Het RS250 & RGV 250 topic: Valves are for toilets! Deel 11

Deze inhoud is momenteel niet beschikbaar krijg ik te zien, komt misschien omdat ik niet op Sjeesboek zit.
 
Die Suter is toch echt het meest waanzinnige wat er nu op de motormarkt gekomen is!
Jammer van het gigantisch prijskaartje/ beperkte oplage.
Was eigenlijk benieuwd of er nog überhaupt te koop waren?
Voor 2 takt gaat het goed alleszinds Ronax en Suter nu nog een minder exotische 2 takt racer.
Puur voor circuit en dit zonder waanzinnige cijfers. 130-140 pk meer dan genoeg en een iets bescheidener prijskaartje.

Zou je in bij Suter kunnen betalen met een nier? Blijkbaar heb je maar 1 nodig🤗😎

Groeten Sam
 
We kunnen wel blijven zeuren over die prijzen maar kennelijk is dat tegenwoordig de waarde.
Ze worden niet meer gemaakt en er zijn er niet heel veel meer van dus dan is dit het logische gevolg.
 
In tijden van ducati superlegerras of 1199 met 190+ pk enzoverder is 140 pk voor ern hypersport niet waanzinnig...

Idd prijs is nu te verantwoorden ook omdat het nu om exotische machines gaan, er is toch een markt voor een 2 takt 500cc hypersport in grotere massa met mindere waanzinnige specificaties om zo een groter publiek te bereiken...
Het publiek die nu rs en rgv 250 zit op te boren en te tunen....
 
Goedenavond,
Een foto van mijn omgebouwde Aprilia RS250 klaar voor het seizoen 2017
Voor de hobby 1 gekocht, steeds meer er aan veranderd.
Zelf achter frame gemaakt met een Honda RSW250 kont.
vorig jaar motorisch aangepakt nieuwe zuigers, power valve, olie pomp eruit enz.


Verder ben ik nieuw (actief) op het MF, waar zijn er nog meer 2takt race gekken te vinden op dit MF?

benieuwd naar jullie reactie!
full
 
Laatst bewerkt:
Die Suter is toch echt het meest waanzinnige wat er nu op de motormarkt gekomen is!
Jammer van het gigantisch prijskaartje/ beperkte oplage.
Was eigenlijk benieuwd of er nog überhaupt te koop waren?
Voor 2 takt gaat het goed alleszinds Ronax en Suter nu nog een minder exotische 2 takt racer.
Puur voor circuit en dit zonder waanzinnige cijfers. 130-140 pk meer dan genoeg en een iets bescheidener prijskaartje.

Zou je in bij Suter kunnen betalen met een nier? Blijkbaar heb je maar 1 nodig🤗😎

Groeten Sam

Banshee blok in je RS bouwen dan ben je al een eind op weg
 
Laatst bewerkt:
Ja die rgv van marktplaats heeft zelf niet de juiste vork er in zitten. Is een vork van model m 1991 met de 3 vinnen. Zou voor die prijs wel origineel mogen zijn. Volgens mij heeft deze fiets een maand geleden tekoop gestaan voor 2k minder, was net de zelfde met die extra fluo stickers.
 
Goedenavond,
Een foto van mijn omgebouwde Aprilia RS250 klaar voor het seizoen 2017
Voor de hobby 1 gekocht, steeds meer er aan veranderd.
Zelf achter frame gemaakt met een Honda RSW250 kont.
vorig jaar motorisch aangepakt nieuwe zuigers, power valve, olie pomp eruit enz.


Verder ben ik nieuw (actief) op het MF, waar zijn er nog meer 2takt race gekken te vinden op dit MF?

benieuwd naar jullie reactie!


Mooi dingske Ruben, ken je weer lekker stukje mee roken!

er rijden hier rond Eindhoven nog wel wat 2T maffen rond hoor.
 
Goedenavond,
Een foto van mijn omgebouwde Aprilia RS250 klaar voor het seizoen 2017
Voor de hobby 1 gekocht, steeds meer er aan veranderd.
Zelf achter frame gemaakt met een Honda RSW250 kont.
vorig jaar motorisch aangepakt nieuwe zuigers, power valve, olie pomp eruit enz.


Verder ben ik nieuw (actief) op het MF, waar zijn er nog meer 2takt race gekken te vinden op dit MF?

benieuwd naar jullie reactie! [afbeelding]
Een reactie mogelijk: mooi!
 
Goedenavond,
Een foto van mijn omgebouwde Aprilia RS250 klaar voor het seizoen 2017
Voor de hobby 1 gekocht, steeds meer er aan veranderd.
Zelf achter frame gemaakt met een Honda RSW250 kont.
vorig jaar motorisch aangepakt nieuwe zuigers, power valve, olie pomp eruit enz.


Verder ben ik nieuw (actief) op het MF, waar zijn er nog meer 2takt race gekken te vinden op dit MF?

benieuwd naar jullie reactie! [afbeelding]

Anand met zijn RSW, alleen hoor je er niet veel meer over '(
Aprilia RSW250 GP motor
 
Terug
Bovenaan Onderaan