Het grote Honda VTR SP 1 & 2 Topic deel 33

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vandaag ook nog even een ritje gedaan, was weer lekker :]

Daarna even gewassen, in de was gezet en wat titanium boutjes achter bij het tandwiel en de remschijf gefixt. Nu alleen de boutjes van de remschijven voor nog vervangen :)
Verder had madame een tijdje terug ook nog wat stickers gemaakt, die heb ik ook gelijk maar even op de achterbrug geplakt. Nog ff kijken of ze daar op blijven, en zo ja, of dat ze dan evt nog wat verschoven moeten worden.
[afbeelding]
[afbeelding]

Jij hebt de 10 spaaks PVM velgen toch? Ik zit ernstig in dubio over de Y-spaak variant..
 
Ziet er goed uit zo :Y :Y
Zou ze zelf niet meer verplaatsen :t :t :t
Sticker is ook niet zo groot, houdt het plaatje wel rustig. Heb evt nog een iets kleinere versie liggen, maar laat het nog even zo :)

Hoe staat het met jouw SP eigenlijk, al gereden? :]
Netjes zo Chris!
Thanx :)

Zijn je kuipen inmiddels al klaar?
 
Nee Chris, heeft wat vertraging, spuiter heeft het druk, klanten werk eerst zeg maar...
 
Laatst bewerkt:
De SC45 van mijn maatje is zonder aanleiding (is meestal met "kapot" gaan natuurlijk) gaan inhouden bij accelereren. Bougie's vervangen door de juiste iridium exemplaren waardoor de motor nu weer wel goed start maar......als de motor eenmaal van "choke" af kan dan hoor je (bij stationair)af en toe dat ie op één cilinder draait gevolgd door een (best wel harde) klap in de uitlaten. Dan gaat ie weer even normaal lopen en herhaalt zich het verhaal. Dat is waarschijnlijk ook dat gevoel van inhouden wat hij heeft. Is er bij iemand iets bekend/heeft dit ook eerder gehad en kan ons helpen met beginnen te zoeken naar de oorzaak.
futurist
full
 
Laatst bewerkt:
Beste motor forum vrienden, mijn vader is afgelopen zondag met 15 gevallen met zijn vtr sp1 uit 2001. aan de linkerschade zit er wat kras schade. dat komt wel weer goed met opnieuw spuiten. echter is het kontje overleden. heeft iemand er eentje over ?
Beste

Heb een bijna hele kont nog liggen , er is een klein afgebroken van de bevestiging bij het zadel, makkelijk te plakken .
Wellicht is dit iets voor je vader!
Groet martin
 
The hunt for the undertail zou je het inderdaad kunnen noemen!😁 Heb je toevallig foto's van die SP2 die jij te koop weet te staan?(aantal berichten terug)
 
De SC45 van mijn maatje is zonder aanleiding (is meestal met "kapot" gaan natuurlijk) gaan inhouden bij accelereren. Bougie's vervangen door de juiste iridium exemplaren waardoor de motor nu weer wel goed start maar......als de motor eenmaal van "choke" af kan dan hoor je (bij stationair)af en toe dat ie op één cilinder draait gevolgd door een (best wel harde) klap in de uitlaten. Dan gaat ie weer even normaal lopen en herhaalt zich het verhaal. Dat is waarschijnlijk ook dat gevoel van inhouden wat hij heeft. Is er bij iemand iets bekend/heeft dit ook eerder gehad en kan ons helpen met beginnen te zoeken naar de oorzaak.
futurist
[afbeelding]
Ik kan je er niet mee helpen, daar heb ik helaas de technische kennis niet voor... :/
 
De SC45 van mijn maatje is zonder aanleiding (is meestal met "kapot" gaan natuurlijk) gaan inhouden bij accelereren. Bougie's vervangen door de juiste iridium exemplaren waardoor de motor nu weer wel goed start maar......als de motor eenmaal van "choke" af kan dan hoor je (bij stationair)af en toe dat ie op één cilinder draait gevolgd door een (best wel harde) klap in de uitlaten. Dan gaat ie weer even normaal lopen en herhaalt zich het verhaal. Dat is waarschijnlijk ook dat gevoel van inhouden wat hij heeft. Is er bij iemand iets bekend/heeft dit ook eerder gehad en kan ons helpen met beginnen te zoeken naar de oorzaak.
futurist
[afbeelding]

Klinkt als de ontsteking van 1 cilinder die er af en toe mee ophoud, de klap in de uitlaat is onverbrande brandstof die tot ontbranding komt in de uitlaat.

Even kijken welke uitlaat er klapt, dan weet je ook gelijk in welke cilinder het probleem zich voordoet.

Zou evt de bobines kunnen omwisselen en kijken of het probleem zich bij de andere cilinder voordoet.
 
Klinkt als de ontsteking van 1 cilinder die er af en toe mee ophoud, de klap in de uitlaat is onverbrande brandstof die tot ontbranding komt in de uitlaat.

Even kijken welke uitlaat er klapt, dan weet je ook gelijk in welke cilinder het probleem zich voordoet.

Zou evt de bobines kunnen omwisselen en kijken of het probleem zich bij de andere cilinder voordoet.

niet helemaal waar......daar de uitlaat met een colector werkt...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan