze schetsplaten, de 600 heeft die in (nep) chrome.
Klopt, dat hendeltje wat direct het wormwiel draait gaat bij mij vrij zwaar. Koppelingskabel heb ik een jaar geleden vervangen. Klemt niet, goed gesmeerd en liep voor mijn gevoel vrij. Bij de motorzaak zeiden ze ook al dat mijn koppeling wel een van de zwaarste is die ze langs gekregen hebben. Ik liet me vertellen dat ze een GSX-R hadden staan met een vergelijkbaar probleem. Het hendeltje zit nl. in een lager, wat bij deze motor compleet versleten was en waar zelfs speling in zat. Gaf hetzelfde resultaat, vandaar de interesse naar hoe ik het motorrijden mezelf wat makkelijker kan maken.Edit, zie dat je het hendeltje bij het blok bedoelt.
Geldt het zelfde voor, kun je ook los halen en bewegen. Maar dat is een wormwieltje die de koppelingspen naar binnen duwt. Moet je gescheiden van elkaar makkelijk kunnen draaien.