Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Tjah moek alleen een bus hebben en weten waar ik dat ding tussen moet zetten
ohh je wilt het zelf doen
Dacht dat je het wou laten doen
Tjah moek alleen een bus hebben en weten waar ik dat ding tussen moet zetten
@Gixxerdave
Hier toch iemand met het vermoeden dat er idd nog wat silicone was achtergebleven
hmm, dat klinkt een beetje alsof je het beter niet zelf kan doen
Je kan hem ook van voor een stukje laten zakken, is minder werk, en geet hetzelfde resultaat, wel ff met een schuifmaat meten of de poten gelijk doorsteken.
Die van mij steken momenteel 1,2 cm uit, stuurt wel lekker.
@ mac d
wat het ook is..........altijd kut als je je vertrouwen verliest door zoiets onverklaarbaars. Het gekke is dat een maatje van me de straat net uit is en 'm dan al plat legt........en geen kik geven . zelf vertrouw ik mijn banden pas als ze echt op bedrijfstemperatuur zijn.
Ik heb op mijn tl een keer zoiets gehad en het bleef maar in mijn kop zitten. ben ik gewoon naar mijn dealer gereden (daar werkte paul mooijman), die heeft de vering afgesteld en is even gaan "proefrijden"......hij had geen stapje opzij gemerkt en was toch gruwelijk plat gegaan......motor dus goed en pas toen had ik weer 100% vertrouwen
Ik denk wel dat dat het is.
Maar met dat glijden wordt je wel direct een paar jaar ouder......
Gixxerdave is blij!!
Gister net nieuwe stalen remleidingen op de bike gekregen.
Ennuh als toetje heb ik ook maar een carbon akra gekocht!!!!!
(Piccies volgen nog wel.)
Vertrouwen is idd vlug geminderd naar een paar van deze grappen
(1* bijna mac down en 1* boom van veel te dicht bij)
Vooral al je al een tijd met bv de banden rijdt zonder problemen en een paar weken met de vering zonder problemen en dan ineens dit
ik kan jammer genoeg niet even naar Werkendam rijden om die vering na te laten kijken en of opnieuw te laten stellen
(Heb verdomme trouwens nog steeds geen antwoord van ze gehad op die mail van maandag )
Ik weet dus niet of m'n gewone garage waar ik naar toe ga bekent is met progressieve vering ,kan het eens vragen natuurlijk duur toetje
Maar wel beter die stalen remleidingen ga je vlug merken
Paar keer glijden in idd een hele goeie manier om te kijken of je hart nog funcioneert
Even controle werking
effe motor op een trailer zetten :
[afbeelding]
Als ze er nou nog afvalt weet ik het niet meer
Is het trouwens schadelijk om een vering een tijd ingeveert te laten staan (lees nachtje)
We hebben haar namelijk zo vastgezet zoals de eigenaar van de trailer ons vertelde :
De voorpoten moeten ongeveer alverwege hun veer weg zitten
Als jij met je koekblik de bochten net zo neemt als op de gixxer, loop je best kans dat ze er alsnog vanaf donderd
Koekblik om, aanhanger om dus motor om.
Maar op het oog zit ze wel goed vastgebonden
Wel goed geregeld, auto met chauffeur. Wordt onbezorgd knallen op Zandvoort
chauffeur van koekblik is al meer als 30 jaar groot koekblik chauffeur
hij vroeg er trouwens zelf om om mee te gaan naar Zandvoort ,was geen idee van mij
Mac hoeft dus (gelukkig) alleen maar te zitten
Zo weet je tenminste zeker dat je in zandvoort beland
\chauffeur van koekblik is al meer als 30 jaar groot koekblik chauffeur
hij vroeg er trouwens zelf om om mee te gaan naar Zandvoort ,was geen idee van mij
Mac hoeft dus (gelukkig) alleen maar te zitten
Zo weet je tenminste zeker dat je in zandvoort beland
Het gaat alleen niet zo vlug gaan als met de motor
maar ja ,gegeven paard niet in de bek kijken etc
Zo vanmiddag de voorpoten ff 11 mm laten doorzakken ennuh heerlijk sturen zo man
Toch zelf gedaan dus
verwacht et wel eigenlijk
Het gaat alleen niet zo vlug gaan als met de motor
maar ja ,gegeven paard niet in de bek kijken etc Toch zelf gedaan dus
verwacht et wel eigenlijk
Afstellen met PowerCommander en een luchtfilter was € 450,-
Vraag eens in 600/750 K6/K7 topic hoe daar de ervaring is met Yoshimura dempers voor die K6/K7
Denk dat die toch ietsje beter zijn als Laser