Rommit
MF'er
je bent hier al net zo kinderachtig bezig als op het transalp forum !
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
je bent hier al net zo kinderachtig bezig als op het transalp forum !
Eerder in dit topic staat vermeld dat een Twin niet de gooi en smijt fiets is, die een Alp wel is.. en dat is wel iets WAT ik ermee wil doen.
Ik wil er langere ritten mee rijden, maar ook af en toe een stukje onverharde weg.
Wij zijn in het bezit van zowel een Twin als een Alp. Inderdaad is de Alp wat lager en daar rijd mijn vrouw op. Zij is 1.70 m lang. Ik ben zelf 1.77 lang en voel mij prettiger op de Twin. Niet van wege het vermogen. Pk fietsen zijn het beide niet.
Afgelopen maanden rijd ik ook op de Alp omdat ik mijn fiets aan het reviseren ben.Africa Twin 1995 reviseren
Of het een gooi en smijt fiets is hangt vooral van je banden af. Gooien en smijten op straat zowel droog als nat kan ik je de Anakee adviseren. Voor ofroad ben ik zelf ook nog aan het zoeken. Overweeg om de Heidenau off road banden te gaan proberen,
[afbeelding]
ga dan lekker terug naar dat forum als je de drang voelt dom te reageren op een overduidelijk gemarkeerde grap.je bent hier al net zo kinderachtig bezig als op het transalp forum !
Ik heb zelf Pilot roads op mijn Varadero en rij de randjes er ook af.
Ga nu net zo plat als op mijn VFR, al heb ik wel het idee dat je met de Vardero platter kan dan met de VFR, aangezien ik al van alles aan de grond heb gehad, zal deze zomer mijn sliders er weer eens op zetten, eens kijken of dat op de Vardero ook lukt.
Een At is rustiger loopt op rails op de snelweg geen schuif....
heidenau K60 doen het erg goed is volgens mij de beste band die tussen pure wegbanden en zandbanden in zit.
heb met de laatste tank 1 op 19,6 gescoord niet slecht dacht ik
1 op 19,6 met een AT??
Dat zijn waarden die wij wel met de Alp halen, maar zeker niet met de AT.
Is de AT helemaal standaard, of heb je er wat verbeteringen aan gedaan.
Ben mijn AT helemaal aan het reviseren en overweeg om er een dynojet setje in te zetten, schijnt dat hij dan wat zuiniger gaat lopen.
Dit is mijn topic Africa Twin 1995 reviseren
Met het oog op een reis naar de Alpen, de Stonemasters omgeruild voor een set Heidenau K60:
http://picasaweb.google.be/109108211870842057576/HEIDENAU#
@Hummer H1 : Zag ik het nou goed in je eigen topic dat jij alles zelf hebt gespoten? Ik zou graag eens praten met je over wat de kosten zijn geweest voor het reviseren (het spuitwerk, poedercoaten, etc)
Is dat mogelijk? Ik kan je geen PB sturen geloof ik...
1 op 19,6 met een AT??
Dat zijn waarden die wij wel met de Alp halen, maar zeker niet met de AT.
Is de AT helemaal standaard, of heb je er wat verbeteringen aan gedaan.
Ben mijn AT helemaal aan het reviseren en overweeg om er een dynojet setje in te zetten, schijnt dat hij dan wat zuiniger gaat lopen.
Dit is mijn topic Africa Twin 1995 reviseren
Sjg, heb je nog een foto van de montage van de nummerplaat.