Het Honda CBR 900RR Fireblade topic deel 44

Kies hier datum voor volgende meeting/bbq bij Rodvil

  • 21 Maart

    Stemmen: 3 33,3%
  • 11 April

    Stemmen: 6 66,7%

  • Totaal aantal stemmers
    9
Status
Niet open voor verdere reacties.
En nog maar een keer de seatcover *O* Thnx Roy, hij was inderdaad voor een 929.
15022009041.jpg
 
Tjonge jonge, die lui hebben een meeting gehad en blijven vervolgens massaal weg :N

:+
 
Dan laat ik mijn nieuwe fiets nog maar even zien :+

@sas :j

IMG_0142.jpg
 
Laatst bewerkt:
Whahahaha lekker ding.. wat ben je goed bezig!
Maar ja, ik vraag me ook af of ze nu nog steeds aan het bjkomen zijn.. zo heftig was t nou ook weer niet toch? O-) :X *D

Nou....

Rick en ik zijn er af gegaan bij alphen aan de rijn op de terug weg op zoek naar die discolamp... Daarna hebben we geen idee meer wat er allemaal gebeurd is...
 
HOI HOI :W.

Hoe ist hiero?? Hoe was het afgelopen zaterdag?? Vertel, vertel. Zijn er nog sappige details van dingen die er zijn gebeurd?? Heeft er nog iemand de liefde verklaard aan iemand??

Met andere woorden: Heb k iets gemist??
 
HOI HOI :W.

Hoe ist hiero?? Hoe was het afgelopen zaterdag?? Vertel, vertel. Zijn er nog sappige details van dingen die er zijn gebeurd?? Heeft er nog iemand de liefde verklaard aan iemand??

Met andere woorden: Heb k iets gemist??
:W


goud he... ;)

daar dan?
 
HOI HOI :W.

Hoe ist hiero?? Hoe was het afgelopen zaterdag?? Vertel, vertel. Zijn er nog sappige details van dingen die er zijn gebeurd?? Heeft er nog iemand de liefde verklaard aan iemand??

Met andere woorden: Heb k iets gemist??

Flesje draaien was erg leuk *O* Happy Eddie kan heerlijk zoenen *O*
 
Laatst bewerkt:
HOI HOI :W.

Hoe ist hiero?? Hoe was het afgelopen zaterdag?? Vertel, vertel. Zijn er nog sappige details van dingen die er zijn gebeurd?? Heeft er nog iemand de liefde verklaard aan iemand??

Met andere woorden: Heb k iets gemist??
alleen een paar handboeien met bont ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan