Het Honda CBR600RR Racing Topic - deel 3

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ja ik zie 't probleem niet hoor :P Maar ik wil jou wel effe bashen :Y Stop je de volgende keer wel wat pepers in je reet als we weer gaan karten, want dit leek helemaal nergens op heh? :+
Ok, ik hap |(

Was voor mij de eerste keer op deze baan, en ik de laatste keer karten was alweer een paar jaar geleden (en bovendien met alleen maar dames, daar mocht ik niet van duwen en zo -O- ). Volgende keer zijn we er waarschijnlijk niet bij trouwens, dus volgend jaar geldt bovenstaand excuus weer :P
 
Ok, ik hap |(

Was voor mij de eerste keer op deze baan, en ik de laatste keer karten was alweer een paar jaar geleden (en bovendien met alleen maar dames, daar mocht ik niet van duwen en zo -O- ). Volgende keer zijn we er waarschijnlijk niet bij trouwens, dus volgend jaar geldt bovenstaand excuus weer :P
_O- _O- :+
 
Ok, ik hap |(

Was voor mij de eerste keer op deze baan, en ik de laatste keer karten was alweer een paar jaar geleden (en bovendien met alleen maar dames, daar mocht ik niet van duwen en zo -O- ). Volgende keer zijn we er waarschijnlijk niet bij trouwens, dus volgend jaar geldt bovenstaand excuus weer :P
_O-
Gewoon trappen met die kart }) . Ze schijnen het pas wat minder leuk te vinden als je met z'n 2en op de baan rijdt en het dan nog voor elkaar krijgt om de karts op elkaar te rijden. Daarbij was er ook nog een uitlaat gesneuveld _O-
2 vrienden van me is dat gelukt bij de Uithof, terwijl een tijdje daarvoor waren we met een hele club aan de kant gezet omdat er geduwd werd op de kartbaan |( . 2 rondes gereden en 15 euro weg |(
 
_O-
Gewoon trappen met die kart }) . Ze schijnen het pas wat minder leuk te vinden als je met z'n 2en op de baan rijdt en het dan nog voor elkaar krijgt om de karts op elkaar te rijden. Daarbij was er ook nog een uitlaat gesneuveld _O-
2 vrienden van me is dat gelukt bij de Uithof, terwijl een tijdje daarvoor waren we met een hele club aan de kant gezet omdat er geduwd werd op de kartbaan |( . 2 rondes gereden en 15 euro weg |(
Nog altijd beter dan op Assen komen en zien dat het regent. Weg 200 euro. :+
 
_O-
Gewoon trappen met die kart }) . Ze schijnen het pas wat minder leuk te vinden als je met z'n 2en op de baan rijdt en het dan nog voor elkaar krijgt om de karts op elkaar te rijden. Daarbij was er ook nog een uitlaat gesneuveld _O-
2 vrienden van me is dat gelukt bij de Uithof, terwijl een tijdje daarvoor waren we met een hele club aan de kant gezet omdat er geduwd werd op de kartbaan |( . 2 rondes gereden en 15 euro weg |(
Kijk je moet er natuurlijk geen 'botsautobaan' van maken, maar een klein duwtje op z'n tijd moet kunnen vind ik :Y
 
Kijk je moet er natuurlijk geen 'botsautobaan' van maken, maar een klein duwtje op z'n tijd moet kunnen vind ik :Y
Het was ook absoluut geen botsauto-verhaal hoor :N
Liepen een paar 16-jarige knulletjes met een powertrip ofzo :? . We werden stilgezet op het rechte stuk en kregen een preek waar je U tegen zegt. Komt echt indrukwekkend over van een jochie die net brommer mag rijden :Y :P
 
Het was ook absoluut geen botsauto-verhaal hoor :N
Liepen een paar 16-jarige knulletjes met een powertrip ofzo :? . We werden stilgezet op het rechte stuk en kregen een preek waar je U tegen zegt. Komt echt indrukwekkend over van een jochie die net brommer mag rijden :Y :P
Hahahaha ik zou keihard moeten lachen waarschijnlijk :+
 
Update voorwielvalding:

- Marco 1st.
- UPP 1st.
- Dick 1st.
- Rummer 2 st.
- Pieterrrr 1st.
- DeRRis 1st.
- Mario OVB
- Pisang OVB


Totaal 7 stuks en 2 onder voorbehoud :) Prijsje opgevraagd bij www.jvpmotorproducts.com Bij race shop krijgen we sowieso geen korting weten we al, dus die valt af.


De easystand fixed á 99,-

1694_medium.jpg



Misschien willen er nog wat meer mensen meedoen? Laat 't me weten! Ik mag helaas geen inkooptopics meer openen op dit forum :z
 
Hmmmzz, bij gebruik van zo'n ding heb je dus geen goot meer nodig? :?

Goot zal ik wel blijven gebruiken. Voorkomt dat je achterwiel om wat voor reden dan ook opzij kan springen, en je motor dus dwars komt te staan en kan omvallen. Kans hierop is klein denk ik, maar beter voorkomen door je goot te houden, dan je motor te moete opknappen lijkt mij.
 
Goot zal ik wel blijven gebruiken. Voorkomt dat je achterwiel om wat voor reden dan ook opzij kan springen, en je motor dus dwars komt te staan en kan omvallen. Kans hierop is klein denk ik, maar beter voorkomen door je goot te houden, dan je motor te moete opknappen lijkt mij.

Duidelijk :)

Goot kost een paar tientjes, de spanbanden voor om de stuurhelften heb ik al
 
Goot zal ik wel blijven gebruiken. Voorkomt dat je achterwiel om wat voor reden dan ook opzij kan springen, en je motor dus dwars komt te staan en kan omvallen. Kans hierop is klein denk ik, maar beter voorkomen door je goot te houden, dan je motor te moete opknappen lijkt mij.
Ik heb hier nog wat voor jou liggen meneer. :P
Ben ff vergeten wanneer je dat ook alweer nodig had.
 
Hmmmzz, bij gebruik van zo'n ding heb je dus geen goot meer nodig? :?
In principe niet. Met een tyredown sowieso niet. Als je de achterkant met spanbanden vastzet is 't misschien verstandig om blokjes te plaatsen om eventueel verschuiven van 't achterwiel tegen te gaan. Echter als dat ding gewoon goed vast staat verschuiftie echt niet.
 
Goot zal ik wel blijven gebruiken. Voorkomt dat je achterwiel om wat voor reden dan ook opzij kan springen, en je motor dus dwars komt te staan en kan omvallen. Kans hierop is klein denk ik, maar beter voorkomen door je goot te houden, dan je motor te moete opknappen lijkt mij.
Bedoel ik. Weer terug Bassie? Was 't leuk? Je hebt wat gemist hoor bij de karting. Maar 15 maart gaan we weer ;)
 
In principe niet. Met een tyredown sowieso niet. Als je de achterkant met spanbanden vastzet is 't misschien verstandig om blokjes te plaatsen om eventueel verschuiven van 't achterwiel tegen te gaan. Echter als dat ding gewoon goed vast staat verschuiftie echt niet.

Zou je gelijk aan John willen vragen wat twee van die Tyredowns gaan kosten als je die erbij afneemt?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan