Het Honda CBR600RR Racing Topic - deel 3

Status
Niet open voor verdere reacties.
In principe niet. Met een tyredown sowieso niet. Als je de achterkant met spanbanden vastzet is 't misschien verstandig om blokjes te plaatsen om eventueel verschuiven van 't achterwiel tegen te gaan. Echter als dat ding gewoon goed vast staat verschuiftie echt niet.
Aangezien ik in een drempelparadijs woon, moet de motor achter ook erg goed vaststaan :Y . Gebruik gewoon de Posario manier daarvoor :Y
 
Aangezien ik in een drempelparadijs woon, moet de motor achter ook erg goed vaststaan :Y . Gebruik gewoon de Posario manier daarvoor :Y

Ik heb 2 van die trekbandjes van Honda *D Toen we van Assen terug kwamen bleek één spanband voor los te zitten. Die trekbandjes aan de achterbrug hebben toen m'n RR recht gehouden, dus die dingen kunnen ook aardig wat hebben... Zo'n Tyredown is gewoon een duurder alternatief in mijn ogen...
 
Zojuist ff 3 dagen Zandvoort, dagje Spa + bestellinkie bij Race-shop betaald :X :X

full


Tgaat weer een duur maar cker HEEEL MOOI circuitjaar worden 8-)

 
hoop dat je je spullen sneller heb dan bij mij, zit nu nog te wachten op me spullen te wachten van 30 december!! :(

En wat is hun excuus???

Mn bestelling vorig jaar (carbon afdekkapje voor dynamo-deksel) was met 3 dagen in huis :Y (wel voor gebeld en pas besteld nadat ze vertelde dattie in huis was en direct opgestuurd ging worden) O-)
 
Laatst bewerkt:
En wat is hun excuus???

Mn bestelling vorig jaar (carbon afdekkapje voor dynamo-deksel) was met 3 dagen in huis :Y (wel voor gebeld en pas besteld nadat ze vertelde dattie in huis was en direct opgestuurd ging worden) O-)

hij stond in backorder voor lange tijd,

maar als je het over de duivel hebt komt ie net binnen *O* *O*
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan