Het Voorne-Putten topic deel 20 "komt er nog mooi weer??"

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heb die van mij ooit eens gratis af kunnen halen bij een gozer uit Spijkenisse. Gebruikte 'm zelf niet en stond in de weg.




Heeft iemand toevallig nog een stuk kunststof plaat liggen van ong 3 mm dik, stuk van ca. 40x40 cm?

Waar heb je dat voor nodig dan? Heb nog wel een jerrycan liggen, daar zit wel een redelijk stuk in 25x35cm wel 3mm dik.
 
ook gevonden...

@GB: hield ook zijn handjes en voetjes er voor, af en toe net ff een goede shot...

hier wat foto's:

1397729458_5_nhZb.jpeg


1397729516_5_zZIO.jpeg


1397729491_5_VVFj.jpeg


was echt zoooooooooooooo gaaf!!!
 
Heb die van mij ooit eens gratis af kunnen halen bij een gozer uit Spijkenisse. Gebruikte 'm zelf niet en stond in de weg.

Heeft iemand toevallig nog een stuk kunststof plaat liggen van ong 3 mm dik, stuk van ca. 40x40 cm?

Zo, dat is wel relaxed, ik zoek nog maar ff verder...
 
Zie zo nr 20 alweer

Dit topic moet toch wel het snelst draaiende in de categorie regio zijn ?

@ Joshi
Vrouwtje knapt al weer op
Ze was bang dat ze terug zou vallen en weer een jar physio zou moeten hebeen
Maar ze is nu al mobieler met die arm als na al die physio
En als je dan ziet hoe klein die schroefjes zijn en wat voor last ze veroorzaakten


full
 
Deeltje 20 ook weer gevonden,

:W

laten we hopen op mooi weer ben toe aan een ritje... ;)
 
Nieuw topic, nieuwe kansen!!

Goeiemorgen allen, het beloofd weer een lekkere werkdag te worden!!

En nog even een plaatje voor de thuisblijvers :+
AshleyZRX1100.jpg
 
Laatst bewerkt:
Mogguh :W all,

Ik heb 't nieuwe deeltje ook weer gevonden :)

@ Stupid: Leuk he. Om je kindje zo te zien.

@ Mrt: Balen zeg. Ik hoop dat je er donderdag wat wijzer van wordt. Denk idd :N dat je teamleider daar in trapt.
 
Mogge :W

Koffie!

Fijn is dat, zit er zo'n grasmaaier-piloot van de gemeente al om 8.15 een poging te doen om een nieuw snelheidsrecord te zetten.....

Oftewel, vroeg wakker door zo'n grasmaaier -O-
 
Mogguh all...

dag begon goed, reed ik lekker op de A15 richting mijn werk....








BAMMMMM... harde knal van onder mijn auto vandaan.


ik stoppen, kijk onder mijn auto, ligt de uitlaat op de grond, rubbers gescheurd, bij de einddemper afgescheurd...

ik had net de ANWB aan de lijn, komt er toevallig net 1 aan gereden van de ANWB, die keek, plakte er wat op, reed 8ter hem aan naar het service centrum bij rhoon, en ook daar was ik binnen 5 min klaar.

propte een metalen buis in mijn eind pot en dat link pijpje, zo die valt er voorlopig niet af... klaar is kees.
fijne dag verder!

gebeurde om 06.55 en was om 07.13 bij de ANWB weg, dat is dan wel weer heel veel mazzel hebben!
 
Mogguh all...

dag begon goed, reed ik lekker op de A15 richting mijn werk....

BAMMMMM... harde knal van onder mijn auto vandaan.


ik stoppen, kijk onder mijn auto, ligt de uitlaat op de grond, rubbers gescheurd, bij de einddemper afgescheurd...

ik had net de ANWB aan de lijn, komt er toevallig net 1 aan gereden van de ANWB, die keek, plakte er wat op, reed 8ter hem aan naar het service centrum bij rhoon, en ook daar was ik binnen 5 min klaar.

propte een metalen buis in mijn eind pot en dat link pijpje, zo die valt er voorlopig niet af... klaar is kees.
fijne dag verder!

gebeurde om 06.55 en was om 07.13 bij de ANWB weg, dat is dan wel weer heel veel mazzel hebben!

Da's schrikken -O-

en balen maar wel super dat je zo snel weer op weg was!!
 
Mogguh all...

dag begon goed, reed ik lekker op de A15 richting mijn werk....








BAMMMMM... harde knal van onder mijn auto vandaan.


ik stoppen, kijk onder mijn auto, ligt de uitlaat op de grond, rubbers gescheurd, bij de einddemper afgescheurd...

ik had net de ANWB aan de lijn, komt er toevallig net 1 aan gereden van de ANWB, die keek, plakte er wat op, reed 8ter hem aan naar het service centrum bij rhoon, en ook daar was ik binnen 5 min klaar.

propte een metalen buis in mijn eind pot en dat link pijpje, zo die valt er voorlopig niet af... klaar is kees.
fijne dag verder!

gebeurde om 06.55 en was om 07.13 bij de ANWB weg, dat is dan wel weer heel veel mazzel hebben!


*O* *O* *O* *O* voor de Anwb!!!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan