Het Honda CBR 900RR Fireblade topic deel XI

Status
Niet open voor verdere reacties.
Whahahaha, ze stond nog onder de douche, maar is echt helemaal ruk dit. Denk dat het hier een greaad of 5-6 is....brrrrrrrrrrrrrrrr!!!!!!!!

Geiser uitzetten. Komt ze onder de douche vandaan en kan je gelijk vragen of ze de ramen wil krabben. Ja, ik zit vol goede tips, dat zie je wel.
 
En speciaal voor Ome Badjo:


De carbon levers. Alleen als voobeeld want zijn niet die voor mijn 954. Lijken er wel op.
full

De gripjes. Vind ik mooier dan die met CBR erop. Die zijn wat algemener, deze zijn meer op de mijne van toepassing.
full

En de Bar-Ends of ook wel de stuurgewichtjes. Leuke gatched met RR erop.
full


Nou nou nou, reacties graag.
 
Laatst bewerkt:
goeiemorgen op deze brrrrrrrrrrr koude morgen...

hier de waterpokken in huis dus kindjes thuis.... gezellig _O- straks maar weer wat knutselwerken uit de kast trekken....

de mzzl and have a nice day you all..... :W

Blijf het vergeten maar zie je reactie en denk:

Shit, weer vergeten. Dus alsnog

GOEDE MORGEN ALLEN


btw Soesbabe: MEEEELLL
 
En speciaal voor Ome Badjo:


De carbon levers. Alleen als voobeeld want zijn niet die voor mijn 954. Lijken er wel op.

De gripjes. Vind ik mooier dan die met CBR erop. Die zijn wat algemener, deze zijn meer op de mijne van toepassing.

En de Bar-Ends of ook wel de stuurgewichtjes. Leuke gatched met RR erop.


Nou nou nou, reacties graag.





die stuurgewichtjes wil sasje ook wel...waareh vandaan dotje....tell me....vind ze gruwelijk lekker..... zal wel zwaaar op de maag vallen _O-




en ik ben blij met mijn handvat grip dinges....hoorrrrrrrrrrrrr
 
Laatst bewerkt:
Blijf het vergeten maar zie je reactie en denk:

Shit, weer vergeten. Dus alsnog

GOEDE MORGEN ALLEN


btw Soesbabe: MEEEELLL




btw... die hendels zijn ook wel lekkerrrrr....maar wil die van mij nog steeds laten coaten...in het wit...

van de week zei iemand dat die er dus wel zijn van pazzo in het wit maar ikke nog niet hebben gevonden.... dus miss iemand van hier....want wil ze toch echt in het wit...

denk dat het toch erg lekker gaat staan samen met nieuwe witte stalen kabels...en nee word niet to much...weet gewoon dat het mooi pimp werk is... :9~
 
Laatst bewerkt:
ik heb ze ook allemaal harrie *O* precies hetzelfde spul zit ook op mijn bike.

waar ga je ze bestellen/heb je ze besteld???

weer b ij die riders-depot??

hier ook rillingen ff doorbijten. weinig zin meer maar goed moet nog een weekje. woensdag wel een sollicitatie gesprek bij een detachering *O* hoop dat het wat wordt want dit begint me echt de keel uit te lopen :? :X
 
En speciaal voor Ome Badjo:


De carbon levers. Alleen als voobeeld want zijn niet die voor mijn 954. Lijken er wel op.

De gripjes. Vind ik mooier dan die met CBR erop. Die zijn wat algemener, deze zijn meer op de mijne van toepassing.

En de Bar-Ends of ook wel de stuurgewichtjes. Leuke gatched met RR erop.


Nou nou nou, reacties graag.

Ok je wou een reactie..grips en bar ends
:9~ :9~ *O* *O*

Carbon hendels :r :r :r :r
 
btw... die hendels zijn ook wel lekkerrrrr....maar wil die van mij nog steeds laten coaten...in het wit...

van de week zei iemand dat die er dus wel zijn van pazzo in het wit maar ikke nog niet hebben gevonden.... dus miss iemand van hier....want wil ze toch echt in het wit...

denk dat het toch erg lekker gaat staan samen met nieuwe witte stalen kabels...en nee word niet to much...weet gewoon dat het mooi pimp werk is... :9~~


Zat te denken aan dat mooie Pazzo spul of hoe ze maar heten. FeRRdi en Dave hebben dat ook op hun fiets. Maar sprak met Edje. Die vertelde dat hij kramp in zijn hand kreeg van dat kleine spul tijdens races op circuit. Rijdt wel een R6 maar toch. Hij adviseerde om het bij standaardspul te houden. Dus ben aan het zoeken gegaan op e-bay. Ook omdat dat Pazzo gruwelijk duur is. Maar is ieder zijn smaak natuurlijk.

@ Badjo: Heb alles al besteld. Niet bij Riders-depot. Die wil niet meer dat ik in hun site ga kijken. Tenminste ik kan ze niet meer openen. Wilde dat wel want ze hebben een hele mooie goudkleurige tankdop. Zou wel staan op mijn gruwelijk mooie rood/zwarte Blade.
En succes van de week met je sollicitaite

@Babe: Komtie. Zoek maar even waar je wat moois ziet, zit ook Pazzo tussen:

1. Honda producten tegen lage prijzen
2. Honda levers maar dan wel even naar beneden scrollen
3. Honda parts and accesories

En nu maar hopen dat de link te openen is.

@ Eco, dank je voor de reactie. Ieder zijn smaak en waardeer je eerlijkheid.
 
Laatst bewerkt:
wie wil er

[afbeelding]

goeie morgen btw, wel lekker zo'n dagje vrij :)

GEFELICITEERD ERIK. *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*

Ben ik toch mooi de eerste. Of niet soms, is een ander mij net voor?

Bewaar maar een stukje. Eten we het samen met een drankje op mijn kosten op de 26e.

Veel plezier vandaag.
 
Laatst bewerkt:
@harrie: tis nu http://www.rumbleimport.com/ geworden..

kan je dezelfde spullen bestellen. dat riders-depot is volgens mij over de kop gegaan want vind er niks meer van terug.

dus die tankdop kan je nog kopen.

Dank Badjo. Als volwaardig lid van de familie laat je weer eens zien over de juiste info te beschikken.

Maar was op zoek naar dit dingetje:

full

Kan haast niet maar wordt die R/Z nog mooier van.

Eerst maar wachten tot de e-bay bestelling binnen is. Als ik dan het vertrouwen heb komt deze er direct achteraan. Hoor je wel tzt.

Mazzel :W
 
erik gefeliciteerd man *O* gebak dus op de M&G _O-

ik ga trouwens wel mee maar had het daar al neer gepleurd _O-
 
nee heb nog geen afspraak maar ben er wel klaar voor _O- :+

heb jij al een afspraak dan?

ik heb al een run gedaan zoals je kon zien, maar ben bezig met een ander uitlaatsysteem dus ik moet ook een afspraak maken maar eerst moet ik de koop rond maken en sleutelen. hoop dat ik wat vermogen erbij krijg :}
 
ik heb al een run gedaan zoals je kon zien, maar ben bezig met een ander uitlaatsysteem dus ik moet ook een afspraak maken maar eerst moet ik de koop rond maken en sleutelen. hoop dat ik wat vermogen erbij krijg :}

ben benieuwd laat het me maar ff weten *O* :}

altijd gaaf om te zien ;)

[me="robertobadjo"]gaat nu naar huis toe *O*[/me]
 
Kouwe jatten? Heb ega laten krabben vanmorgen. Tsja, moeten ze maar niet zo roepen om emancipatie toch?

Dus tip: Partner laten krabben.


En nu maar hopen dat het niet gelezen wordt door ega.



:+


:N :N :N

Ik werd van de week juist verrast doordat mijn DetoX mijn voorruit van mijn auto al had gekrabt. :}

Kijk, dat is pas leuk en lief....ik heb de hele weg (en daarna nog) met een glimlach op mijn mond gezeten.


En al dat gelul over emancipatie...het komt mij soms juist héél goed uit dat ik "het zwakkere geslacht" zou zijn. O-)
Maar goed, dan wel alleen op míjn aangeven, hè.... :+
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan