Het Honda CBR 900RR FireBlade Topic deel 76

Status
Niet open voor verdere reacties.
TT__2271.JPG



*O*

foto's zijn binnen :D
 
allochtonen :W



@ Rick: ben van het weekend nog aan de Kralingse Plas gezeten, bij de Tuin, relaxte tent daar hoor. Ff een drinkertje gedaan daar, wat het meetingpoint van de vrijgezellendag van mijn broer.
Vanavond niet skaten :N

:W

Daar heb ik afgelopen vrijdagmiddag nog gezeten in de zon aan de rosé ;)
Ik ben nog wel wezen skaten..... :/
 
V.w.b. het gesprek, ging wel goed, geen moeilijk gesprek. Ze waren al in een vergevorderd stadium met kandidaten, maar toen ze gisteren m'n sollicitatie en CV zagen besloten ze dat ze mij ook wilden zien. Goed teken :Y Anyway, dit zou iets kunnen worden. Is overigens niet die baan in Hilversum, maar bij een bedrijf in Nijkerk (is hier zowat om de hoek). Maandag heb ik het gesprek in Hilversum.

Super!

Keep us posted ;)
 
Skaten is leuk voor 1 x ........tering! Wat heb ik een last van mijn benen en voeten :X :X :X
Gelukkig ben ik niet gevallen, hoewel het voor een vriendin van mij iets anders ging. Die lag nog even in het ziekenhuis _O- :X
Wel weer een hoop gelachen en gepraat met vele :Y
 
Skaten is leuk voor 1 x ........tering! Wat heb ik een last van mijn benen en voeten :X :X :X
Gelukkig ben ik niet gevallen, hoewel het voor een vriendin van mij iets anders ging. Die lag nog even in het ziekenhuis _O- :X
Wel weer een hoop gelachen en gepraat met vele :Y

Watje :X

:j
 
Ik ben opzoek naar iemand (een lekkere chick) die voetmassage's geeft, wel voor vandaag :Y Voor morgen heb ik er al 1 O-)


ps....
Had al 9 jaar niet op die dingen gestaan en om dan meteen 2 uur te skaten....

dat zeg ik....watje :j




ohnee, pluisje :X
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan