Het Grote RSV1000 (R/Factory/Tuono) Topic #3

Status
Niet open voor verdere reacties.
njah laat 't maar regene of zo voor mijn part(hier dan eh)

kan toch nie gaan rijde zonder helm...
 
*heeft net een duosubframe gescoord voor 50€*

toch eindelijk es iets dat meezit

ps zx9r gast ik ga je deze week ff mailen voor die zit eh...
 
ja da mag wel :r

morgen namiddag na 't werk even ophalen...

nu nog een helm zien te vinden...

hier ook niemand die een ouwe suomy gunwind heeft ligge, kan ik odnerdelen overzette of zo..
 
Hhmm, lijkt op iets wat we op Lelystad ook hebben gedaan 27 juni. Op zo'n kartcircuitje , maar dan met een Mille. Of niet, Bart _O-

wel erg knap gereden

_O- idd, dat was te krap om lekker te rijden B|

Kom er zojuist achter dat ik afgelopen Zondag de rechterkuip aan de grond heb gereden op Zandvoort :P

Pff veel te weinig grondspeling die dingen :+

PS @ atmoz, zet nog ff de linkjes van de voorgaande 2 topic's in de startpost :)
 
zo ben terug ...

ian gaat zich ook aanmelden, zijn rsv uit carbon is hier al eens gepasseerd dacht ik...

kijk eens wat ik meeheb, morgen duoframe afhalen in lommel en dan kan ik weer wat klussen..

de taillightcover had ik dus al liggen,kan ik die inneens ook monteren en een beugeltje maken voor de nummerplaat...

carbon3cm.jpg


carbon undertail is echt wel :9~

ga'm zo meteen al strippen...

als hij klaar is zal ik es een eigen posertopic maken, dat mag toch wel na al die verbouwingen :) voorlopig komt er toch een stop in de plannen,en dat zijn er nog heel wat :-P

nu nog een oplossing voor mijn helm zoeken.... pffff
 
zo ben terug ...

ian gaat zich ook aanmelden, zijn rsv uit carbon is hier al eens gepasseerd dacht ik...

kijk eens wat ik meeheb, morgen duoframe afhalen in lommel en dan kan ik weer wat klussen..

de taillightcover had ik dus al liggen,kan ik die inneens ook monteren en een beugeltje maken voor de nummerplaat...

(Afbeelding)

carbon undertail is echt wel :9~

ga'm zo meteen al strippen...

als hij klaar is zal ik es een eigen posertopic maken, dat mag toch wel na al die verbouwingen :) voorlopig komt er toch een stop in de plannen,en dat zijn er nog heel wat :-P

nu nog een oplossing voor mijn helm zoeken.... pffff
bedoel je mij daarmee???
 
nee hoor...

of heb ik bij jou net...

nee die gast heet ook ian, maar komt uit tienen , belgie

hij zou zich aanmelden, had een paar nieuwe lederen dainese handschoene die hij wou verkopen...

dus ff de weg gewezen naar...
 
nee hoor...

of heb ik bij jou net...

nee die gast heet ook ian, maar komt uit tienen , belgie

hij zou zich aanmelden, had een paar nieuwe lederen dainese handschoene die hij wou verkopen...

dus ff de weg gewezen naar...
ahh ik snapte het al niet |(
en euh zovaak hoor je die naam ook weer niet :N

[edit]
word bij jullie trouwens het frame onder de tank ook zo heet
na het rijden
 
word bij jullie trouwens het frame onder de tank ook zo heet
na het rijden

yep :) bij men nieuwe juist hetzelfde

nog een paar vraagjes over rsv 2005:

- ook al iemand lekke koppelingspomp gehad aan 6000 kms?
- wat hebben jullie van verbruik? hier 7liter ong ( of 1:14 zoals jullie zeggen :+ )
- bij de nieuwe uitlaten knalt em enorm als ik uit toeren kom, wat is het beste voor af testellen, gewoon de eprom of pc3? (zit nu enkel k&n en mivv dempers op)
- weet er niemand toevallig een volledige kuipset liggen voor spiderman outfit? wil niet eerst stuiken of de originele kuip gebruiken voor te spuiten :)
 
dat de velgen van een type R zijn geanadiseerd wil dat zeggen dat dit de kleur bepaald en dat er dus geen kleur code is en ik dus inweze moet uitzoeken welke kleur er bij past. en kan hier uberhaubt wel lak op?
 
dat de velgen van een type R zijn geanadiseerd wil dat zeggen dat dit de kleur bepaald en dat er dus geen kleur code is en ik dus inweze moet uitzoeken welke kleur er bij past. en kan hier uberhaubt wel lak op?


waarom zou er geen lak opkunnen? laten zandstralen en dan spuiten met 2k lak of laten poederlakken
 
yep :) bij men nieuwe juist hetzelfde

nog een paar vraagjes over rsv 2005:

- ook al iemand lekke koppelingspomp gehad aan 6000 kms?
- wat hebben jullie van verbruik? hier 7liter ong ( of 1:14 zoals jullie zeggen :+ )
- bij de nieuwe uitlaten knalt em enorm als ik uit toeren kom, wat is het beste voor af testellen, gewoon de eprom of pc3? (zit nu enkel k&n en mivv dempers op)
- weet er niemand toevallig een volledige kuipset liggen voor spiderman outfit? wil niet eerst stuiken of de originele kuip gebruiken voor te spuiten :)

Ik heb een 2004, maar das redelijk vergelijkbaar.
- Ik moet nog steeds mijn koppeling af en toe ontluchten. Ga ik na het seizoen (laten) fixxen; Zelfde geld voor de achterrem, trouwens.
- Na het afstellen is het verbruik veel beter geworden. 1:17 / 1:18 met rustig 120 op de snelweg. Hard doorgassen en je haalt 1:10 :)
- Ik heb een rapidbike. Rapidbike of pc3 maakt ook niet zoveel uit volgens mij.
- Nee. :9
 
De uitlevering van Aprilia onderdelen is zojuist weer een maand uitgesteld denk ik :+

ROFL

in de zomer moet je zo wie zo niks verwachten van italianen...

lamzakken
:P

ben juist al bezig geweest met 't removen van mijn kont...

alleenn og 't subframe losdoen (heb geen imbus in die maat meer ligge,kwijt :( ) en dan de oude undertail lossen..

heel werkje om die kabelboom los te maken

ben es benieuwd hoe de nieuwe undert. gaat passen...
 
ROFL

in de zomer moet je zo wie zo niks verwachten van italianen...

lamzakken
:P

ben juist al bezig geweest met 't removen van mijn kont...

alleenn og 't subframe losdoen (heb geen imbus in die maat meer ligge,kwijt :( ) en dan de oude undertail lossen..

heel werkje om die kabelboom los te maken

ben es benieuwd hoe de nieuwe undert. gaat passen...
is niet een standaart maat maar soms kun je met torx wel verder niet optimaal maar werkt wel :Y was maat 7 dacht ik
 
torx heb ik nietl iggen..

morgen ff bij iemand een sleutel halen..

kan morgen toch pas verder als ik me nieuwe subframe heb...
 
yes...;

ik kan toch niet gaan rijden zolang mijn helm niet in orde is...

met ductape begin ik niet.. zooi

heb nog wel wat werk met 'm (rsv)

maar 't gaat er gelikt uitzien denk ik :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan