Het grote ONK OW-Cup topic

Cup-dag op cpz

  • 1 ja

    Stemmen: 67 74,4%
  • 2 nee

    Stemmen: 23 25,6%

  • Totaal aantal stemmers
    90
Status
Niet open voor verdere reacties.
Ben zwaar aan het twijfelen om volgende week vrijdag al richting assen te gaan voor de licentiecurssus, want anders is het wel een hele lange dag. Maar kan pas rond half 11 op het circuit aankomen. Weet iemand tot hoe laat je het terrein op kunt??
 
Ben zwaar aan het twijfelen om volgende week vrijdag al richting assen te gaan voor de licentiecurssus, want anders is het wel een hele lange dag. Maar kan pas rond half 11 op het circuit aankomen. Weet iemand tot hoe laat je het terrein op kunt??

Tijdens een prospeed dag was de igv tot na 0:00 nog open
Ik had mijn tentje achter de pomp staan, en hoorde tot laat auto's komen.
Maar een tijd, geen idéé
 
Ok dan gaat het waarschijnlijk toch al vrijdag naar assen worden. In het donker tentje opzetten en dan even slapen. Kun je op assen overal op de parkeerplaats stroom krijgen voor de kachel en bandenwarmers, of heb je zoals op zolder een verloop nodig??
 
Deze heb je nodig....

full
 
Maar nergens te koop. Behalve dan de bouwmarkt. Want als ze 20€ zijn koop ik hem liever compleet. Weet ik zeker dat ie het doet en dat ik de goede stekker koop.

Sorry lees niet goed
 
Laatst bewerkt:
Yes hij doet het. Zag hem ook op motorsport shop en waarschijnlijk broekhuizen. Dus gaat goedkomen.

Bedankt in ieder geval
 
Laatst bewerkt:
Ja zag hem op de motorsportshop voor 15€ staan maar die kunnen pas leveren vanaf maandag. Dus hoop dat ie dan op tijd binnen is.
 
Ja zag hem op de motorsportshop voor 15€ staan maar die kunnen pas leveren vanaf maandag. Dus hoop dat ie dan op tijd binnen is.

Zelf maken kan ook hé, die stekker kun je gewoon bij bouw markten voor een paar euro aanschaffen en op één van je eigen haspels of zo aansluiten.
 
...Kun je op assen overal op de parkeerplaats stroom krijgen voor de kachel en bandenwarmers, ..
Hoe zit het met de locatie van de inplug punten? Ik kan me van vorig jaar slechts de contactdozen bij het wc-huisje herinneren. Wat als je verderop het paddock (lees: ergens achteraan) staat? En zijn er genoeg?
 
Laatst bewerkt:
her en der op de paddock staan verdeelinrichtingen ... is me nog nooit gebeurd dat er niet ergens een plekje over was
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan