Het GSX-R1000 Topic deel 18: Pure Performance !!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik reed vandaag na lange tijd weer 's 600, maar nu ik aan 1000 ben gewend rijdt dat toch wel anders.
 
Dag iedereen en sorry voor het binnenvallen!

Ik ben opzoek naar 2 afmetingen van het T-stuk van een GSXR1000 K3,4,5 of 6.. een betere plek op het forum om die waardes te verkrijgen zal ik vast niet vinden!?

Ik ben op zoek naar volgende maten van de originele vork (foto is ter illustratie):
y9b8.jpg


A en B zijn gemeten vanaf de bovenkant van het T-stuk.

Als de maten goed zijn heb ik ook wel interesse om een T-stuk over te nemen van iemand.. we raken het vast wel eens over de prijs!

Je mag me gerust een PM sturen!
Alvast bedankt :W
 
Net m'n gecoate wielen gezien. :9~ Houder voor de achterremklauw ook mat zwart laten coaten. :9~ Helaas geen foto van getrokken.
 
Laatst bewerkt:
Hoezo al 63000,heb met een R1 125000 gedraaid zonder problemen,dus had hem maar gehouden vind hem zeker mooier als de 1000 rr.
klopt heb je gelijk in, ;)

maar ik zag die K8 overjarig, ik dacht ik fiets het meeste over en heb het model wat ik wil met 0 km's erop

helaas werd die gejat na een jaar, anders had ik die Suzuki nog gehad.
Nu de S1000RR, sterke fiets helemaal bovenin.
Maar als ik de foto's van die K7 bekijk dan had ik daar toch zeker meer mee.
Diverse keren mee naar Noord Ierland/Engeland/IOM geweest, naar Brno mee geweest, Nurburgring etc en nooit 1 klap verkeerd

Ik had na de diefstal de keus om iets terug te kopen, K9 is niet verkeerd maar geeft mij niet dezelfde indruk als de K5 t/m K8.
Daarom de bmw gekocht, geen spijt van zeker niet maar ik denk dat er nog wel eens een Suzuki terug komt.
Ik heb nog een GSXR1100, maar ik denk dat er nog wel eens een recente GSXR naast komt te staan ;)
 
:^

Hij zou helemaal afzijn met zo'n dubbele Yoshi dual-tip uitlaat! :9~

[afbeelding]
[afbeelding]

Maar de dubbele (dus aan beide kanten) zijn er alleen vanaf de K7 modellen zoals hierboven, weet iemand of zo'n K7/K8 systeem als hierboven zou passen op een K5?
Ik snap dat er dan een beugel extra gemaakt moet worden voor de linker uitlaat, maar is dat alles of past het zowieso niet omdat het spruitstuk niet past ofzo? :?

Spruitstuk denk ik niet maar er kan een linkpijp gemaakt worden. Dat kan ik Spijkernisse bij een zaak waar ik de naam even niet van weet. Je hebt dan de dempers nodig van een K7/K8 en andere duo stepjes, links heb jij geen bevestigingspunt zitten voor de ophangbeugel. Of de stepjes van een K7/K8 passen op de K5/K6 weet ik zo niet.

Het is mogelijk dus met wat speurwerk naar de juiste spullen. ;) Als iemand jou de originele K7/K8 dempers kan lenen laat je daar een linkpijp voor maken en koop je later de Yoshi's. Mocht het toch niet mogelijk zijn dan heb je in ieder geval de Yoshi's niet voor niks gekocht.

Kom nog terug op de naam van de zaak.
 
probeer anders eens mtc exhausts in UK: maken goede uitlaten en linkpipes voor practisch elk model, aan lage tarieven
 
Is dit bij iemand herkenbaar?
Is van de koppeling hendel de motor start niet met de nieuwe hendel maar wel als ik de orginele hendel monteer op de orginele hendel zit een verdikking die de elektrische sensor aanraakt en de verdikking zit niet op de nieuwe hendel.
[afbeelding]
[afbeelding]

tja goedkope hendels of voor verkeerde type, oplossing klein gaatje (m5) draad er in en een inbusboutje of prikboutje en opgelost.
 
Dag iedereen en sorry voor het binnenvallen!

Ik ben opzoek naar 2 afmetingen van het T-stuk van een GSXR1000 K3,4,5 of 6.. een betere plek op het forum om die waardes te verkrijgen zal ik vast niet vinden!?

Ik ben op zoek naar volgende maten van de originele vork (foto is ter illustratie):
[afbeelding]

A en B zijn gemeten vanaf de bovenkant van het T-stuk.

Als de maten goed zijn heb ik ook wel interesse om een T-stuk over te nemen van iemand.. we raken het vast wel eens over de prijs!

Je mag me gerust een PM sturen!
Alvast bedankt :W

Niemand die zijn gixxer zo ver uit elkaar heeft deze winter om te poetsen??
 


Begint weer ergens op te lijken. :9~ Wacht nog op een aantal spullen. Zitje word nog opnieuw bekleed. Twijfel nog om de duostepjes terug te plaatsen.


Maten van het t-stuk kan ik morgen even naar kijken, maatje heeft nog een K7/K8 t-stuk liggen.
 
Laatst bewerkt:
Maatje van me was hier geweest http://www.pajic-racing.nl/

Is niet is Spijkenisse, daar zit weer een andere zaak maar die doet dit niet. Was even in de war.

Pajic is een goede inderdaad :Y paar maten van me zijn er ook geweest om uitlaten pas te laten maken. Mijne gaat er van het voorjaar op de bank om de PC3 af te stellen :)

Las net een stukje over gekleurde velgen. Als ik moet kiezen tussen spuiten of coaten kan ik beter gaan voor coaten lijkt me? Wil ze of wit of oranje hebben namelijk.
 
Pajic is een goede inderdaad :Y paar maten van me zijn er ook geweest om uitlaten pas te laten maken. Mijne gaat er van het voorjaar op de bank om de PC3 af te stellen :)

Las net een stukje over gekleurde velgen. Als ik moet kiezen tussen spuiten of coaten kan ik beter gaan voor coaten lijkt me? Wil ze of wit of oranje hebben namelijk.


Ik zou voor spuiten gaan. Ten eerste ziet het er mooier uit en is het goedkoper. Poedercoaten heeft weer als voordeel dat het steviger hecht.
 
Ohh heerlijk mensen die lopen huilen over onbenullige dingen. Geweldig waar een slechte rempomp niet goed voor is. _O-
 
Of het mooier is weet ik niet. De keuze uit kleur is bij spuiten wel veel ruimer.

Ik heb me velgen laten spuiten bij Life Creations in A'dam ben er dik tevreden over. Bij het laten spuiten van je velgen moet je wel iemand hebben die goed velgen kan monteren en demonteren. Helaas heb ik dat al ondervonden als het niet goed gaat. Afgelopen jaar heb ik een lekke band gereden richting de Eifel hierdoor was ik genoodzaakt om me band te laten vervangen bij Moto Port Echt en dit viel vies tegen. Na aangeven dat er veel maar ook echt veel vet moet worden gebruikt bij dit soort velgen is helaas niet aangekomen. Ze leverde een motor terug met de velg waaraan de ene kant van de velgrand 30cm eraf was en aan de andere kant ca 10cm en ze wilde dit bij laten werken met een lak stift terwijl die kleur speciaal is gemaakt bij Life Creations (meerdere lagen). Ik ben toen zo slecht geholpen bij MotoPort die hebben me gewoon laten barsten en beweerde dat ze de velg ook zo konden spuiten terwijl hun niet weten hoeveel moeite er is gedaan om die goude kleur te realiseren. Na hoop gezeik heb ik besloten om nu altijd naar 1 persoon te gaan bij mij in de buurt die doet namelijk vaker zulk soort velgen maar zulk soort personen heb je overal wel zitten alleen goed zoeken.

Niet om je bang te maken want nogmaals ik ben dik tevreden en ik zou het zo weer doen laten spuiten.

De onderste foto is de schade wat toen is gemaakt.

wkv8.jpg

20130311145340.jpg


 
Heb ze al laten coaten. Banden wissel doet een maatje van me. Hij is er voorzichtig mee wat ze bij Motoport dus totaal niet zijn. Een lakstift kom op nou. Zou staan te koken als ze daarmee aan zouden komen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan