een normale nc30 ja, maar die hvan mem weegt 160 kilo en gaat 210 met 25kw!
als hij straks vol vermoegen is dan geegt hij nog maar 150kg, heeft 135pk en een top van 340!
En dat allemaal dankzij die 25kw honda hrc kit!
je vergeet de 200 achterband
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
een normale nc30 ja, maar die hvan mem weegt 160 kilo en gaat 210 met 25kw!
als hij straks vol vermoegen is dan geegt hij nog maar 150kg, heeft 135pk en een top van 340!
En dat allemaal dankzij die 25kw honda hrc kit!
193kg incl olie en benzine...
Kom je dan op 182?
http/www.bikez.com/bike/index.php?bike=8300
Ik zie overal andere waarden voor gewicht; 165/172/182/185 en dus 193 incl vloeistof.
hoe kom jij dan op 160?
193kg incl olie en benzine...
Kom je dan op 182?
http/www.bikez.com/bike/index.php?bike=8300
Ik zie overal andere waarden voor gewicht; 165/172/182/185 en dus 193 incl vloeistof.
Dit vind ik nog de knapste:
http/www.wemoto.com/library/honda-vfr400rl-1991/honda-vfr400rl-1991.html
ik denk dat die 2 een 1 moet zijn.
je hoeft mij niks wijs te maken hoor.
nogmaals, ik heb er zelf ook 1 gehad, en ik weet dus dat ie niet zo superlicht is als de meeste mensen beweren. maar dat komt zeker door die carbon titanium HRC kit dat jouwe 160 is?
Ding is lichter dan 182kg.
Die 193 incl vloeistoffen klopt wel denk ik.
denk eerder richting de 200.
en wat zie ik nou? je gooi en smijt nc gaat bijna richting het gewicht van je pa's fzr die niet door de bocht te krijgen is!
Kerel, als de NC30 nu al richting de 200 gaat, dan zou ie niet vooruit te branden zijn.
En dat zeg jij op ge Bandit.
Die 193 incl is het.
en als slotwoord :
kom maar naar de volgende 400cc meeting.
dan zal je het wel zien.