Het Suzuki GSX-R750 topic! Part II

Status
Niet open voor verdere reacties.
hmm, dat klinkt een beetje alsof je het beter niet zelf kan doen

Je kan hem ook van voor een stukje laten zakken, is minder werk, en geet hetzelfde resultaat, wel ff met een schuifmaat meten of de poten gelijk doorsteken.
Die van mij steken momenteel 1,2 cm uit, stuurt wel lekker.
 
ohh je wilt het zelf doen :?

Dacht dat je het wou laten doen :P


Tjah zal zo zeggen het is monteur's eigen alles zelf doen })
en kan alles wel doen maar tis wel makkelijk als er mensen zijn die info hebben :Y

ff terug komen met de veerpoten door laten zakken komt dan kuipwerk niet dichter bij de grond *D hmzz maar ff overdenken wat ik wil doen :P
 
Tailriser is toch niet zo moeilijk ? Zet je tussen frame en schokdemper in bij het bovenste montage punt
 
Laatst bewerkt:
@ mac d

wat het ook is..........altijd kut als je je vertrouwen verliest door zoiets onverklaarbaars. Het gekke is dat een maatje van me de straat net uit is en 'm dan al plat legt........en geen kik geven :?. zelf vertrouw ik mijn banden pas als ze echt op bedrijfstemperatuur zijn.

Ik heb op mijn tl een keer zoiets gehad en het bleef maar in mijn kop zitten. ben ik gewoon naar mijn dealer gereden (daar werkte paul mooijman), die heeft de vering afgesteld en is even gaan "proefrijden"......hij had geen stapje opzij gemerkt en was toch gruwelijk plat gegaan......motor dus goed en pas toen had ik weer 100% vertrouwen *O*
 
@Gixxerdave

Hier toch iemand met het vermoeden dat er idd nog wat silicone was achtergebleven :Y

Ik denk wel dat dat het is. :Y

Maar met dat glijden wordt je wel direct een paar jaar ouder......


Gixxerdave is blij!! :Y

Gister net nieuwe stalen remleidingen op de bike gekregen. *O*

Ennuh als toetje heb ik ook maar een carbon akra gekocht!!!!! *O* *O*

(Piccies volgen nog wel.)
 
hmm, dat klinkt een beetje alsof je het beter niet zelf kan doen

Je kan hem ook van voor een stukje laten zakken, is minder werk, en geet hetzelfde resultaat, wel ff met een schuifmaat meten of de poten gelijk doorsteken.
Die van mij steken momenteel 1,2 cm uit, stuurt wel lekker.

Die van mij heb ik 1.1 cm laten doorzakken, is al een wereld van verschil!!!!

Tis een poging waard denk ik.
 
@ mac d

wat het ook is..........altijd kut als je je vertrouwen verliest door zoiets onverklaarbaars. Het gekke is dat een maatje van me de straat net uit is en 'm dan al plat legt........en geen kik geven :?. zelf vertrouw ik mijn banden pas als ze echt op bedrijfstemperatuur zijn.

Ik heb op mijn tl een keer zoiets gehad en het bleef maar in mijn kop zitten. ben ik gewoon naar mijn dealer gereden (daar werkte paul mooijman), die heeft de vering afgesteld en is even gaan "proefrijden"......hij had geen stapje opzij gemerkt en was toch gruwelijk plat gegaan......motor dus goed en pas toen had ik weer 100% vertrouwen *O*

Vertrouwen is idd vlug geminderd naar een paar van deze grappen B|
(1* bijna mac down en 1* boom van veel te dicht bij)

Vooral al je al een tijd met bv de banden rijdt zonder problemen en een paar weken met de vering zonder problemen :Y en dan ineens dit
ik kan jammer genoeg niet even naar Werkendam rijden om die vering na te laten kijken en of opnieuw te laten stellen B|
(Heb verdomme trouwens nog steeds geen antwoord van ze gehad op die mail van maandag :X '( )
Ik weet dus niet of m'n gewone garage waar ik naar toe ga bekent is met progressieve vering '( ,kan het eens vragen natuurlijk :Y

Ik denk wel dat dat het is. :Y

Maar met dat glijden wordt je wel direct een paar jaar ouder......


Gixxerdave is blij!! :Y

Gister net nieuwe stalen remleidingen op de bike gekregen. *O*

Ennuh als toetje heb ik ook maar een carbon akra gekocht!!!!! *O* *O*

(Piccies volgen nog wel.)

duur toetje :P
Maar wel beter die stalen remleidingen *D ga je vlug merken :Y

Paar keer glijden in idd een hele goeie manier om te kijken of je hart nog funcioneert B|
Even controle werking :)
 
@BBBrain

jij vroeg van de week nog iets over kettingen als ik het me goed herinner :Y

Kijk hier eens :
DID Ketting + tandwiel set

DID schijnen best goeie kettingen te zijn :Y (concurrent van Tsubaki :? )

Heb zelf geinformeert en ik zou voor de mijne voor de ketting en de tandwielen samen € 150,10 moeten betalen (is inclusief verzendkosten :Y )

Weet dus niet wat de gangbare prijzen zijn maar misschien eens interessant om te informeren :P
 
Vertrouwen is idd vlug geminderd naar een paar van deze grappen B|
(1* bijna mac down en 1* boom van veel te dicht bij)

Vooral al je al een tijd met bv de banden rijdt zonder problemen en een paar weken met de vering zonder problemen :Y en dan ineens dit
ik kan jammer genoeg niet even naar Werkendam rijden om die vering na te laten kijken en of opnieuw te laten stellen B|
(Heb verdomme trouwens nog steeds geen antwoord van ze gehad op die mail van maandag :X '( )
Ik weet dus niet of m'n gewone garage waar ik naar toe ga bekent is met progressieve vering '( ,kan het eens vragen natuurlijk :Yduur toetje :P
Maar wel beter die stalen remleidingen *D ga je vlug merken :Y

Paar keer glijden in idd een hele goeie manier om te kijken of je hart nog funcioneert B|
Even controle werking :)

Controle werking? Haha... tis geen Diemaco... Aan de andere kant, als je je rechterpols omdraaid, SCHIET je wel als een kogel vooruit....

Ik had op m'n vorige motor stalen remleidingen zitten. Op deze dus niet, Merk wel een duidelijk verschil. Met RVS heb je veel sneller een gelijke hoeveelheid aan (rem)kracht.. Let er wel op dat je even een paar keer oefent voordat je lekker gaat knallen, en je onverhoopt moet remmen en je dan jezelf onderuit remt omdat ie sneller/strakker/bijtriger remt...
 
effe motor op een trailer zetten :P :

p4280001py3.jpg


Als ze er nou nog afvalt weet ik het niet meer :+

Is het trouwens schadelijk om een vering een tijd ingeveert te laten staan :? (lees nachtje)

We hebben haar namelijk zo vastgezet zoals de eigenaar van de trailer ons vertelde :
De voorpoten moeten ongeveer halverwege hun veerweg zitten :Y
 
Laatst bewerkt:
effe motor op een trailer zetten :P :

[afbeelding]

Als ze er nou nog afvalt weet ik het niet meer :+

Is het trouwens schadelijk om een vering een tijd ingeveert te laten staan :? (lees nachtje)

We hebben haar namelijk zo vastgezet zoals de eigenaar van de trailer ons vertelde :
De voorpoten moeten ongeveer alverwege hun veer weg zitten :Y

Als jij met je koekblik de bochten net zo neemt als op de gixxer, loop je best kans dat ze er alsnog vanaf donderd :P
 
Als jij met je koekblik de bochten net zo neemt als op de gixxer, loop je best kans dat ze er alsnog vanaf donderd :P

Denk eerder dat het koekblik zelf omligt _O-

Is de mitsudinges van m'n ouders :Y (m'n vader rijdt trouwens 8-) )
Maccies koekblik heeft geen trekhaak :N

maar hoe zo als nog eraf ligt :?
 
Laatst bewerkt:
Koekblik om, aanhanger om dus motor om.

Maar op het oog zit ze wel goed vastgebonden :)
Wel goed geregeld, auto met chauffeur. Wordt onbezorgd knallen op Zandvoort :Y
 
Koekblik om, aanhanger om dus motor om.

Maar op het oog zit ze wel goed vastgebonden :)
Wel goed geregeld, auto met chauffeur. Wordt onbezorgd knallen op Zandvoort :Y

chauffeur van koekblik is al meer als 30 jaar groot koekblik chauffeur :Y
hij vroeg er trouwens zelf om om mee te gaan naar Zandvoort ,was geen idee van mij :P

Mac hoeft dus (gelukkig) alleen maar te zitten 8-) O-)
 
\
chauffeur van koekblik is al meer als 30 jaar groot koekblik chauffeur :Y
hij vroeg er trouwens zelf om om mee te gaan naar Zandvoort ,was geen idee van mij :P



Mac hoeft dus (gelukkig) alleen maar te zitten 8-) O-)


Zo weet je tenminste zeker dat je in zandvoort beland }) })

Het gaat alleen niet zo vlug gaan als met de motor :z :P

maar ja ,gegeven paard niet in de bek kijken etc :}

Zo vanmiddag de voorpoten ff 11 mm laten doorzakken :P ennuh heerlijk sturen zo man :Y *O* *O* *O*

Toch zelf gedaan dus :?

verwacht et wel eigenlijk :P
 
Laatst bewerkt:
Het gaat alleen niet zo vlug gaan als met de motor :z :P

maar ja ,gegeven paard niet in de bek kijken etc :}Toch zelf gedaan dus :?




verwacht et wel eigenlijk :P



Tuurlijk zelf gedaan als een beetje monteur met wat verstand mot je zoiets zelf kunnen doen :P :P



Maaruh ik ben er blij om dat ik het gedaan heb *O* *O* *O*

FF info binnen gehaalt bij J R Tuning kameraad z,n kawa ging ff op de bank :P

Afstellen met powercommander en sportfilter kost me ong 450 eurie
Ennuh hij vertelde dat i laatst k6 750 gehad heeft met laserdemper eronder.
Met standaart demper leverde hij meer vermogen dat met de laserdemper :X
Dus ik laat origineel eronder met m,n carbonnen sierplaat :P
 
Laatst bewerkt:
Afstellen met PowerCommander en een luchtfilter was € 450,- :? :X

Vraag eens in 600/750 K6/K7 topic hoe daar de ervaring is met Yoshimura dempers voor die K6/K7 :Y
Denk dat die toch ietsje beter zijn als Laser :P
 
Laatst bewerkt:
Afstellen met PowerCommander en een luchtfilter was € 450,- :? :X

Vraag eens in 600/750 K6/K7 topic hoe daar de ervaring is met Yoshimura dempers voor die K6/K7 :Y
Denk dat die toch ietsje beter zijn als Laser :P


Inclusief een powercommander erbij he die heb ik nog niet :P :P
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan