Het grote K100 topic

@Remco met een K
dop gebruikt en werkte, zal hem retour sturen, wat een drama bij je vrouw (om er te komen/ parkeren)

maar nu een andere vraag,
wat is de maat van de oring voor het afdekkapje voor het oliefilter?

of iemand een link van zon ding,
kom prijzen, niet in de buurt, tegen van 0.50 tot €8.-


wie weet wat?
 
Is gewoon een O-ring van 88x3.

Naamloos.png
 
Tjongejonge..
Wat een geklut met de voorrem, heb er één gedaan, twee uur mee bezig geweest..

Alles vol met prut.
Alles weer in elkaar,
(Pennetje kwam niet los)
Maar echt lekker zit het niet,
Andere klauw maar in de kruipolie gezet...

Kijken of dat morgen lukt..
😡
 
Tjongejonge..
Wat een geklut met de voorrem, heb er één gedaan, twee uur mee bezig geweest..

Alles vol met prut.
Alles weer in elkaar,
(Pennetje kwam niet los)
Maar echt lekker zit het niet,
Andere klauw maar in de kruipolie gezet...

Kijken of dat morgen lukt..
😡
Rubber delen niet met ontvetter maar spiritus (of remmenreiniger?) schoonmaken.
 
overigens heb ik afstand gedaan van mijn K na 6 heerlijke jaren .
ik ga verder met de scootert .
Hij gaat zijn leven verder afmaken bij een goede vriend (Maxime ) en wordt goed verzorgd .
 
  • Leuk
Waarderingen: OMB
overigens heb ik afstand gedaan van mijn K na 6 heerlijke jaren .
ik ga verder met de scootert .
Hij gaat zijn leven verder afmaken bij een goede vriend (Maxime ) en wordt goed verzorgd .
Denk dat de meeste k rijders hem langer dan 6 jaar hebben, zelf nu (heb het even opgezocht; slik) 8 jaar, en hoop hem nog lang te hebben.
Weet niet waarom je hem weggedaan hebt, maar in ieder geval veel plezier op de scooter.
 
nou, bezig met de achterrem...
krijg de pennetjes niet los,
vorige eigenaar had de brommer buitenstaan.

wellicht daarom vastgeprut..
tips iemand?
20240213_141125.jpg
 
Klauw er af halen, kun je er fatsoenlijk bij. Dan ergens op leggen en kun je het met een hamer er uit tikken. Zo lang als dat het nog op de motor zit zit er te veel vering en speling in het hele spul en kun je blijven rammen tot je een ons weegt.
 
Klauw er af halen, kun je er fatsoenlijk bij. Dan ergens op leggen en kun je het met een hamer er uit tikken. Zo lang als dat het nog op de motor zit zit er te veel vering en speling in het hele spul en kun je blijven rammen tot je een ons weegt.
dan volgende vraag,
ik zie maar één bout zitten,
zit de andere achter de schokbreker?
 
Terug
Bovenaan Onderaan