Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Het ligt er maar net aan hoeveel je aangepast heb en wat je zelf durft te doen op het circuit. Vooral de remmen, demping van de fiets (schokdempers dus) en afstelling van je motorblok zijn heel erg belangrijk als je veilig en met plezier een dag op het circuit wilt gaan rijden.Ik zit er over na te denken mijn GSX600f eens uit te laten op een circuitdag, lijkt me supergaaf. Is dit een beetje te doen of is het een te groot verschil (lees gevaarlijk) met onze supersport-motor vrinden?
Iemand ervaring mee (FreeBee bijvoorbeeld)?
Check de site van www.mcr.nl die organizeren een c dag op Zolder!!!Ik zit er over na te denken mijn GSX600f eens uit te laten op een circuitdag, lijkt me supergaaf. Is dit een beetje te doen of is het een te groot verschil (lees gevaarlijk) met onze supersport-motor vrinden?
Iemand ervaring mee (FreeBee bijvoorbeeld)?
Deze gaan niet passen. Dit is voor een verder voorover hangend motorblok dat ook nog eens vloeistofgekoeld is. Dit gaat nooit zonder veel ingrepen passen op de F.Even een vraagje aan iedereen.
Heb net geboden op een voorbochtenset van een GSX-R 1000 01-02 voor mijn gsx-f 600 uit 1995.
Was dit een goed idee? Weet iemand met zekerheid dat deze wel/niet zal passen op mijn F van 1995?
Alle info welkom.
Bedankt
Deze gaan niet passen. Dit is voor een verder voorover hangend motorblok dat ook nog eens vloeistofgekoeld is. Dit gaat nooit zonder veel ingrepen passen op de F.
Ik heb deze optie ook al bekeken. Toch heb ik maar een race-bochten zet gekocht heb. Je kan wel een bochtenset van een GSF600/650 (bandit). Deze zal je iets moeten verbuigen maar die passen wel. Hierdoor krijg je iets meer koppel onderin en minder vermogen op top als je voor een street-legal demper gaat. Je kan ook voor de set van een F gaan maar dan heb je minder koppel en meer vermogen op top.
De keus is aan jou wat je wilt gaan doen.
Deze gaan niet passen. Dit is voor een verder voorover hangend motorblok dat ook nog eens vloeistofgekoeld is. Dit gaat nooit zonder veel ingrepen passen op de F.
Ik heb deze optie ook al bekeken. Toch heb ik maar een race-bochten zet gekocht heb. Je kan wel een bochtenset van een GSF600/650 (bandit). Deze zal je iets moeten verbuigen maar die passen wel. Hierdoor krijg je iets meer koppel onderin en minder vermogen op top als je voor een street-legal demper gaat. Je kan ook voor de set van een F gaan maar dan heb je minder koppel en meer vermogen op top.
De keus is aan jou wat je wilt gaan doen.
Ziet er leuk uit maar weet zelf niet wat dit moet de power-curve doet. Dit vooral vanwege de dip die bij de F tussen de 4800 en 6100 rpm aanwezig is.Thanx FreeBee,
maar heb geen zin om veel te verbouwen
Wat denk je van de Raptor-dempers?
Ziet er leuk uit maar weet zelf niet wat dit moet de power-curve doet. Dit vooral vanwege de dip die bij de F tussen de 4800 en 6100 rpm aanwezig is.
Welke bochtenset ga je er dan aan vast knopen? Die van de bandit voor extra koppel of die van F voor extra vermogen?Jep, daar heb je een punt.
Heb er ook al aan zitten denken omdat de V-raptor natturlijk een 2-cilinder in V is.
Ga ff knippen plakken met Photoshop. Eens zien hoe het er optisch allemaal uitziet. Als dat meevalt , ga ik het er toch op wagen (als de prijs niet te hoog oploopt )
Welke bochtenset ga je er dan aan vast knopen? Die van de bandit voor extra koppel of die van F voor extra vermogen?
Als ze van laser zijn, dan zijn ze van RVS en ik dacht dat de bochtenset rond de 275/300 euro kost.
Omdat er nog geen bestond en er misschien wel vraag naar is (in ieder geval bij mij) is hier dan "Het Grote GSX-F topic".
Oud model (tot 1998)
GSX-600f
(Afbeelding)
GSX-750f
(Afbeelding)
GSX-1100f
(Afbeelding)
Nieuw model(1998-nu):
GSX-600f
(Afbeelding)
GSX-750f
(Afbeelding)
Kijk ook voor meer informatie:
Virtuele GSX-F Club
BEZITTERS
1. reign-in-pain
2. FreeBee
3. Ivan (Nl)
4. Inbox4me
5. Emile007
6. Beekie
7. Dirk130
8. gsxffie
9. ~Vincent~
10. Speedy_J
11. MrHawkeye
12. haribo
13. Yellow Shark
14. SpeedMonkey
15. PeerkeMikuni
16. Kr1s
17. allearz
18. Wuf
19. peterkps
20. jeemigdepeemig
21. (jouw naam hier? Geef het even aan)
Heb zelf de PRO Sport 4-2-1 van lazer eronder,kom je bijna niet tegen!!!!Even een vraagje aan iedereen.
Heb net geboden op een voorbochtenset van een GSX-R 1000 01-02 voor mijn gsx-f 600 uit 1995.
Was dit een goed idee? Weet iemand met zekerheid dat deze wel/niet zal passen op mijn F van 1995?
Alle info welkom.
Bedankt
Hi,
zoals jullie waarschijnlijk al weten heb ik ook een GSX-F 600 van 1995. En het verbouw-virus heeft toegeslagen .
Ik ben nog onderdelen aan het sprokkelen en dan kunnen we eraan beginnen.
Nou heb ik even een technisch vraagje:
ik kan namelijk voor een goede prijs een voorvork + kroonplaten en achterbrug van een R1 uit 1998 kopen. Heeft er iemand een idee of deze wel passen in mijn GSXF 600 van 95. Kan ik dan gewoon mijn velgen, assen, remmen, ... behouden? Iemand heeft me gezegd dat het mogelijk is maar zou het ook van de meer ervaren rotten onder jullie willen weten.
Greetz
Picje volgt later