Het Honda CBR600RR Racing Topic - deel 3

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik hoor van Kea dat jullie motorstandaarden aan het inkopen zijn? Ik heb er 1 van Race-shop te koop (dat zijn die hele stevige en dure ja ;)).

[afbeelding]

Geen roest of schade, ik heb hem gewoon niet meer nodig. Minder dan een jaar oud, dus voor 100 euro mag ie weg!
Als je er nou 2 te koop had -O-
 
John van JVP heeft ook sterkere standaards....

Diegene waar jullie mee vergelijken is in principe voor vaste montage,en daarom wat lichter uitgevoerd..Heeft minder stabiliteit nodig omdat hij toch wordt vastgeschroeft

Ik heb gister de allernieuwste steun van Jvp gekocht...is dus een steun met extra verstevigingen...je rijdt de motor er met het voorwieltje in..stapt af,en kan flink schudden aan je motor en die beweegt maar weinig hoor....uitvoerig getest!!!!

Kost niet veel duurder dan jij voor je "gebruikte"steun vraagt.... :X

Alleen is die steun van Jvp wel om te :9~ :9~

Stuur John eens een mail om info over deze nieuwe steunen te vragen..zijn echt zeer goed en mooi.
 
Pffffff, een 'gebruikte' steun... Hij is inderdaad enorm hard gesleten de afgelopen 6 maanden in de stalling ;)
 
En het is veeeeel steviger materiaal dan die van JVP (sorry John). Hij staat zo vast, je hebt nauwelijks nog spanbanden nodig.
Je kan 'em ook van titanium maken... dan issie nog steviger. Die John verkoopt zijn stevig genoeg. En nauwelijk spanbanden nodig is ook grote onzin, want hoe vast je voorkant ook staat, je achterkant kan altijd nog alle kanten opstuiteren op een trailer, dus die moet je sowieso goed vastzetten. Als ik die van John bekijk is die ook te verstellen. Alleen zal je effe een paar boutjes moeten loshalen. Maar dat is een kwestie van 1 keer goed instellen en klaar:

JVP%20Webshop%20easystand%20fixed.jpg


Ik vind 't niet erg dat je in dit topic je spullen aan de man probeert te brengen, maar ga niet anderen lopen zwart maken :Z
 
hmm vind deze persoonlijk ook wel beter eruit zien als die van jvp.

Ik wacht wel ff af wat UPP kan regelen met John.......als die geen korting geeft dan neem ik wel ff contact met je op.
Als je 'em wilt moet je deze gewoon nemen hoor. Ik heb nog niks afgesproken met John en heb ook nog geen prijzen doorgekregen ;)
 
John van JVP heeft ook sterkere standaards....

Diegene waar jullie mee vergelijken is in principe voor vaste montage,en daarom wat lichter uitgevoerd..Heeft minder stabiliteit nodig omdat hij toch wordt vastgeschroeft

Ik heb gister de allernieuwste steun van Jvp gekocht...is dus een steun met extra verstevigingen...je rijdt de motor er met het voorwieltje in..stapt af,en kan flink schudden aan je motor en die beweegt maar weinig hoor....uitvoerig getest!!!!

Kost niet veel duurder dan jij voor je "gebruikte"steun vraagt.... :X

Alleen is die steun van Jvp wel om te :9~ :9~

Stuur John eens een mail om info over deze nieuwe steunen te vragen..zijn echt zeer goed en mooi.
Dat bedoel ik dus. Niks mis mee met die steun *D

Ik zal John effe vragen naar die extra stevige. Bel 'em morgen wel effe :Y
 
Ik vind 't niet erg dat je in dit topic je spullen aan de man probeert te brengen, maar ga niet anderen lopen zwart maken :Z

Ow ja, nu maak ik John ineens zwart? Ik zal binnenkort ff langsrijden in Waardenburg en mijn nederige excuses aanbieden.

Ik dacht dat ik iemand hier een plezier kon doen, nou, laat maar.
 
@upp
ok, dan neem ik die van PentAr (mocht die nog niet weg zijn)


@pentar
ik mail je ff over die steun.
Is goed pik! Zal 't lijstje meteen effe bijwerken:

Update voorwielvalding:

- UPP 1st.
- Dick 1st.
- Rummer 2 st.
- Pieterrrr 1st.
- DeRRis 1st.
- Mario OVB
- Pisang OVB
 
B|

Dacht ik dit weekend eindelijk de racer z'n gespoten kuipdelen weer aan te kunnen doen is het mislukt. -O-
Verf was niet helemaal goed en is dus aardig gaan zakken en ook nog steeds niet droog. Nu moet er dus weer geschuurd worden en een extra laag erop. Zit straks een kilo aan verf op. :+
 
B|

Dacht ik dit weekend eindelijk de racer z'n gespoten kuipdelen weer aan te kunnen doen is het mislukt. -O-
Verf was niet helemaal goed en is dus aardig gaan zakken en ook nog steeds niet droog. Nu moet er dus weer geschuurd worden en een extra laag erop. Zit straks een kilo aan verf op. :+

:X ik zei toch, 1 laagje is genoeg :P
 
B|

Dacht ik dit weekend eindelijk de racer z'n gespoten kuipdelen weer aan te kunnen doen is het mislukt. -O-
Verf was niet helemaal goed en is dus aardig gaan zakken en ook nog steeds niet droog. Nu moet er dus weer geschuurd worden en een extra laag erop. Zit straks een kilo aan verf op. :+
Toch ben ik blij dat er bij jou ook eens iets fout gaat :+

Tim, kunnen we hem ook effe in de zeik nemen *O*

Ik begin wel: ben je er al mee naar de dokter geweest? :+
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan