Het Honda CBR600RR Racing Topic - deel 3

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bedoel ik. Weer terug Bassie? Was 't leuk? Je hebt wat gemist hoor bij de karting. Maar 15 maart gaan we weer ;)

Wat een heerlijke vakantie heb ik gehad zeg! Echt super naar me zin gehad!

Morgen bij Jarno de kuipen ophalen voor de racer, zijn opnieuw gespoten. Uiteraard weer mooi oranje. De nummervlakken ga ik samen met hem verder spuiten, en dan is de motor zo goed als klaar. Nog even nieuwe olie en remvloeistof erin, en ik kan aan de cup-cursus beginnen.

Enige echt zure is, is dat er nog steeds geen duidelijkheid is wat er nou gaat gebeuren met de cup, maar ik ga toch stug de cursus doen. Plank voor me kop kan niet klein genoeg zijn :+
 
Wat een heerlijke vakantie heb ik gehad zeg! Echt super naar me zin gehad!

Morgen bij Jarno de kuipen ophalen voor de racer, zijn opnieuw gespoten. Uiteraard weer mooi oranje. De nummervlakken ga ik samen met hem verder spuiten, en dan is de motor zo goed als klaar. Nog even nieuwe olie en remvloeistof erin, en ik kan aan de cup-cursus beginnen.

Enige echt zure is, is dat er nog steeds geen duidelijkheid is wat er nou gaat gebeuren met de cup, maar ik ga toch stug de cursus doen. Plank voor me kop kan niet klein genoeg zijn :+

:^ :+
 
John van JVP heeft ook sterkere standaards....

Diegene waar jullie mee vergelijken is in principe voor vaste montage,en daarom wat lichter uitgevoerd..Heeft minder stabiliteit nodig omdat hij toch wordt vastgeschroeft

Ik heb gister de allernieuwste steun van Jvp gekocht...is dus een steun met extra verstevigingen...je rijdt de motor er met het voorwieltje in..stapt af,en kan flink schudden aan je motor en die beweegt maar weinig hoor....uitvoerig getest!!!!

Kost niet veel duurder dan jij voor je "gebruikte"steun vraagt.... :X

Alleen is die steun van Jvp wel om te :9~ :9~

Stuur John eens een mail om info over deze nieuwe steunen te vragen..zijn echt zeer goed en mooi.
Ik heb John net gesproken. Hij begreep me effe niet :+ Die jij volgens mij bedoelt is deze zwarte, maar die is verplaatsbaar (is geen nieuwe, deze had hij al, maar er is nu wel een nieuwere versie uit geloof ik). Ik wil de 'fixed' versie, maar is zelfde principe :Y

webshop%20Steadystand.jpg


Korting komt eraan *O*

Die tyre down dingen zijn er gewild. Hij heeft er nog maar een paar. Hij gaat nieuwe bestellen en de levertijd is zeker 2 maanden (Australië). Dus als je ze op tijd wilt Brian, dan 'moet' je er mee opschieten.
 
Laatst bewerkt:
zowh ben lekker bezig met de motor,

heb de tank en airbox eraf gehaald om alles eronder en er tusssen te controleren en schoon te maken.

gelijk de thermostaat er tussen uit gehaald en de PC op de onderste injectoren aangesloten.

Tis trouwens echt superlekkerweer om buiten bezig te zijn :} :}
 
Wat??? Serieus??? Stichting Motorwegraces Assen??? Echt Tim weer dit :+

Ook niet helemaal goed hoor. SMA is je medische keuring die je moet ondergaan voordat je aan de cup-cursus mag deelnemen. Geen goedkoop grapje, kost mij 130 euro, maar kan je terugvragen van je verzekeraar.

@ Tim: Voor meer info check:
KNMV - Dé vereniging voor motorrijdend Nederland

Hier staat de SMA-lijst, kan je de dichstbijzijnde plek uitkiezen voor je keuring. Voor meer info over de Cup moet je maar even bellen iets te druk/lui om alles hier op te schrijven :+
 
Ook niet helemaal goed hoor. SMA is je medische keuring die je moet ondergaan voordat je aan de cup-cursus mag deelnemen. Geen goedkoop grapje, kost mij 130 euro, maar kan je terugvragen van je verzekeraar.

@ Tim: Voor meer info check:
KNMV - Dé vereniging voor motorrijdend Nederland

Hier staat de SMA-lijst, kan je de dichstbijzijnde plek uitkiezen voor je keuring. Voor meer info over de Cup moet je maar even bellen iets te druk/lui om alles hier op te schrijven :+
Waar staat SMA in dat geval dan voor? Ken de SMA alleen als zijnde (mede)organisator van ONK wedstrijden e.d.

Alhoewel de website ineens heel anders is dan ik 'em herinner van vorig jaar: smaracing.nl
 
Laatst bewerkt:
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan