Het Honda CBR 1000RR Fireblade topic ** deel 45 **

Status
Niet open voor verdere reacties.
@ Zaad:
Vraag dan eens een snellere internetverbinding aan papa en mama :9
 
Laatst bewerkt:
Het is er hier het topic niet voor en liever zou ik er een uurtje met je over bomen omdat je dan wat sneller heen en weer pingpongt dan zo, maar ik weet nu niet helemaal of je gelijk hebt.

Volgens mij beinvloed de instelling Pal of NTSC op de POV1 de opname helemaal niet maar is alleen bedoelt om via de Video-uit van de POV1 het juiste Pal of NTSC signaal naar de aangesloten Pal of NTSC TV te geven.

Ik ben in de veronderstelling dat de opnamen van 720x480 met een pixel aspect ratio van 1 zijn. Dus square pixels en niet wat jij zegt 0.9. Als het 0.9 zou zijn dan zou het juiste plaatje niet 3:2 gedisplayed moeten worden maar 4:3 (opgerekt naar boven) en dan zou het inderdaad NTSC zijn. Als je op de VIO site kijkt dan zijn ook alle opnamen daar in de 3:2 verhouding en niet in 4:3.

Jou 720x480 Mpeg file die ik gedowload heb wordt toch ook nog op 3:2 gedisplayed?

Mot maar eens met je afspreken. :W

Tuurlijk is dit wel het topic om het te bespreken :+

Als ik een bron bestand open in premiere is het 720 x 480 pixel aspect ratio van 0.9
Dat geeft Premiere aan en MainConcept reference geeft aan dat ie wil converteren naar 4:3 maar geeft me de optie het te doen naar 3:2 waardoor het beeldformaat gehandhaafd blijft.

Zoals ik zei ik maak straks twee filmpjes... zullen dan ook maar mailen :+
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan