Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Te hard is te hardHebben gisteren alle motoren een bekeuring gekregen van 190 Euro bij de Vechtgenoten rit tegen Kanker in ommen om dat ze 80 km reden waar maar 60 mag. ook de begelijders van de zijspannen met zieke kinderen. heeft de politie niets anders te doen dan motor rijders pesten.
Dát zal het hem dan wel doen!Regels zijn regels und ein befehl ist ein befehl
Belachelijk, misschien moeten ze eens wat meer op geluid gaan controleren. Het kan toch niet zo moeilijk zijn om motorrijdend Nederland dusdanig op te voeden dat ze met een pijp rijden met e-keur en dbkiller.
In Duitsland lukt het ook, zelfs met boetes die fors lager liggen dan in Nederland
Ik ben immers voorstander van trajectcontrole, op ALLE wegen./quote]
En ... wat heeft dize afbeelding ermee te maken
Heb ik geen probleem meeBig Brother.
In mijn ogen is dat geen schending van de privacy, en geen ontneming van vrijheid.Oftewel trajectcontroles op alle wegen en permanent toezicht op alle burgers op elk moment, past niet een een rechtsstaat, waar burgers vrijheden genieten en recht hebben op privacy.
Heb ik geen probleem meeIn mijn ogen is dat geen schending van de privacy, en geen ontneming van vrijheid.
Zwarte doos in elk voertuig mag ook van mij. Om nog maar over snelheids- en/of pk begrenzing te zwijgen ...
Ja dat kan een harde uitspraak van mij zijn, maar dat is waar de mens, u, ik, en iedereen, naartoe gewerkt hebben ...
Ze zouden ook gewoon even de andere kant op kunnen kijken. Lijkt mij niet zo moeilijk, even de nek draaien en zwaaien met de arm van doorrijden maar.
Je zou moeten weten dat dit een algemene uitdrukking is die betekent dat het door de getroffenen zelf werd veroorzaakt, maar niet noodzakelijk eenieder persoonlijk. Nooit Nederlandse les gehad? De betekenis van bepaalde algemene uitdrukkingen werden jullie daar niet bij aangeleerd?Ik daarna toe gewerkt ???? hoe dan ????
Da mag jij zo denken van mij ...Overal trajectcontrole zwarte doos in ieder voertuig vermogen snelheidsbegrenzer
Man, knettergek ben je als je het mij vraagt
Precies, Politie je beste vriend Niet op deze manier.
Dagen moeten wachten om aangifte te doen, aanranders niet oppakken.
Te druk met flitsen, ze zullen wel op de kloten hebben gehad dat er te weinig bekeuringen zijn uitgeschreven om de jatkist te spekken.
Nee. Waarom zou het dat zijn?Snelheidsbegrenzing is geen vrijheidsontneming?
Nee. Waarom zou het dat zijn?Zwarte doos in elk voertuig is geen schending van privacy?
Er wordt helemaal geen vrijheid opgegeven. Dat is een mis interpretatie."those who give up liberty for security deserve neither"
Nee. Waarom zou het dat zijn?
Nu is ook niemand vrij om te snel te rijden, maar ze doen het wel.Nee. Waarom zou het dat zijn?
Het is een hulp om een situatie uit te klaren. Maar absoluut geen privacy schending.Er wordt helemaal geen vrijheid opgegeven. Dat is een mis interpretatie.
Als we die dingen allemaal invoeren kan de politie zich met het "echte werk" bezighouden.
Dat de staat automatische auto's wil invoeren EN verplichten, is dat niet veel meer een schending op vrijheid dan een begrenzer in je voertuig.
Het is allemaal maar hoe je het ziet hoor, maar de overheid is veel te mild als het op verkeers overtredingen gaat ... veel te mild.
Snelheidsbegrenzing is geen vrijheidsontneming?
Zwarte doos in elk voertuig is geen schending van privacy?
"those who give up liberty for security deserve neither"~
Kan ook in twee woorden.misinterpretatie hoort aan elkaar geschreven, hedde gij gin Nederlandse les gehad ??
Kan ook in twee woorden.
En als ge wilt probere vloams te schroave godde nog veul moete liere
Begrenzing op snelheid en pk's. Een modern systeem zou je snelheidsbegrenzing automatisch kunnen aanpassen aan de weg. Beperking kan ook best 75pk. Meer dan genoeg. Nooit begrepen waarom je voor op straat een 200pk motor (of auto) nodig hebt.Snelheidsbeperkingen vinden we op de motor niet altijd zo fijn.
Jij stelt voor snelheidsbegrenzer of blackbox op de motor om alles te maximeren/checken. Voor een snelheid van (pas sinds kort in NL) 130kmh is 20 pk op de motor eigenlijk al voldoende. Dan is het natuurlijk wel bizar dat er motoren op de weg komen met 200+ pk's. Dit is geen oordeel, maar wel een constatering. Jouw plan zou dan zijn om zo'n 200+ monster te begrenzen op, niet te kinderachtig: 30pk?
In België beetje idem dito, al werken ze wel harder wa ze hebben een lager loon en halen dus hun premies uit harder werkenIk weet niet hoe dat in België is, maar in NL is soms het politiebureau pas na het weekend weer open of de politie wil überhaupt een aangifte niet eens opnemen. Heel veel criminaliteit wordt niet aangepakt vanwege capaciteitsproblemen bij oom agent.
Ook hier beetje idem dito. In België zijn de boetes veel hoger dan bij jullie, en nog meer vanwege onze lage lonen.Wat er in NL wel heel goed werkt is om met een cameraatje in de bosjes te gaan zitten en de hele dag flits-flits-flits. Alles automatisch, dus via CJIB valt de envelop vanzelf bij je op de deurmat. De boetes in NL zijn ook nog relatief hoog vergeleken met veel buitenlanden.
Ook ik denk er zo over, maar dat neemt niet weg dat ik van mening ben dat er niet veel harder opgetreden moet worden tegen verkeersovertredingen. Uiteraard moeten moord- en verkrachtingszaken voorrang krijgen, en voor het verkeer extra (ongewapende) agenten aannemen om zich daarmee bezig te houden. Het verkeer is gewoon om zeep en daar moet iets aan gedaan worden. Al die roekeloze bestuurders moeten eruit, en die zijn er veel meer dan je denkt.Vrijwel alles lijkt in NL toegestaan of wordt gedoogd, maar rijd je 3 km/h te snel dan volgt onverbiddelijk een bericht van het CJIB. Ikzelf heb veel moeite hiermee en ben in NL zeker niet de enige die zo denkt................
Snelheidsbeperkingen vinden we op de motor niet altijd zo fijn.
Jij stelt voor snelheidsbegrenzer of blackbox op de motor om alles te maximeren/checken. Voor een snelheid van (pas sinds kort in NL) 130kmh is 20 pk op de motor eigenlijk al voldoende. Dan is het natuurlijk wel bizar dat er motoren op de weg komen met 200+ pk's. Dit is geen oordeel, maar wel een constatering. Jouw plan zou dan zijn om zo'n 200+ monster te begrenzen op, niet te kinderachtig: 30pk?
Ik weet niet hoe dat in België is, maar in NL is soms het politiebureau pas na het weekend weer open of de politie wil überhaupt een aangifte niet eens opnemen. Heel veel criminaliteit wordt niet aangepakt vanwege capaciteitsproblemen bij oom agent.
Wat er in NL wel heel goed werkt is om met een cameraatje in de bosjes te gaan zitten en de hele dag flits-flits-flits. Alles automatisch, dus via CJIB valt de envelop vanzelf bij je op de deurmat. De boetes in NL zijn ook nog relatief hoog vergeleken met veel buitenlanden.
Vrijwel alles lijkt in NL toegestaan of wordt gedoogd, maar rijd je 3 km/h te snel dan volgt onverbiddelijk een bericht van het CJIB. Ikzelf heb veel moeite hiermee en ben in NL zeker niet de enige die zo denkt................~