het grote onnozele vragen topic speciaal voor choppers

Status
Niet open voor verdere reacties.
:^

Even een ander vraagje: als het hier zo vol zit met sukkels die geen fatsoenlijk topic kunnen openen (jullie mening, niet de mijne), waarom spammen jullie dan de link naar jullie forum? Dan komen die "sukkels" (wederom jullie mening, niet de mijne) toch jullie kant op? Dat wil je toch niet? Trouble in paradise...


Als de domme sukkels bij een ander bepaald forum komen, zal hij of zij er zeker fijntjes op gewezen worden dat er andere forums voor zulke vragen bestaan ( MF misschien... :P ). Blijft alleen het feit dat als moderators in dit, in het begin toch redelijk opgezet onderwerp, reageren met non-onderwerpen, de reacties blijven komen. Je kunt ook bij jezelf denken...laat maar. Nu lijkt het dat er gereageerd blijft worden, alleen om de reacties.

MF was en is voor mij nog heel waardevol, maar doe soms als moderator een stapje terug. Als je nu kijkt wat er gebeurt als Baksteen reageert.....dan krijgen sommige meelopers het idee dat ze hem of moeten verdedigen, of ze willen zijn vriendje zijn.

En waar het allemaal om begonnen is ??? Lijkt toch dat deze hele " discussie " geholpen heeft, het aantal onnozele vragen is gedaald met 100 %.

( en over een opmerking als: ruig uitziende motoren en ruig uitziende mensen die voor dringen....ach...moet dat een argument zijn ??? )
 
Laatst bewerkt:
Als de domme sukkels bij een ander bepaald forum komen, zal hij of zij er zeker fijntjes op gewezen worden dat er andere forums voor zulke vragen bestaan ( MF misschien... :P ). Blijft alleen het feit dat als moderators in dit, in het begin toch redelijk opgezet onderwerp, reageren met non-onderwerpen, de reacties blijven komen. Je kunt ook bij jezelf denken...laat maar. Nu lijkt het dat er gereageerd blijft worden, alleen om de reacties.

MF was en is voor mij nog heel waardevol, maar doe soms als moderator een stapje terug. Als je nu kijkt wat er gebeurt als Baksteen reageert.....dan krijgen sommige meelopers het idee dat ze hem of moeten verdedigen, of ze willen zijn vriendje zijn.

En waar het allemaal om begonnen is ??? Lijkt toch dat deze hele " discussie " geholpen heeft, het aantal onnozele vragen is gedaald met 100 %.

( en over een opmerking als: ruig uitziende motoren en ruig uitziende mensen die voor dringen....ach...moet dat een argument zijn ??? )
Wederom vingertje wijzen naar de crew. Jammer.

En nu ook buiten dit forum om onzin-topic openen - ook jammer. Waarschijnlijk denk je hiermee een statement te maken. Helaas, het statement mist zijn uitwerking. Ik geef ook jou een weekje om af te koelen. Kun je mee pronken op dat chopperstyle-forumpje.
 
Als de domme sukkels bij een ander bepaald forum komen, zal hij of zij er zeker fijntjes op gewezen worden dat er andere forums voor zulke vragen bestaan ( MF misschien... :P ). Blijft alleen het feit dat als moderators in dit, in het begin toch redelijk opgezet onderwerp, reageren met non-onderwerpen, de reacties blijven komen. Je kunt ook bij jezelf denken...laat maar. Nu lijkt het dat er gereageerd blijft worden, alleen om de reacties.

MF was en is voor mij nog heel waardevol, maar doe soms als moderator een stapje terug. Als je nu kijkt wat er gebeurt als Baksteen reageert.....dan krijgen sommige meelopers het idee dat ze hem of moeten verdedigen, of ze willen zijn vriendje zijn.

En waar het allemaal om begonnen is ??? Lijkt toch dat deze hele " discussie " geholpen heeft, het aantal onnozele vragen is gedaald met 100 %.

( en over een opmerking als: ruig uitziende motoren en ruig uitziende mensen die voor dringen....ach...moet dat een argument zijn ??? )
Ik heb het vermoeden dat ik hier als meeloper betiteld wordt. Jammer. Het lijkt er echter wel op dat als ik jullie tegenspreek op je eigen forum ik daar meteen afgeknikkerd wordt: fijne mentaliteit. Ik denk dat ik maar hier blijf.
 
