Het Honda CBR 1000RR Fireblade topic ** deel 45 **

Status
Niet open voor verdere reacties.
@Jasper :( ben je ook met mijn
full

aan het spelen :? ik heb geen meel ontvangen :N :+



















:$ nu wel :Y _O- _O- *O*
 
Laatst bewerkt:
Ik snap wat je bedoelt. Dit stickje kan 2 mb per seconde lezen of schrijven, dat is 2x3600 is 7,2 GB per uur. Op de hoogste kwaliteit 720x480 en 30 f/s schrijft de POV1 8 GB in 6 uur vol dat is 0,37 mb per seconde dus die 2 mb per seconde van dit kaartje is ruim voldoende. Wel zal het langer duren om dit kaartje naar je pc leeg te trekken. Dan kan een snellere handig zijn. Deze gekocht om dat ik er (bijna) zeker van was dat ie zou werken in de POV1 omdat mijn 2 GB kaartje hetzelfde type is.

@ nosmo thanks :}
 
@zZLAAKOPZz wat heb je moeten betalen voor die open uitlatenprent in de eifel :?
je hebt me een beetje nieuwsgierig gemaakt , vertel het meer ff hier.
klees het morgen wel :)
 
Fred en Mary zijn net getrouwd, maar kunnen geen huwelijksreis veroorloven, dus gaan ze na de trouwerij naar het huis van Fred's moeder en vader voor hun eerste nacht samen.
De volgende ochtend, staat Johnny, Fred's kleine broertje, op en eet zijn ontbijt.
Als hij naar school gaat vraagt hij zijn moeder of Fred en Mary al op zijn gestaan.
Ze antwoord: 'Nee'.
Johnny vraagt: 'Wil je weten wat ik denk ?'
Zijn moeder antwoordt: 'Ik wil niet horen wat jij denkt ! Ga maar gewoon naar school.'
Als Johnny thuis komt tussen de middag vraagt hij aan moeder: 'Zijn Fred en Mary al op ?'
Ze antwoordt: 'Nee.'
Johnny zegt: 'Weet je wat ik denk ?'
En zijn moeder zegt: 'Het maakt niet uit wat jij denkt ! Eet je boterham en ga weer naar school'
Na school komt Johnny thuis en vraagt weer: 'Zijn Fred en Mary al op ?'
Ze antwoordt 'Nee.'
Hij vraagt: 'Weet je wat ik denk ?'
En zijn moeder zegt: 'Ok, vertel me dan maar wat jij denkt'
Hij zegt: 'Vannacht kwam Fred in mijn kamer de vaseline halen en ik denk dat ik hem mijn secondenlijm heb gegeven ! '
 
@zZLAAKOPZz wat heb je moeten betalen voor die open uitlatenprent in de eifel :?
je hebt me een beetje nieuwsgierig gemaakt , vertel het meer ff hier.
klees het morgen wel :)
Gewoon killer mee in de kofferbak ;)
 
ff zwaaien hiero, anders kan ik het topic weer niet terug vinden :P :W
full

deel 45 "back to Black" *D
 
Laatst bewerkt:
Wie komt deze tekst bekend voor :+

Geluk is belangrijker dan geld ...... tenminste, dat zeggen mensen met geld O-) :+

Maar goed, ik ben inkoopadviseur van beroep, dan stel je dus dagelijks offerteaanvragen op. En zo heb ik m'n vriendin ook gevonden:

Eisen:
Prinses in de keuken
Sloof in de huishouding
Hoer in bed

Wensen:
esthetisch verantwoord
moet lief zijn voor mij
rijke ouders waarvan de houdbaarheidsdatum bijna vestreken is
moet van motorrijden houden

Eigenlijk is alles gelukt, behalve de laatste wens })

Gelukkig leest ze niet mee op deze site *D
 
Laatst bewerkt:
idd :9 tijd van vrede is met kerst toch pas :? je luistert zeker hele dag schijtskyradio dat je al in kerststemming bent :+ :j _O-

en je hebt mn solo onderbroken B| :+

verbinding snel zat maar zit hier draadloos dus vertraagd wat, maar dan nog is de eerste pagina altijd kutttt :P

Heb je nou weer van hem nodig, normaal ben je ook niet zo sociaal :+ :j

Gister niet van bil geweest :? |(
Je lijkt een beetje opgefokt O-)
 
Laatst bewerkt:
Gister niet van bil geweest :? |(
Je lijkt een beetje opgefokt O-)

al ff niet meer :N -O- :+

maar heeft niks met batsen te maken hoor, gewoon prachtig om mensen op te naaien hier :+ wordt toch zat gehapt _O- en gezien er toch weer kart en paintballmeetings aankomen ff gezellig sfeertje erin houden }) O-) :+
 
Laatst bewerkt:
Wie komt deze tekst bekend voor :+

Geluk is belangrijker dan geld ...... tenminste, dat zeggen mensen met geld O-) :+

Maar goed, ik ben inkoopadviseur van beroep, dan stel je dus dagelijks offerteaanvragen op. En zo heb ik m'n vriendin ook gevonden:

Eisen:
Prinses in de keuken
Sloof in de huishouding
Hoer in bed

Wensen:
esthetisch verantwoord
moet lief zijn voor mij
rijke ouders waarvan de houdbaarheidsdatum bijna vestreken is
moet van motorrijden houden

Eigenlijk is alles gelukt, behalve de laatste wens })

Gelukkig leest ze niet mee op deze site *D

Wat een toeval, ik ben ook inkoopadviseur :Y O-)
 
Iemand hier die wat meer info heeft over de ECU van de 1000RR 04/05?
T is een Keihin, maar verder kon t ff niet zien.
Wil gaan kijken of ik iets kan bouwen om de ECU uit te lezen als ik is tijd over heb. O-)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan