Het Honda CBR 900RR Fireblade topic deel 44

Kies hier datum voor volgende meeting/bbq bij Rodvil

  • 21 Maart

    Stemmen: 3 33,3%
  • 11 April

    Stemmen: 6 66,7%

  • Totaal aantal stemmers
    9
Status
Niet open voor verdere reacties.
Morguh :W

Oh ja, het was wel gezellig afgelopen zaterdag *D *O*
Rick!!! Wat vind ik het leuk dat ik je irl heb leren kennen! Had je echt heel anders voorgesteld.. :Y maar vind het helemaal super dat je er was man... en die foto's.. nou ja, need to say more?? _O-


Mooi setje, samen met Capactus :X ;) :+
 
Heej Cactus, wil je die hielplaatjes nog? Ik kan d'r óf een postzegeltje op plakken, of je kan ze oppikken.
Zit iedere dag in Hoogvliet :)

Ik heb op zich zeker interesse. Ik heb alleen nog steeds de maat niet opgemeten :X Kun jij de hart op hart afstand vast even meten?
 
Rick!!! Wat vind ik het leuk dat ik je irl heb leren kennen! Had je echt heel anders voorgesteld.. :Y maar vind het helemaal super dat je er was man... en die foto's.. nou ja, need to say more?? _O-


Mooi setje, samen met Capactus :X ;) :+

Mij anders voorgesteld? Ik kan mezelf daar geen voorstelling van maken....toch :? :+

Maar ik vond het ook leuk/gezellig om er een paar te ontmoeten die ik nog niet ontmoet had.

De foto's.......tja... Het was warm :+
 
oke ik heb de OP beetje aangepast zal straks de poll aanmaken... dus 21 maart en 11 april.
 
smiddags :W


heb net een jaarcontract aangeboden gekregen dus ben helemaal happy vandaag *O* nou dit jaar maar eens kijken voor een nieuw koekblik (opel astra wss *D )
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan