Het JM-Racing Topic deel 27

Ik werk 'gewoon' de hele dag.
waar zit die zaak? Ik dacht dat je van huis uit werkte.

Vrijdag werk ik (bijna) altijd thuis maar morgen hebben we om 15uur kerstborrel in Breukelen

Kbel eind van de ochtend wel ff, dan weet ik wel een beetje hoeveel tijd ik heb om via Amsterdam te rijden *D
 
Vrijdag werk ik (bijna) altijd thuis maar morgen hebben we om 15uur kerstborrel in Breukelen

Kbel eind van de ochtend wel ff, dan weet ik wel een beetje hoeveel tijd ik heb om via Amsterdam te rijden *D
Ik werd een beetje raar aangekeken dat 't gesprek zo lang duurde. Ik zeg ja kan ik 't helpen, die gozer houdt niet op met ouwehoeren :P
Was leuk je weer eens 'effe' gesproken te hebben gozer! Leuk ook om te horen dat 't zo goed met je gaat. Zag er toch effe minder uit toen Ruijssenaars de afgrond dreigde in te vallen. Prettige dagen *:)
 
Ik werd een beetje raar aangekeken dat 't gesprek zo lang duurde. Ik zeg ja kan ik 't helpen, die gozer houdt niet op met ouwehoeren :P
Was leuk je weer eens 'effe' gesproken te hebben gozer! Leuk ook om te horen dat 't zo goed met je gaat. Zag er toch effe minder uit toen Ruijssenaars de afgrond dreigde in te vallen. Prettige dagen *:)

Cker goed "ff" gesproken te hebben en rij binnenkort wel een keertje langs :Y

Jij ook prettige kerstdagen! *:) *:) *:)
 
Whaha, ik open net de statistieken:

Wat nutteloze statistiekjes... deel 10

Ondanks dat ik hier al jaren amper iets post, sta ik nog op een 18e plek. 7 jaar geleden 10e, dus slechts een plekkie per jaar gezakt. Dan zal ik wel heel veel geouwehoerd hebben :+

vroeger... Toen we nog een heel topic binnen een week vol schreven, en dan was het nog motor gerelateerd ook...

is er nog iemand die hier racet trouwens? En een motor in de garage hebben telt niet... Dus ik tel eventjes niet mee, maar dat gaat komend jaar weer veranderen :]

Voor de echt wat meer insiders van vroegah:
Was van de week langs t graf van lokkie geweest, blijft toch wel ontroerend '( Was mooi om te zien dat z'n vrienden een kerstboompje bij z'n steen hadden gezet, met daarin blikjes Red Bull. Traantje met een glimlach daar achter gelaten, bizar om te beseffen dat het alweer bijna 6 jaar geleden is.
 
Laatst bewerkt:
vroeger... Toen we nog een heel topic binnen een week vol schreven, en dan was het nog motor gerelateerd ook...

is er nog iemand die hier racet trouwens? En een motor in de garage hebben telt niet... Dus ik tel eventjes niet mee, maar dat gaat komend jaar weer veranderen :]

Voor de echt wat meer insiders van vroegah:
Was van de week langs t graf van lokkie geweest, blijft toch wel ontroerend '( Was mooi om te zien dat z'n vrienden een kerstboompje bij z'n steen hadden gezet, met daarin blikjes Red Bull. Traantje met een glimlach daar achter gelaten, bizar om te beseffen dat het alweer bijna 6 jaar geleden is.
Dat is een dag die je van je leven niet meer vergeet. Gek ook dat ik me amper kan herinneren wat ik gisteren heb gedaan (en nee ik heb niet gezopen :P ), maar dat ik nog precies de 3 momenten kan herinneren dat ik 'em die dag sprak. En helaas kunnen we weer iemand toevoegen aan die 'lijst'.
 
Dat is een dag die je van je leven niet meer vergeet. Gek ook dat ik me amper kan herinneren wat ik gisteren heb gedaan (en nee ik heb niet gezopen :P ), maar dat ik nog precies de 3 momenten kan herinneren dat ik 'em die dag sprak. En helaas kunnen we weer iemand toevoegen aan die 'lijst'.

Inderdaad, ook veel te vroeg :( Nare bende is het allemaal, zet je weer even duidelijk met twee benen op de grond dat je niet teveel plannen in de verre toekomst moet maken, maar volgas van nu moet genieten.
 
Dat is een dag die je van je leven niet meer vergeet. Gek ook dat ik me amper kan herinneren wat ik gisteren heb gedaan (en nee ik heb niet gezopen :P ), maar dat ik nog precies de 3 momenten kan herinneren dat ik 'em die dag sprak. En helaas kunnen we weer iemand toevoegen aan die 'lijst'.
Was dat toen jouw pak gekeurd moest worden?
Zat een gat in, en je was het er duidelijk niet mee eens dat het pak afgekeurd was..... :+
 
Was dat toen jouw pak gekeurd moest worden?
Zat een gat in, en je was het er duidelijk niet mee eens dat het pak afgekeurd was..... :+
Ik zeg niks :+

Bas had toen ook een akkefietje :X ... zijn we samen op pad gegaan en heeft de vrouw van Edwin Ott een zwarte lap er overheen genaaid :}
 
Laatst bewerkt:
Ik zeg niks :+

Bas had toen ook een akkefietje :X ... zijn we samen op pad gegaan en heeft de vrouw van Edwin Ott een zwarte lap er overheen genaaid :}

Ik heb trouwens nog steeds niet de dop los die ik toen heb gebruikt om de achteras een klein tikje te geven. Zit nog altijd zo'n verlengstuk aan. Niet altijd even handig...
 
Ik heb trouwens nog steeds niet de dop los die ik toen heb gebruikt om de achteras een klein tikje te geven. Zit nog altijd zo'n verlengstuk aan. Niet altijd even handig...
Muahahahaha, Basje en velgen wisselen _O-

Focking hell, hoe kreeg je het voor elkaar.......of iig om het geheel weer los te krijgen. :o
 
Wegwezen oma :W

Tijd om het stof maar eens van dit topic te blazen. Ondertussen zijn er vast al zat mensen begonnen met wedstrijdjes en circuitdagen dus het moet mogelijk zijn weer een beetje leven in de brouwerij te brengen.

Afgelopen maandag was mijn eerste dagje van het jaar op CPZ. Man oh man, wat hadden we het gtroffen met het weer 8-)
Samen met Bas lekker de nodige rondjes kunnen rijden op een druk maar gezellig Zandvoort. In groepje 4 zorgde Hugenholtz voor tenminste twee slachtoffers in de eerste twee sessies, maar naast dat heb ik vrij weinig mee gekregen alleen zorgde dat wel voor wat uitloop wat overigens prima opgevangen werd door MSL.
Er waren wel een aantal mensen die zich wel heel enthousiast hadden ingeschreven voor groepje 4 :X . Dat was heel positief gedacht :P

Een andere bekende van het topic was ook aanwezig, Nicolay :Y . Altijd leuk om even bij te praten na een veel te lange winterstop.

Al met al was het een supergezellige dag waarbij we ontzettend veel geluk hebben gehad met het weer zodat we ouderwets lekker konden buiten spelen met de motoren. Wat mij betreft mag het volgende dagje snel volgen 8-)
 
Was top! Rondentijden werden helaas helaas niet goed doorgegeven ;)

10 en 11 juli maar weer bewijzen dat ik er echt niks van kan!
 
Was top! Rondentijden werden helaas helaas niet goed doorgegeven ;)

10 en 11 juli maar weer bewijzen dat ik er echt niks van kan!
Joh O-) :+
10 & 11 juli doen we het dunnetjes over 8-) . Hoewel, 28 juni staat er een dagje rijden op Assen in de planning in de snelste klasse. Kijken of ik die andere oranje Honda met nr. 93 bij kan houden _O- .....of was het CPZ :? :P


Goed om te horen mannen :)
We hebben echt een briljante hobby! In welke klasse rij jij dit jaar eigenlijk of beperk je het tot circuitdagen?
 
Ik rijd in de SuperCup 600. Nummertje 56.

Daarnaast rmarshall ik bij: Vabene Racing School, Race-Cracks en 2 The Experience.

Genoeg dagen in het jaar. Teveel eigenlijk ;)
 
Ik rijd in de SuperCup 600. Nummertje 56.

Daarnaast rmarshall ik bij: Vabene Racing School, Race-Cracks en 2 The Experience.

Genoeg dagen in het jaar. Teveel eigenlijk ;)
Geen RA/Msl meer?

LOL at Vabene...... 2 bekende namen.
Wist niet dat P en F doorgegaan zijn.
En Folembray only?
 
Terug
Bovenaan Onderaan