Het Grote Honda CBR900rr Fireblade Topic Deel 102!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
'Het Honda Grote CBR900rr Fireblade Topic Deel 102 !!' > 'Het Grote Honda CBR900rr Fireblade Topic Deel 102!!'
 
Een geweldig mooi, gezond en gelukkig 2014 toegewenst, en vele veilige en plezierige kilometers.
 
Het is voor je voorvering :+

Nee ff serieus: volgens mij kan met deze dingen in je vorken de demping veel fijner mee afstellen, Ik weet het alleen niet zeker...
 
Heeeee nou keb t kunnen vinden!! Schaamrood op mn kaken..nouja valt ook wel mee..

Maaaar de beste wensen voor 2014 vrouwen en mannen..dit jaar maar weer eens heerlijk rijden..mijn idee!!! En bbqen..
Natuurlijk!! Veel te lsng geleden en die blades mogen wel weer eens bij elkaar..
 
Heeeee nou keb t kunnen vinden!! Schaamrood op mn kaken..nouja valt ook wel mee..

Maaaar de beste wensen voor 2014 vrouwen en mannen..dit jaar maar weer eens heerlijk rijden..mijn idee!!! En bbqen..
Natuurlijk!! Veel te lsng geleden en die blades mogen wel weer eens bij elkaar..

Das een goed idee, ik doe mee:-)
 
Mogguh :W

@ Oerblade: Hoorde net op het nieuws dat het 1e dodelijke slachtoffer van een misdrijf van 2014 in Berkel plaats heeft gevonden, heb je daar nog wat van meegekregen? Lekker begin van het nieuwe jaar zeg -O-
 
Laatst bewerkt:
Heeeee nou keb t kunnen vinden!! Schaamrood op mn kaken..nouja valt ook wel mee..

Maaaar de beste wensen voor 2014 vrouwen en mannen..dit jaar maar weer eens heerlijk rijden..mijn idee!!! En bbqen..
Natuurlijk!! Veel te lsng geleden en die blades mogen wel weer eens bij elkaar..
En Wolverine verder met zijn rijbewijs en z'n andere Soesjes in elkaar zetten ;)
 
Moet wel een hele nieuwe straat zijn in Berkel want die straat komt niet voor op internet

edit - moeten ze het wel goed schrijven op de nieuws site's
 
Laatst bewerkt:
Idd allen nog de Allerbeste wensjus en dat dit jaarr en ik meen dit zo erg echt.. dat dit verdomde jaar 1 van de betere mag en zal worden dan de afgelopen jaren.

Hmm niet vergeten veilige kilometers maken en rubber onderhouden..stuurkuh boven ietsie meer boven mag dan ook gheghe[wheelie]

.. en dat die verd papierkus van de staat met u heeft nog niet betaald.. dat die ergens in hun achterste mag verdwijnen daar waar de zon ffkus niet zal schijnen zooo das dat.. verder nog wat vergeten?



Dan verklaar Ik ok hierbij een mooie 2014..voor ons allen''
 
mijn 92er

lennovich1-albums-verkoop-picture175169-imag0609.jpg
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan