Het Kawasaki Z1000SX topic deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
GSXFRUUD, mooie fotos ook! lijkt me nog een keer leuk zoiets te rijden. Wat voor tasje heb je achterop? ziet er handig uit! is die ook waterdicht?
 
Was mijn mooiste motorvakantie ooit qua natuur,cultuur en het rijden zelf, gewoon 1,5 uur rijden zonder noemenswaardige waardige obstakels zoals verkeerslichten, drempels en overijverige politie agentjes.

Een tasje van bags conection van 13 liter inhoud.
Hij is waterafstotend en er zit een binnentas in dus alles blijft droog
Past echt precies op de duozit van de sx

Voor de gene die interesse hebben in de routes ik kan ze via tyre mailen.
 
Was mijn mooiste motorvakantie ooit qua natuur,cultuur en het rijden zelf, gewoon 1,5 uur rijden zonder noemenswaardige waardige obstakels zoals verkeerslichten, drempels en overijverige politie agentjes.

Een tasje van bags conection van 13 liter inhoud.
Hij is waterafstotend en er zit een binnentas in dus alles blijft droog
Past echt precies op de duozit van de sx

Voor de gene die interesse hebben in de routes ik kan ze via tyre mailen.

Bedankt!
Ben benieuwd naar het beeldmateriaal!

@ pollo,

Jou filmpje is ook mooi zeg! ik ben op de helft, kijk morgen verder. Heerlijk die vrijheid, en wel super weer heb je gehad zeg. Jaloerrrss :9~
 
Net 16 tands tandwiel gemonteerd (voor) ipv 15T standaard: veel beter! Een goeie upgrade. De motor wordt er een stuk rustiger van, minder hoogtoerig en dus minder nerveus. Had nu niet meer de neiging naar de 7e versnelling te willen opschakelen :)
 
Beetje jammer van het slechte wegdek op sommige stukken, snap nu wel dat onze Belg hier een andere schokdemper heeft :+

Ik vrees dat je het op dat vlak toch nogal fout hebt.
Mijn vering is allesbehalve aangepast aan dat wegdek, allesbehalve.
Ook de reden waarom ik er niet zo veel rij, en zoveel moeite steek om de kutbanen te vermijden in Duitsland (want daar kennen ze er ook iets van).

Vering staat hard voor het sportievere werk op betere wegen.
Wat dan wel als resulteert in een veilige, maar vrij onconfortabele ervaring op bobbelwegen.

Zoals deze vorige week in Pfalzerwald.
Vooral schakelen en remmen is moeilijk (vermoeiend), maar de banden blijven wel ten allertijd hun grip behouden.

 
Ik vrees dat je het op dat vlak toch nogal fout hebt.
Mijn vering is allesbehalve aangepast aan dat wegdek, allesbehalve.
Ook de reden waarom ik er niet zo veel rij, en zoveel moeite steek om de kutbanen te vermijden in Duitsland (want daar kennen ze er ook iets van).

Vering staat hard voor het sportievere werk op betere wegen.
Wat dan wel als resulteert in een veilige, maar vrij onconfortabele ervaring op bobbelwegen.

Zoals deze vorige week in Pfalzerwald.
Vooral schakelen en remmen is moeilijk (vermoeiend), maar de banden blijven wel ten allertijd hun grip behouden.

Was maar een grapje Frederik... ;) O ja, er brandt een geel lampje in je cockpit, en de voorste rijder loopt op je uit :+
 
Laatst bewerkt:
sensor achterwiel kapot.
Wordt bij volgende onderhoud vervangen.

ABS op't voorwiel zou'k niet wegwillen.
Maar af en toe het achterwiel laten uitbreken is toch wel leuk (rij al heel het jaar zonder).
 
Laatst bewerkt:
Topsellerie zadel binnen! Nog niet getest, maar ziet er zeer goed uit vind ik. Wat vinden jullie? ;)


2ql8vwj.jpg


2yo718i.jpg


24c8dol.jpg
 
Laatst bewerkt:
Ziet er lekker comfortabel uit! mooi dat Z1000sx er in. Goedhart ben ik neit geweest, veel te druk. Mn zwager en schoonpa zijn zondag even de bon wezen inleveren om een motor te winnen. Toen was het enorm druk. Niks geminst dus :p . Volgende week donderdag bij de klantenavondv an Ten Kate kijken. 20% korting stickers plakken! Kijken naar gerbing XR-12 handschoenen.

Over dat ABS, ik heb geen abs op mn SX (italiaantje) en nog nooit nodig gehad (gelukkig). Met beleid remmen, maar met schrikreacties is ABS wel handig... Zelfde geldt voor traction control. Als het regend gewoon wat rustiger wegrijden.
 
Waar heb je dat zadel besteld als ik vragen mag? Wil mijn standaard zadel graag vervangen, is echt iets te hard voor mijn doen tijdens een langere rit.
 
Ziet er mooi uit, als het maar breder is dan het standaard zadel.
Ik kreeg na 1,5 rijden last van mijn heup, nu heb het gel zadel van kawasaki en dat is top
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan