Het grote GSX-F topic deel 6

Status
Niet open voor verdere reacties.
het is al vrij uniek dat ik een buur tegenkom. Met portiekwoningen spreek je niet echt vaak met de buren. Alleen de mensen met dezelfde werktijden als ik.

s6 met fietsen!
 
Ik zal me ook maar weer even melden in het nieuwe deeltje.
Inmiddels weer thuis van motortrip en weekje weg.

Wie gaan er volgende week maandag allemaal nog meer naar Zandvoort toe?? :]
Ik heb er in elk geval al zin in!!

:W
 
Nog even fotooke van mijn gsx, nu 2 weken in min bezit.

full
 
Na 1 week rijden, nieuwe bandjes, kettingset, bougies, filters en verse olie binnen. Ja en dan ziet het er al snel zo uit:

[imgatt]
 
Na 1 week rijden, nieuwe bandjes, kettingset, bougies, filters en verse olie binnen. Ja en dan ziet het er al snel zo uit:

full
 
Uitlaat zag er al wat roestig uit, maar was nog in goede staat, dus demonteren en voorzorgsmaatregelen nemen

zo zag ie er uit:

full


Uitlaat ontroest met messingborstel en 3m scothch and brite, 3 keer ontvet en vervolgens in de hittebestendig 3 lagen (totaal 2 busjes leeggespoten)
 
Nu alleen nog een keer de carburateurs loshalen en schoonmaken, ik heb het gevoel dat de primaire sproeiers wat vuil zijn, ik neem aan dat na 50.000km en 15 jaar dat wel eens mag gebeuren. Kan ik ze daarna gelijk synchroniseren.
 
Haha lol, goeie wijx.

FF vraagje, welk octaangehalte moet ik voor de gsx750f van 95 tanken. Ik gooi er nu euro95 in, maar ik heb het idee dat ie nu een "gat" heeft bij gasgeven, kan zo maar komen door verkeerde octaangehalte. Als euro95 goed is zal ik de carbs eens moeten schoonmaken.
 
Weet iemand waar (liefst tweedehands) een CDI voor de 1996 of jongere GSXF te krijgen is? Het gaat dus om de Denso 32900-19C60, niet de 19C00 die in de oudere modellen zit.

Marktplaats/etc. geven me maar een advertentie: Van een bedrijf in Hengelo dat hem kan onderzoeken en eventueel repareren voor tussen de 80 en 250 euro...
 
Haha lol, goeie wijx.

FF vraagje, welk octaangehalte moet ik voor de gsx750f van 95 tanken. Ik gooi er nu euro95 in, maar ik heb het idee dat ie nu een "gat" heeft bij gasgeven, kan zo maar komen door verkeerde octaangehalte. Als euro95 goed is zal ik de carbs eens moeten schoonmaken.
Volgens mij is euro95 de juiste...
 
Weet iemand waar (liefst tweedehands) een CDI voor de 1996 of jongere GSXF te krijgen is? Het gaat dus om de Denso 32900-19C60, niet de 19C00 die in de oudere modellen zit.

Marktplaats/etc. geven me maar een advertentie: Van een bedrijf in Hengelo dat hem kan onderzoeken en eventueel repareren voor tussen de 80 en 250 euro...
Kijk hier eens...
 
Thanks jdr. Denk dat het de verkeerde is (die waar ik net 80 euro voor betaald heb...), maar ik ga het even proberen.

Indicatie nieuwprijs: 500+ euro _O- :')
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan