Het Honda CBR 900RR Fireblade topic deel XI

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb ze eens gemaild wat het kost.
Ze verkopen trouwens elk deel van de kappenset van een 929 en 954 in kevlar en carbon. Wel kicke hoor.

Zo'n volledig zwart carbonnen 954rr is toch wel ff bloedje geil :P

Wie weet.... als ik deze kleuren zat ben....

en geld over hebt.

donaties zijn dan ook bij mij welkom. mail me dan maar voor me rek nummer _O- :+
 
Tering wat gaat het weer snel...die laatste vlogen er door zeg...en dat zonder die 2 ouwe wij.en ;)

Bauke gefelicidingest

@ D@ve als nog gefeliciteerd

@ Tinuz ook jij nog gefeliciteerd

full
 
poeheeeeeeeeeee ben er ook weer bij.... is nog rap gegaan zo... _O-

afijn de mzzl en truste... :W






???????fanmail :?
 
Laatst bewerkt:
Jezus, weer een nieuwe deel, beetje druk gehad afgelopen weekend en je mist gelijk weer een berg. Anyway, veel plezier in dit nieuwe topic.

Nog steeds geen update bij mijn Blade, staat nog steeds ubergoor in de garage...
 
Mis ik wat? Zie geen link naar deeltje 10. Zal wel geSPAM zijn want heb er zelf niks meer bijgezet. _O-

Net nog even de handels, bar-end en grips met RR besteld. Zal mij benieuwen hoe het er uitziet. Maar bovenal of het ooit bezorgd gaat worden.

Truste allen
 
Laatst bewerkt:
En bijgelezen. Viel wel mee die laatste 2 pagina's. Heb weer leren tellen. Gelukkig ben ik al ingeburgerd want als ik jullie telling moet gebruiken was ik nu nog steeds ongewenst neger geweest. (Net of het nu anders is _O- )

@Bauke: nog link in OP zetten naar deeltje X?
@Dave: Ons pap heb je dus niet nodig want is ook zonder mij gelukt :Y
@Badjo: Dave bedoelde naar Soesbabe "Ons pap", maar als je tot de familie wilt behoren geef je maar een gil hoor. Wij zijn niet zo moeilijk, toch dochter en zoon?

@Allen: Nogmaals een goede nachtrust. Heb het feestje erop zitten. Ritje van 2 uur achter de kiezen dus duik nu mijn bed in. Tot morgen. :W :Z :z
 
Laatst bewerkt:
foto's harrie *O*

ennuh bombardeer me dan maar tot ome badjo _O- :+

momentsleutel is ook besteld. zal van de week wel binnenkomen *O*

daarna WPHB *O* duurt ff maar het wordt nog wel eens wat met mij _O-

[me="robertobadjo"]gaat ook pitten :W :Z :z[/me]
 
goeiemorgen op deze brrrrrrrrrrr koude morgen...

hier de waterpokken in huis dus kindjes thuis.... gezellig _O- straks maar weer wat knutselwerken uit de kast trekken....

de mzzl and have a nice day you all..... :W
 
Mogguh!

Na de kouwe klauwen van het schrappen van vanochtend vroeg, zit ik nog steeds met ijspegels aan mijn neus.

De kachel op kantoor is verrot...heerlijk begin van de week.
 
mogguh :W

hier is 1 van de 3 pompen kapot van de centrake verwarming... dus op een aantal plekken is het maar 10 graden. gelukkig niet in mijn kantoor *O*

maar wel qud B|
 
foto's harrie *O*

ennuh bombardeer me dan maar tot ome badjo _O- :+

momentsleutel is ook besteld. zal van de week wel binnenkomen *O*

daarna WPHB *O* duurt ff maar het wordt nog wel eens wat met mij _O-

[me="robertobadjo"]gaat ook pitten :W :Z :z[/me]

Heeeej OME BADJO, het is al wat met je hoor. Als je bij onze familie behoort kan het gewoonweg niet verkeerd zijn. _O-
Maaruh dan wel op de 26e naar de winterM&G komen. Anders ben je eht zwarte schaap van de familie. (O nee, was ik al _O- )
 
goeiemorgen op deze brrrrrrrrrrr koude morgen...

hier de waterpokken in huis dus kindjes thuis.... gezellig _O- straks maar weer wat knutselwerken uit de kast trekken....

de mzzl and have a nice day you all..... :W

Had Luca ook last van. Maar is er weer helemaal bovenop.
Sterkte daaroh, kan je wel gebruiken na een weekendje van extra uurtjes.

:W
 
Mogguh!

Na de kouwe klauwen van het schrappen van vanochtend vroeg, zit ik nog steeds met ijspegels aan mijn neus.

De kachel op kantoor is verrot...heerlijk begin van de week.

Kouwe jatten? Heb ega laten krabben vanmorgen. Tsja, moeten ze maar niet zo roepen om emancipatie toch?

Dus tip: Partner laten krabben.





En nu maar hopen dat het niet gelezen wordt door ega.



:+
 
Goeiesmorgens @all,

Bauke, zou jij deze ook nog in de OP willen zetten ?
Winter M&G CBR 900RR Fireblade topic

Thanx. :}


Dit weekend met het vrouwtje en vrienden in Antwerpen geweest. Shoppen, eten. drinken en stappen van zaterdagmiddag tot zondagavond *O* . Mega gezellig maar wel duur. Zo hou ik geen geld meer over om m'n Blade te pimpen voor 2008. :(

Ben aan het trainen om de Egmondse marathon te wandelen op zaterdag en zondag.
Heb gister dus 1,5 uur gelopen en nu al spierpijn.
Laat staan als ik zou gaan stappen van zaterdagmiddag tot zondagavond. Should killing me. Dus heb bewondering voor je.

:W
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan