Het Honda CBR600F/FS Topic deel 66 "De semiperfectie editie"

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik had al zo'n vermoeden.

Gebruik jij dan je gixxer als pekelfiets? Of kan MC je weg brengen als het ijzelt ofzo?
gixxer als pekelfiets :?
ga je mond spoelen joh :(
als ze het hoort dan gaat ze ook nog eens haar olie eruit gooien denk.

neeals het ijzelt dan ben ik aangewezen op het ov of de trapfiets :Y
 
Laatst bewerkt:
gixxer als pekelfiets :?
ga je mond spoelen joh :(
als ze het hoort dan gaat ze ook nog eens haar olie eruit gooien denk.

neeals het ijzelt dan ben ik aangewezen op het ov of de trapfiets :Y
_O-
Ik weet dat je hem nog op moet knappen, kan een beetje extra poetsen er ook nog wel bij :+

Laat haar het dan maar niet horen, moet nog naar haar kwijlen als ze af is *D
 
Wat is je planning? Voor zover je die hebt :P
geen _O-

maar hoop er in de loop van volgend jaar toch wel aan te gaan beginnen, dan hoop ik over een jaartje of twee vanaf nu de gixxer klaar te hebben.

dan kan de rr de deur uit, en kan ik weer op zoek naar wat anders :Y
 
geen _O-

maar hoop er in de loop van volgend jaar toch wel aan te gaan beginnen, dan hoop ik over een jaartje of twee vanaf nu de gixxer klaar te hebben.

dan kan de rr de deur uit, en kan ik weer op zoek naar wat anders :Y
Dat had ik niet verwacht :o

Ik zou zo'n fietsje denk ik niet zo snel de deur uit doen, ik verwacht er best veel van namelijk :Y
 
dan kun jij hem tegen die tijd kopen :Y
Zo lang zal ik ongeveer wel nodig hebben om te sparen _O-

Wil eigenlijk niet al te lang op deze motor blijven rijden, best veel dingen zijn ondertussen wel een beetje op aan het raken.

Nu gelukkig nog zaken die makkelijk te vervangen zijn, spruitstuk, schrijfrem achter en banden, ben wel bang dat er binnenkort een keer iets stuk gaat wat duurder is om te repareren :$
 
Zo lang zal ik ongeveer wel nodig hebben om te sparen _O-

Wil eigenlijk niet al te lang op deze motor blijven rijden, best veel dingen zijn ondertussen wel een beetje op aan het raken.

Nu gelukkig nog zaken die makkelijk te vervangen zijn, spruitstuk, schrijfrem achter en banden, ben wel bang dat er binnenkort een keer iets stuk gaat wat duurder is om te repareren :$
Is er iets met die schijf dan? :?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan