Op mijn leeftijd, nee dankje…..Je weet niet wat je mist!
Ik woon en leef hier prima, zonder verkeerslichten bij mij de oprit af, na 200meter rij ik tussen de koeien en boerderijen…..en dan gaan…..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Op mijn leeftijd, nee dankje…..Je weet niet wat je mist!
Ik kom niet verder dan Assel waar je bij de spoorwegovergang een friettent hebt….Rotterdam in de spits
Amsterdam in de spits
Den Haag in de spits
Kortom: Wegblijven uit de randstad.
Bij mij 'om de hoek'.Ik kom niet verder dan Assel waar je bij de spoorwegovergang een friettent hebt….
Leuke route richting Hoog Soeren en richting Vierhouten..Bij mij 'om de hoek'.
Ik ben er gister nog langs gereden!
Vroeger stopte ik ook bij Radio Kootwijk waar ook een terras was, of op vliegveld Terlet, of Hoenderloo. Posbanken rij ik altijd door omdat het mutje vol is….net als Vierhouten.Op Hoog-Soeren doe ik ook nog wel eens een terrasje!
MetooRotterdam in de spits…..
Nog nooit mee gemaakt, en dat blijft ook zo…..
Dat hoeft niet per se; defensief rijden is het parool. Maar ik geef toe, je komt dan niet altijd binnen een redelijke tijd waar je wezen wil.Rotterdam in de spits
Amsterdam in de spits
Den Haag in de spits
Kortom: Wegblijven uit de randstad.
Ja, dat is wel irritant. Je staat meer vast dan dat je rijdt. Tijdens woon--werkverkeer. Ik moet dan ook door de stad. Overal stoplichten.Eerder geen zin in file, stoplicht, weer file en nog veel meer stoplichten.
Komend van de A16 (vanuit het Noorden), afslag Capelle.Ik heb me vanochtend weer zitten verbazen hoeveel mensen in Rotterdam in de spits gewoon doodleuk door rood rijden, niet per ongeluk maar met beleid.
"Rood licht? Niet voor mij. Ik heb haast."
Slalommend tussen de andere auto's, in eerste instantie op een andere voorsoorterstrook waar het licht op groen staat helemaal naar voren rijden en dan op het laatste moment voorpiepen naar de rijstrook waar het licht op rood staat en doorrijden.
Dat zet me weer op scherp, goed uitkijken want ze rijden je zo van je sokken.
Rotterdam in de spits…..
Nog nooit mee gemaakt, en dat blijft ook zo…..
Try before you die.
Je weet niet wat je mist!
Geen last van, 06:00 dan draai ik mij om…Iedere dag in de file..
Zelfs om 06.00 is het al druk op mijn w/w route.
Uiteindelijk heb je het niet eens meer door dat je tussen de file door hobbelt.
Je krijgt af en toe alleen zo'n lamme klauw van het bedanken (geheel positief bedoeld uiteraard, aan de blikkers die alle ruimte
aan je geven))
Graag ja!Kortom: Wegblijven uit de randstad.
Je krijgt af en toe alleen zo'n lamme klauw van het bedanken (geheel positief bedoeld uiteraard, aan de blikkers die alle ruimte aan je geven))
Ik dacht dat ik altijd dingen overanalyseerde maar dit is echt next level.Maar dilemma 1: ik bedank eigenlijk het liefst de mensen die bij voorbaat al voldoende "ruimtekussen" hanteren, oftewel bijna iedereen. Maar dat doe je niet, daar rijd je gewoon langs. Dus waarom bedanken motorrijders juist de mensen die eerst wel in de weg stonden maar dan netjes aan de kant gaan? (Inclusief ikzelf... Geen idee waarom ik dat doe.)
En dilemma 2: je hebt er ook van die lui tussen die met een enorme ruk aan het stuur bijna in de berm of half op de vluchtstrook gaan rijden om je ruimte te geven. Natuurlijk ook allemaal goedbedoeld, maar soms wordt het op het gevaarlijke af slingeren. Bedank je die mensen nou ook? Op een of andere manier zou ik die mensen duidelijk willen maken: "rustig maar, ik kom er anders ook wel langs hoor"
Zo'n rugzak dragen en knopjes op je stuur maken om per geval een passende tekst te laten zien...Vandaag een prachtweertje om te rijden zeg!
Vanochtend ook hier een klein stukje file. Dan rijd je tussen zo'n file door, en dan heb je soms van die mensen die een beetje opschikken zodat je ertussendoor kunt. Heel fijn, die kunnen op zich wel een bedank-handje rekenen voor de attentie.
Maar dilemma 1: ik bedank eigenlijk het liefst de mensen die bij voorbaat al voldoende "ruimtekussen" hanteren, oftewel bijna iedereen. Maar dat doe je niet, daar rijd je gewoon langs. Dus waarom bedanken motorrijders juist de mensen die eerst wel in de weg stonden maar dan netjes aan de kant gaan? (Inclusief ikzelf... Geen idee waarom ik dat doe.)
En dilemma 2: je hebt er ook van die lui tussen die met een enorme ruk aan het stuur bijna in de berm of half op de vluchtstrook gaan rijden om je ruimte te geven. Natuurlijk ook allemaal goedbedoeld, maar soms wordt het op het gevaarlijke af slingeren. Bedank je die mensen nou ook? Op een of andere manier zou ik die mensen duidelijk willen maken: "rustig maar, ik kom er anders ook wel langs hoor"
omdat de mensen die plaats maken in hun spiegel kijkenDus waarom bedanken motorrijders juist de mensen die eerst wel in de weg stonden maar dan netjes aan de kant gaan?
Ik moet regelmatig vanuit Den Haag richting Breda en eind van de dag weer terug. Dan merk ik wel dat de files net de andere kant op staan. Op de ring Rotterdam wel een beetje vertraging op, maar in tegengestelde richting staat het helemaal vast.Komende van de A29 of A16 vanuit Antwerpen en dan via A15 naar de Botlek valt het nog mee qua files in de spits.
Heb altijd veel meer problemen rond Antwerpen dan Rotterdam.
Maar kan me inbeelden dat als je in de stad zelf moet zijn, of via Beneluxtunnel of Brienenoordbrug, dat het andere koek is.
omdat de mensen die plaats maken in hun spiegel kijken
Ik dacht dat ik altijd dingen overanalyseerde maar dit is echt next level.