Wederom vingertje wijzen naar de crew. Jammer.

En nu ook buiten dit forum om onzin-topic openen - ook jammer. Waarschijnlijk denk je hiermee een statement te maken. Helaas, het statement mist zijn uitwerking. Ik geef ook jou een weekje om af te koelen. Kun je mee pronken op dat chopperstyle-forumpje.
Wat een zielige vertoning. En het lullige is dat de mods er zelf aan mee werken. Ik had jullie wel wat volwassener ingeschat, maar helaas, wat blijkt............een kind van vijf gedraagd zich nog beter.
Ik ga hier niet lopen schelden of wat dan ook, maar onthou wel dat het op het chopperstyle "forumpje" een stuk gezelliger aan toe gaat.
En hoe komt dat? Daar wordt een ieder gerespecteerd en laat men een ieder in zijn waarde.
Dat kan men hier op MF niet zeggen.

Oja Dwaal, je hebt jezelf goed ingeschat.
Je bent inderdad niet welkom.
 
Oja Dwaal, je hebt jezelf goed ingeschat.
Je bent inderdad niet welkom.
Het is toch jammer dat het 'open forum' dat jullie claimen te zijn, zonder hokjes geest (ja, ik ben wezen lezen: ik kom graag met argumenten in een discussie, niet met geblaat), toch niet zo open blijkt te zijn. Met mijn ratbike zou ik prima moeten passen in wat jullie propageren: maar op basis van een paar berichten wordt mij de toegang ontzegd. En dat zonder schelden, vloeken of anderszins op de persoon te spelen. Dat is namelijk wat mij tegenstond en staat; de discussie gaat al lang niet meer over het oorspronkelijke onderwerp, maar staat in het teken van modder slingeren (pun intended) en het eigen ego tegenover de rest hoog te houden. Als je het niet eens bent met de regels, of de manier waarop deze worden uitgelegd door de huidige moderators kun je dat met een geciviliseerde discussie prima bespreken. Liefst zelfs via email, zodat anderen zich niet zo hoeven op te winden om niks. De zogenaamde meelopers ben je dan meteen kwijt.

Het grappige is dat ik me aan de 'domme topics' ook regelmatig erger: sommige mensen zijn echt domweg te lui om de zoekfunctie te gebruiken. Maar vergeet niet dat er ook mensen zijn op choppers (alhoewel ze in jouw ogen dat misschien niet waard zijn) die niet zoveel kennis van techniek hebben. Je bent zelf ook ooit eens begonnen met sleutelen en slijpen. In plaats van de 'bash' cultuur die in het chopper gedeelte van MF heerste, zou ik het mooi vinden als er juist positief werd gereageerd. Probeer eens zo'n yup met glimmend stock monsterachtig apparaat aan de slijptol te brengen. Dat zou een prestatie zijn om trots op te zijn. En trust me, dan ben ik de eerste die volledig achter je staat.

Ik ben benieuwd. Kan ik een serieuze reactie verwachten?
 
Wat een zielige vertoning. En het lullige is dat de mods er zelf aan mee werken. Ik had jullie wel wat volwassener ingeschat, maar helaas, wat blijkt............een kind van vijf gedraagd zich nog beter.
Ik ga hier niet lopen schelden of wat dan ook, maar onthou wel dat het op het chopperstyle "forumpje" een stuk gezelliger aan toe gaat.
En hoe komt dat? Daar wordt een ieder gerespecteerd en laat men een ieder in zijn waarde.
Dat kan men hier op MF niet zeggen.

Oja Dwaal, je hebt jezelf goed ingeschat.
Je bent inderdad niet welkom.
Je bedoelt dus dat op jullie eigen forumpje alleen mensen welkom zijn die door jullie gerespecteerd worden.
 
