Het Honda CBR 900RR FireBlade Topic deel 76

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ben er ook weer mag hier nog tot zaterdag komen. Hebben het er al over om mijn foto te verwijderen terwijl de blade nog in de garage staat.

Hoe graag willen ze me hier weg hebben

Nou....idd....kreeg dat gevoel ook al :+
 
:W


Aankomend Blade rijder meld zich :+



















En ja heb al een te dikke buik B|
 
Laatst bewerkt:
Ben er ook weer mag hier nog tot zaterdag komen. Hebben het er al over om mijn foto te verwijderen terwijl de blade nog in de garage staat.

Hoe graag willen ze me hier weg hebben

Nou....idd....kreeg dat gevoel ook al :+
full
 
F & S sprak sputnick en die neemt vrijdag de rugprotector mee. Hoe is het
gegaan vanmiddag trouwens. Was maar een geintje hoor die opmerking.

Avond allemaal.
 
Avond BladevRRinden en allochtonen :W

Vandaag de CB opgehaald, rijdt weer als een trein en de knippers doen het ook en ook goed *O*
Gelijk de Blade weer gepoetst, die staat weer lekker onder zijn dekentje te blinken. Die komt er ook pas weer onder vandaan als het mooi weer is :Y :] Kan nu weer lekker woon-werk knallen op de dikke 2-cilinder }) *O*

Vanavond weer lekker een stukkie wezen hardlopen met Simon, hebben we weer goed gedaan :Y

Ga trouwens als het meezit zaterdagmiddag (als de verkoper kan) de VFR-achterbrug ophalen, heb er zin an *O*

@ Rick: ben van het weekend nog aan de Kralingse Plas gezeten, bij de Tuin, relaxte tent daar hoor. Ff een drinkertje gedaan daar, wat het meetingpoint van de vrijgezellendag van mijn broer.
Vanavond niet skaten :N

@ F&S: Hoe is je gesprek gegaan?
 
Beter Bassie dat de cb weer tuft. Nu de blade al onder de dekens wordt prachtig weer van het weekend om te tuffen.
 
@Bill, rugprotector vrijdagmiddag, check... ;)

@GB, goed dat je je CB weer gefixt terug hebt!
V.w.b. het gesprek, ging wel goed, geen moeilijk gesprek. Ze waren al in een vergevorderd stadium met kandidaten, maar toen ze gisteren m'n sollicitatie en CV zagen besloten ze dat ze mij ook wilden zien. Goed teken :Y Anyway, dit zou iets kunnen worden. Is overigens niet die baan in Hilversum, maar bij een bedrijf in Nijkerk (is hier zowat om de hoek). Maandag heb ik het gesprek in Hilversum.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan