Het grote ONK OW-Cup topic

Cup-dag op cpz

  • 1 ja

    Stemmen: 67 74,4%
  • 2 nee

    Stemmen: 23 25,6%

  • Totaal aantal stemmers
    90
Status
Niet open voor verdere reacties.
ik heb een beugeltje gemaakt , met daar een fiets achterlichtje op batterijen aan gemonteerd
heb het zo gemaakt dat ik hem er zo af kan klikken als ie niet verplicht is

Goed idee, naar zoiets was ik opzoek. Zou je een foto kunnen posten van jouw oplossing?
 
Goed idee, naar zoiets was ik opzoek. Zou je een foto kunnen posten van jouw oplossing?
simpeler kan niet toch
full
 
Safety first. Ik kop liever niet zo'n lichtje aan de kant. Borg hem gewoon even heel simpel, iedereen heeft een busje draad en een borgtang bij zich.. mocht ie losraken vliegt hij in ieder geval niet als een ongeleid projectiel van de motorfiets af.
 
Safety first. Ik kop liever niet zo'n lichtje aan de kant. Borg hem gewoon even heel simpel, iedereen heeft een busje draad en een borgtang bij zich.. mocht ie losraken vliegt hij in ieder geval niet als een ongeleid projectiel van de motorfiets af.

ik rij Ducati dus dan moet je gewoon niet achter me rijden, valt altijd wel iets vanaf :+
 
Dag vrienden,
Ik doe 26 maart mee met een daglicentie in de ProCup 600. Omdat mijn fiets gereed staat voor de ZAC moest ik nog een paar kleine aanpassingen doen om aan het technisch reglement te voldoen. Zo heb ik de rij nummers van de juiste kleur voorzien en een regen achterlicht geplaatst. Rest nog 1 klein dingetje.
Onderkuip
De onderkuip dient voorzien te zijn van minimaal één afsluitbare doorlaat met een minimale
diameter van 25 millimeter. Bij droge weersomstandigheden is deze doorlaat afgestopt met een
plug, bij regen dient deze plug verwijderd te zijn.

Nu is het zo dat ik al keurig een prefab gat in de onderkuip heb zitten van 25 mm, maar ik heb geen plug. Wat gebruiken jullie daarvoor?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan