Het grote GSXR 1000 topic Deel 4 : Way of life!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mijn uitlaatsteun is gebogen en gespoten met Airbus A380 Chromaat primer en 3 componentenverf. Tegen de tijd dat mijn motor helemaal verrot en klaar is, hangt die steun er nog steeds blinkend aan. _O- In vliegtuig omstandigheden dus bij -50 °C en 950 km/h kan die verf ongeveer 10 jaar mee, dus op de motor over een jaartje of 40 a 50, maar betwijfel of ik hem dan nog heb :+ Overigens heb ik hem van 4 mm gemaakt ipv 3 mm, zoals ik dacht :9

img1298bk9.jpg
 
Laatst bewerkt:
Ow, welke?? linkje?


675 is wel leuk, maar kon er niet echt aan wennen ondanks de supercorsa's. ga er van de zomer ff een goed proefritje op rijden (miss ff huren als dat kan) want ik vind het echt een hele mooie fiets.. anders komt er toch een gixxer 1000 :$

Gaat over kneedownen, paar pagina's terug daar.


Maar gixxer 1000 : :} beste fiets ooit, daarom dat iedere proefrit op een andere tegen valt *D
 
Laatst bewerkt:
Gaat over kneedownen, paar pagina's terug daar.


Maar gixxer 1000 : :} beste fiets ooit, daarom dat iedere proefrit op een andere tegen valt *D

ah gevind,

moet alleen nog ff kijken of ik eind dit jaar, of eind volgend jaar een nieuwe 1000 koop..

heb een beetj veel aan mijn 600 verandert, en vind het zonde om hem weg te doen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan