Het grote IDC topic

Wat was het warm afgelopen weekend, maar wel lekker gereden, ditmaal in de supersport klasse ingedeeld. Rondetijd aardig kunnen verbeteren doordat ik vrijdag de hele dag heb kunnen afstellen (vooral versnellingspookje). Nu alweer in de 1:51 met de nieuwe fiets *D

23AH4-9180.JPG
 
1-3 september weer 2 races meegedaan met het IDC in de supersport klasse:
IDC Dutch Supersport Oschersleben 1-3-09-2023 – 2e en 3e race van het seizoen
Bekijk bijlage 1924373
Inclusief onboard videos :)

Komend weekend voor mij de laatste race dit jaar op het TT-Circuit van Assen (en vooraf donderdag en vrijdag nog 2 dagen gridtimes)
Veel plezier, ben er ook weer. Ben benieuwd na de vorige een nieuw PR 1.49,6. Enkel nu al bijna 2 maanden niet meer op de motor gezeten .
 

Bijlagen

  • 23 AS4-5568.JPG
    23 AS4-5568.JPG
    94,5 KB · Weergaven: 3
Hoe ging het?

Mijn verslag en onboard staat er al weer:
IDC Supersport TT-Circuit Assen 16-09-2023 – 4e race van het seizoen

Next Stop: Cartagena *D
Het ging wel lekker, ondanks dat ik 2 maanden niet op de motor gezeten had kon ik in de wedstrijd redelijk vlak rijden 1.50,8 - 1.50,3 - 1.50,5 - 1.49,8 en 1.50,0. voordat ik een foutje maakte in de Strubben (schakelde in de vrij) en daarna verkeer. Uiteindelijk P7 in de Pro1000 klasse.

De finale races ben ik er weer bij op 7 oktober (pitbox 16 bij Road Racing Grunn)
 
Was weer lekkere races ondanks dat mijn tempo ver te zoeken was door omstandigheden.
Enorm veel aanloop en veel gezelligheid!

Nu de motor klaar maken voor de verkoop en daarna kijken voor iets jongers.
 
Voorlopige agenda:
6 apr Assen
27 apr Assen
18 mei Assen
15 jun Assen Endurance (7 uur)
12-13 jul Assen
24-25 aug Oschersleben
7 sep Assen
5 okt Assen
Er zullen nog wel 1 of 2 buitenlandse evenementen bijkomen
 
Laatst bewerkt:
Heb ik mazzel met m’n 600 😬het is vooral supersport wat nog verkrijgbaar is.

Een extra klasse met een eigen startveld bedoel je? Dan zullen ze wel iets anders moeten gaan samenvoegen of de CRT sessies er tussenuit halen.

Iemand nog iets gehoord over het nakedbike verhaal? Zie er niks meer over.
 
Heb ik mazzel met m’n 600 😬het is vooral supersport wat nog verkrijgbaar is.

Een extra klasse met een eigen startveld bedoel je? Dan zullen ze wel iets anders moeten gaan samenvoegen of de CRT sessies er tussenuit halen.

Iemand nog iets gehoord over het nakedbike verhaal? Zie er niks meer over.
Klasse is er in 2024 niet meer, vind er niets meer over in de reglementen: IDC | Reglementen en verzekering
 
We hebben onze data van dit jaar online gezet. Iemand nog interesse in een voorjaarstraining op Valencia...een 2-daagse op Assen...een 2-daagse op Oschersleben (als voorbereiding op de IDC races in augustus)..of in oktober het jaar afsluiten met 3 dagen knallen op Cartagena?
Schrijf je in: https://www.docshop-racing.com/nl/events
 
IDC is ook lekker bezig.
De kosten stijgen ongeveer 5% ten opzichte van vorig jaar (inschrijving 255>265, box 130>140), maar daar krijg je dan wel ongeveer 15% minder rijtijd voor terug 😅🤪

2x kwali van 15 minuten ipv 20 minuten en een race over 10 ronden. Dat is gewoon weer 10 minuten inleveren op ongeveer de 60 minuten rijden wat er was op zo’n dag.
 
Laatst bewerkt:
IDC is ook lekker bezig.
De kosten stijgen ongeveer 5% ten opzichte van vorig jaar (inschrijving 255>265, box 130>140), maar daar krijg je dan wel ongeveer 15% minder rijtijd voor terug 😅🤪

2x kwali van 15 minuten ipv 20 minuten en een race over 10 ronden. Dat is gewoon weer 10 minuten inleveren op ongeveer de 60 minuten rijden wat er was op zo’n dag.
Je zit langer in de auto naar Assen dan op t circuit 😡
 
Terug
Bovenaan Onderaan