Het Honda CBR 900RR Fireblade Topic deel 87

Status
Niet open voor verdere reacties.
@Mick85 - uitzoeken voor welke motor die demper is en verkopen. Kan je een nw kopen voor je Blade.


Maar zou eigenlijk niet weten waarom die stuur demper niet zou passen. Beugel omdraaien en het enigste wat gebeurd is dat de demper iets meer naar achteren staat t.o.v. de foto van GB
 
Laatst bewerkt:
Mezelf vandaag een navi voor de motor kado gedaan *O*

cartrek-cartrek-600.280x280.jpg


Windows based besturingssysteem, open source dus Igo 8 geinstalleerd et voila....

Motor-routes er op zetten zoals TomTom Rider en Garmin Zumo, alleen dan voor een paar tientjes _O-

Werkt prima, alleen nog even een beugeltje maken voor op de Duc....
 
Goedemorgen allemaal.

straks gesprek met me werk coach en kijken wat hij te zeuren heeft. Kan ik effe zijn huid vol gaan schelden. hahaha
 
Mogge :W

Zo zondag ff een diascanner ophalen, staan nog tig dozen met dia's bij mijn ouders thuis die toch eens digitaal moeten worden wil ik er nog wat mee gaan doen :)
 
Mogge :W

Zo zondag ff een diascanner ophalen, staan nog tig dozen met dia's bij mijn ouders thuis die toch eens digitaal moeten worden wil ik er nog wat mee gaan doen :)
och, het heeft geen haast...we hebben het allemaal al gezien :P
 
Mezelf vandaag een navi voor de motor kado gedaan *O*

[afbeelding]

Windows based besturingssysteem, open source dus Igo 8 geinstalleerd et voila....

Motor-routes er op zetten zoals TomTom Rider en Garmin Zumo, alleen dan voor een paar tientjes _O-

Werkt prima, alleen nog even een beugeltje maken voor op de Duc....
joh...het was toch bordjes lezen en gewoon gaan :P hoor het je nog zeggen hier bij de voordeur _O-









:j
 
stuurdemper is van me gsx-r, heeft er ook op gezeten 200km '( , toen kocht ik ee andere kroonplaat en paste niets meer B|
zat vd week iets op te zoeken, ik die altijd een grote smoel heeft dat ik één van de eerste was hier...joh..je wint het van me...
full



jij bent hier al langer dan mij in het topic..oké minder postings _O- maar das nie zo moeilijk
 
lekker is dat.... B|

dus je hebt nu jouw telnr achtergelaten, voor als het nog een keertje voorkomt O-)

Nou heb gezegd dat ik dit geen steil vind en voor niks zo vroeg me bed uit kom.
Maar ook gevraagd waarom ik een werk coach heb als hij toch niks voor mij doet.

ze zij dat ze toch weg gaan hier en het een groot begrip is de werk coach.

met korte woorden. ze zitten daar gewoon voor jan lul.
 
Laatst bewerkt:


dat prijsje |( :X

Die gouden klem is te verwijderen dat is de klem voor de gixxer, dan heb je een losse stuur demper.

Misschien hou ik het wel gewoon zonder stuurdemper op de blade, die is nog nooit zomaar omhoog gekomen en kijk ik wel of hyperpro een nieuwe bracket wil maken voor de gixxer die heeft het eigenlijk meer nodig O-) })
 
Waarvoor dient zo'n stuurdemper eigenlijk? Begrijp ik het goed dat die voorkomt dat je voorwiel gaat 'zwabberen'?
En ik welke situaties gebeurt dat ?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan