Het Grote Honda CBR900rr Fireblade Topic Deel 102!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Net ben ik even met de motor bezig geweest.

Ik had nadat ik mijn versnellingsbak vervangen had meteen een powercommander geplaatst.

Ik had ook al op internet ergens gevonden dat je hier zonder al teveel moeite een quickshifter op kon aansluiten, Dit hoeft echter niet perse een push of pull sensor te zijn die je tussen je schakelstang zet (gelukkig maar want ivm het omgekeerd schakelen kan dat bij mij ook niet) maar kan in principe met elke willekeurige schakelaar.

Net even geklooid en even snel een beugeltje gemaakt voor een kleine microswitch.

Daarna even een proefrondje gereden en de quickshifter werkt!! *O* *O* *O*

Binnenkort maar even zorgen dat ik dezelfde schakelaar in een waterdichte variant krijg en dan gelijk even een wat netter beugeltje maken maar het systeem werkt in ieder geval goed!
 
Ondanks dat ik ziek ben (nog steeds ziek) Ga ik zo maar even naar m'n Blade toe om hem dan eindelijk even te wassen! Heb er nog 3 dagen de tijd voor op m'n gemak voordat ik ook weer aan het werk moet na 2 weken vakantie.....! En dan maar wachten op de eerste zonnestralen zodat we de Blade weer kunnen laten blazen:)
 
Ik heb op 18 december m'n PayPal account aangemaakt en 2 artikelen besteld via Ebay, maar wat werkt dat PayPal traag zeg:(! Ze hebben gisteren eindelijk voor 1 artikel geld van m'n bank afgehaald en nu moet dat eerst nog op m'n PayPal account gezet worden volgens mij en dan de verkoper betaald worden en dan pas wordt het artikel verstuurd! Jullie ook ervaring ermee dat het zo langzaam werkt? Ik heb ze ook al 2x een e-mail gestuurd maar geen reactie alleen 1 automatische reactie waar ik weinig aan had:(! En nu is nog maar de vraag wanneer het 2e artikel verwerkt gaat worden......?!?!
 
Ik heb op 18 december m'n PayPal account aangemaakt en 2 artikelen besteld via Ebay, maar wat werkt dat PayPal traag zeg:(! Ze hebben gisteren eindelijk voor 1 artikel geld van m'n bank afgehaald en nu moet dat eerst nog op m'n PayPal account gezet worden volgens mij en dan de verkoper betaald worden en dan pas wordt het artikel verstuurd! Jullie ook ervaring ermee dat het zo langzaam werkt? Ik heb ze ook al 2x een e-mail gestuurd maar geen reactie alleen 1 automatische reactie waar ik weinig aan had:(! En nu is nog maar de vraag wanneer het 2e artikel verwerkt gaat worden......?!?!

Daar heb ik geen last van gehad.

Ik had bij de eerste keer gebruik dat ik inderdaad moesten wachten tot het geld overgeschreven was, en daarna kon ik gewoon geld overmaken naar mijn account zodat ik daar een soort tegoed had.

Als ik dan iets wilde kopen via ebay kon ik dat vanaf mijn paypal account betalen en als er te weinig geld op mijn paypal account stond kon ik dat gewoon even overmaken viainternetbankieren, Hier zat dan echter geen verwerkingstijd tussen dus het geld stond dan meteen weer bij mijn tegoed van mijn paypal account.

Ook kan je paypal het geld van je bankrekening af laten schrijven geloof ik, maar daar heb ik geen ervaring mee...
 
Daar heb ik geen last van gehad.

Ik had bij de eerste keer gebruik dat ik inderdaad moesten wachten tot het geld overgeschreven was, en daarna kon ik gewoon geld overmaken naar mijn account zodat ik daar een soort tegoed had.

Als ik dan iets wilde kopen via ebay kon ik dat vanaf mijn paypal account betalen en als er te weinig geld op mijn paypal account stond kon ik dat gewoon even overmaken viainternetbankieren, Hier zat dan echter geen verwerkingstijd tussen dus het geld stond dan meteen weer bij mijn tegoed van mijn paypal account.

Ook kan je paypal het geld van je bankrekening af laten schrijven geloof ik, maar daar heb ik geen ervaring mee...
:Y
 
Ja ik heb voor die laatste oplossing gekozen dat hun het van mijn bank afschrijven! Maar dat gaat zo tergend langzaam! En nu hebben ze dus 1 bedrag wel afgeschreven en het andere bedrag niet! In het vervolg zal ik ook gewoon denk ik eerst het bedrag op m'n Paypal account storten en daarna bestellen zodat de betaling meteen verwerkt kan worden:-)! Al doende leert men maar ik vind het wel heel traag gaan en dat ik niet een mail terug krijg vind ik wel spijtig maar goed!

De blade is in ieder geval gewassen en dat doet mij dan weer veel goeds:-):-)! Heerlijk:-)!
 
Ja ik heb voor die laatste oplossing gekozen dat hun het van mijn bank afschrijven! Maar dat gaat zo tergend langzaam! En nu hebben ze dus 1 bedrag wel afgeschreven en het andere bedrag niet! In het vervolg zal ik ook gewoon denk ik eerst het bedrag op m'n Paypal account storten en daarna bestellen zodat de betaling meteen verwerkt kan worden:-)! Al doende leert men maar ik vind het wel heel traag gaan en dat ik niet een mail terug krijg vind ik wel spijtig maar goed!

De blade is in ieder geval gewassen en dat doet mij dan weer veel goeds:-):-)! Heerlijk:-)!
Bij mij is het zo goed als de volgende dag er van af, tenzij het weekend is.
 
Staat deze momenteel niet te koop :?
Toen die Blade van Yamadrama was wel iig :Y

yamadrama in "Het Honda CBR900RR Fireblade Topic deel 99"

full
 
Laatst bewerkt:
:P was ik weer.. heel ff.. bbq ga ik voor gillen, ge hoort me nog wel voor dien tijd haha.. en idd perry, die soezen staan maar te soezen.. het wordt weleens tijd, maar die kerel heeft het ook rete druk met van alles en nog wat en mij als een prinsesje behandelen.. oeh zei ik dat nou écht _O-

afijn, ik ga mn kids in bed rollen.. latersssss
 
Laatst bewerkt:
:P was ik weer.. heel ff.. bbq ga ik voor gillen, ge hoort me nog wel voor dien tijd haha.. en idd perry, die soezen staan maar te soezen.. het wordt weleens tijd, maar die kerel heeft het ook rete druk met van alles en nog wat en mij als een prinsesje behandelen.. oeh zei ik dat nou écht _O-

afijn, ik ga mn kids in bed rollen.. latersssss
Ja, je tikte dat echt en staat nu vast :+
 
Knap ding:-)! Mooie kleur combinatie:-)! Alleen andere uitlaat erop wat mij betreft:-)! Is die nog steeds te koop dan? Niet voor mijzelf maar eventueel een vriend van mij:-)!
Mijne staat in principe te koop ja. Maar omdat ik nog niet weet wat eraan mankeert staat hij nog niet echt te koop, als je begrijpt wat ik bedoel :P
 
Ik heb op 18 december m'n PayPal account aangemaakt en 2 artikelen besteld via Ebay, maar wat werkt dat PayPal traag zeg:(! Ze hebben gisteren eindelijk voor 1 artikel geld van m'n bank afgehaald en nu moet dat eerst nog op m'n PayPal account gezet worden volgens mij en dan de verkoper betaald worden en dan pas wordt het artikel verstuurd! Jullie ook ervaring ermee dat het zo langzaam werkt? Ik heb ze ook al 2x een e-mail gestuurd maar geen reactie alleen 1 automatische reactie waar ik weinig aan had:(! En nu is nog maar de vraag wanneer het 2e artikel verwerkt gaat worden......?!?!
Bij mij duurde het in het begin ook aardig lang, maar tegenwoordig gaan er max een dag of 2 overheen dat het afgeschreven wordt. Ik betaal regelmatig via PayPal en vind het erg relaxt werken... :Y ( Misschien dat de feestdagen ook ermee te maken hebben)

Ik heb overigens nog nooit een tegoed op mijn account gehad... :N
 
Laatst bewerkt:
Ow, ik ben iets te voorbarig...
Haha nou het is opzich wel de planning dat hij te koop komt. Maar dan moet ik eens gaan meten enzo en komt er steeds niet van. En mn planning van wat ik met de motoren ga doen wisselt ook steeds (allebei eruit, andere circuitmotor of dit nog jaar houden etc.). Dus we zien wel haha.

Maar mocht hij interesse hebben kan er altijd contact opgenomen worden uiteraard.
 
Zoekt iemand hier nog een bleedje voor een maatje, heb er ook nog eentje met wat zwart erin verwerkt die de deur uit gaat.... O-) Dus..... :P
 
Zoekt iemand hier nog een bleedje voor een maatje, heb er ook nog eentje met wat zwart erin verwerkt die de deur uit gaat.... O-) Dus..... :P

Foto? En wat is eventueel de prijs en de staat van de motor:-)?! Ja een vriend van mij heeft nu een CBR 600 uit 2000 op het oog maar ik hoop toch liever dat die voor een sportievere gaat:-)!
 
Zit met m'n tel te klooien, foto is ff lastig. Het is de tiger editie van She_Devil (zie OP), vraagprijs 2500 (onderhandelbaar), +/- 65000 gelopen en in showroomstaat. Heeft een optische upgrade gehad naar een SC33 (kont en voorspatbord), verder reteveel extra's...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan