Het grote Kamperen op je motor deel 4 met je zak op de mat.

Wat zijn je overwegingen?

De chinese uitvoering is niet zo duur, redelijk compact om mee te nemen en op een hobbelige ondergrond lig je toch mooi vlak.
Weet niet of het noodzakelijk is om een thermomatje oid eronder te leggen, je ligt natuurlijk al een eindje van de grond dus van optrekkende koude heb je geen last, dacht ik.
 
Na heeeeeele lange tijd toch weer aan het denken aan een camping. Maar dan nu op de motor.
Graag zou ik is praten met iemand die hier ervaring mee heeft.
Lijsten lezen wat mee te nemen e.d. al gedaan, gaat er meer om waar hoe wat waarom enz enz.

soort van meeting misschien?
 
Gewoon gaan en niet te moeilijk doen.. .wat je mist kun je overal kopen. Komend weekend lang weekend gaat mijn tentje ook weer eens opgezet worden :)
 
Laatst bewerkt:
Gewoon gaan en niet te moeilijk doen.. .wat je mist kun je overal kopen. Komend weekend lang weekend gaat mijn tentje ook weer eens opgezet worden :)

Je hebt eigenlijk gewoon gelijk.
Donderdag tentje/matje/slaapzak/kookdingus kopen.
Juli 10 dagen naar waar het warm en droog is.

Wordt vervolgt
 
Na heeeeeele lange tijd toch weer aan het denken aan een camping. Maar dan nu op de motor.
Graag zou ik is praten met iemand die hier ervaring mee heeft.
Lijsten lezen wat mee te nemen e.d. al gedaan, gaat er meer om waar hoe wat waarom enz enz.

soort van meeting misschien?

Ik zal langskomen op het MF Testweekend!
Ervaring en beginners genoeg.

Tot dan!

(PS Er is nog wat plek voor laatkomers)
 
Pakmaten van 79 cm lengte bij 25 en dan een gewicht van 4kg! Dat gaat lekker mee op de motor. Die kampeermeneer die heeft geen motor. Onze hele kampeer uitrusting voor 2 weegt 10 kg: tent, slaapzakken en matjes ( thermarest neoair) :} |(
 
Wie nemen er een stoeltje of krukje mee op de motor?
Is dat nou luxe of behoort dat tot de basis benodigdheden.

Zo ja, welke?

Ps:
Natuurlijk het liefste een comfortabele lederen met ingebouwde voetensteun en dergelijke van amper een kilo .....
 
Ik vind die helinox dingen echt te klein, ik heb gewoon zo'n campingvouwstoel met echte rug- en armleuningen.. bevalt prima!
 
Ik vind die helinox dingen echt te klein, ik heb gewoon zo'n campingvouwstoel met echte rug- en armleuningen.. bevalt prima!

Ik weet vrijwel zeker dat jij op 1 van mijn foto's staat van het E.T. een paar jaar geleden. En ja, dan is de Chinese Helinox jouw postuur niet helemaal waardig.
 
Ik vind die helinox dingen echt te klein, ik heb gewoon zo'n campingvouwstoel met echte rug- en armleuningen.. bevalt prima!

Met Sammie eensch... vind ze niet alleen te klein, dat valt voor mij alleszins mee, maar met name qua comfort vind ik het te weinig. Maar ja, met een span kun je grootvaders leunstoel nog wel meenemen!
 
Met Sammie eensch... vind ze niet alleen te klein, dat valt voor mij alleszins mee, maar met name qua comfort vind ik het te weinig. Maar ja, met een span kun je grootvaders leunstoel nog wel meenemen!

En in een opvallende kleur is het makkelijker je tent in het donker terug te vinden;
5smeOJ0.jpg
 
De ultieme toer stoel: www.kermitchair.com Kost wat maar gaat levenslang mee en weegt slechts 2,5 kg. Ik heb ze uit de USA gehaald. Daar was ik op een motorrally met 5000 andere kampeerders en vrijwel iedereen had deze! Ik hen ze nu 10 jaar en gebruik ze elk jaar enkele weken. Ze zien er nog uit als nieuw. Gaan tot 100 kg, maar ze kunnen meer hebben!
 
Terug
Bovenaan Onderaan