Ik stem: Dwaal als modje :9 *O* *O*


Off-topic ik vermaak me enorm hier, jammer van die ban....had ik niet gegeven :N
 
happyVFR: die ban is gegeven vanwege het topic dat hij in Sport heeft geopend (uiteraard met het gedrag in dit topic in het achterhoofd). Hier onzin posten is één ding; zodra dat buiten de grenzen van dit subforum gebeurt overschrijd je een grens.
 
Ik stem: Dwaal als modje :9 *O* *O*


Off-topic ik vermaak me enorm hier, jammer van die ban....had ik niet gegeven :N
Ik ook niet, in principe. Maar ik ben geen moderator; het is niet aan mij om daar over te oordelen. Misschien zijn er ook wel een paar emailtjes met bepaalde bewoordingen over en weer gegaan waar we niets van af weten.
 
Ik begrijp het wel....zeker als iemand op een gegeven ogenblik alleen maar onzin uitkraamt, je moet ook rekening houden met de rest, maar het was wel vermakelijk. :)

Maar goed...ik stem voor een slotje en de boel de boel te laten
 
Ik begrijp het wel....zeker als iemand op een gegeven ogenblik alleen maar onzin uitkraamt, je moet ook rekening houden met de rest, maar het was wel vermakelijk. :)

Maar goed...ik stem voor een slotje en de boel de boel te laten
Not yet! Zoals het een goede discussie betaamt moet een ieder de kans krijgen om repliek te geven op het gebodene. Ik hoop nog op reactie van deze of gene.
 
Not yet! Zoals het een goede discussie betaamt moet een ieder de kans krijgen om repliek te geven op het gebodene. Ik hoop nog op reactie van deze of gene.

Ik moet toegeven dat jij er weer een redelijke discussie van gemaakt hebt, maar voor de rest is het natuurlijk wel een beetje overloos gelul.

Nou hebben die gasten een ban....dus ik verwacht niet dat er nog iemand op terug komt.....maar we wachten af :9
 
Meelopers vind ik negatief klinken maar een eigen mening zal daar niet worden gewaardeert.
We zullen het zien: ik heb mezelf aangemeld en ben geactiveerd door de beheerder, dus... Mijn welkomst topic is geopend en de eerste reactie was zelfs positief! Weliswaar door een nieuwe gebruiker, die het verhaal kennelijk niet heeft meegekregen in dit topic, maar toch. Vooralsnog vriendelijkheid ten top!
 
Meelopers vind ik negatief klinken maar een eigen mening zal daar niet worden gewaardeert.
Niets negatiefs aan hoor....we zijn bijna allemaal meelopers, is in deze maatschappij(lees eenheidsworst) ook bijna onmogelijk om dat niet te zijn.

Dat wil natuurlijk niet zeggen dat je geen eigen mening mag hebben over bepaalde dingen, waar die sjopperfiguren dus problemen mee hebben doen ze zelf op hun eigen forum :? :? :? Lutsers dus.
 
Ik ben benieuwd. Kan ik een serieuze reactie verwachten?

Sterker nog, ik durf het zelfs wel aan samen af te spreken en dan onder het genot van een biertje de boel te bespreken. Misschien met de moderators erbij om dan eens deze eeuwige zinloze discussie hier uit te praten.
Je merkt het zelf al terecht op: het gaat werkelijk nergens meer over.

Ik wil maandag wel met een voorstel komen, maar dan wel via de mail.
 
Sterker nog, ik durf het zelfs wel aan samen af te spreken en dan onder het genot van een biertje de boel te bespreken. Misschien met de moderators erbij om dan eens deze eeuwige zinloze discussie hier uit te praten.
Je merkt het zelf al terecht op: het gaat werkelijk nergens meer over.

Ik wil maandag wel met een voorstel komen, maar dan wel via de mail.

Kijk, dat is de reactie van een kerel. Kom maar op! Ik hoor van je, mail staat in profiel.
 
:N

Dit vind ik toch ook weer niet getuigen van enige vorm van respect...

Dat was dan niet zo bedoelt, in motorland heb je het over sjopperfiguren, racemuizen, modderkruipers en bankstelzitters(goldwingrijders) dat wil toch niet meteen zeggen dat ik geen respect voor die mensen heb :?

Kijk als we het nou over BMWrijders hebben is het een ander verhaal ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan