Het Voorne-Putten topic deel 44, motoren uit het vet..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Gisteravond even naar de motorbeurs geweest vond het wel geinig en voor de echte koopjes is het al jaren zo dat je echt goed moet zoeken en geluk moet hebben om daar te slagen, en voor een goedkope motor moet je er helemaal niet zijn. Verder wel gezellig en lekker gesnuffeld!!

Trouwens GB je kan de RSV bij mij uit de OP halen, heb wat anders en foto's komen nog maar zie mijn avatar voor een kleine hint.
Repsol Sp1? :+

11010572_667038253401458_5033507871833304298_n.jpg
 
Laatst bewerkt:
Gisteravond even naar de motorbeurs geweest vond het wel geinig en voor de echte koopjes is het al jaren zo dat je echt goed moet zoeken en geluk moet hebben om daar te slagen, en voor een goedkope motor moet je er helemaal niet zijn. Verder wel gezellig en lekker gesnuffeld!!

Trouwens GB je kan de RSV bij mij uit de OP halen, heb wat anders en foto's komen nog maar zie mijn avatar voor een kleine hint.
Komt voor de bakker, kom maar op met die feauteaus.... :9
 
Sinds een paar jaar niet gisteren weer eens naar de beurs geweest
Nieuwe klaphelm voor een leuk prijsje gekocht

Vond achterin het zelfbouw/cafe racers gebeuren nog het leukst

full
 
Lekker petje hoor voor de zomermaanden

[afbeelding]

Volgens mij is het niet de bedoeling dat je gaat rijden met de helm open geklapt.
Kerel waar ik de pleepot van gekocht heb had in het verleden ook zo'n helm, maakte een remfout waardoor hij vol met zijn giechel op het stuur klapte en gelijk aan een kunstgebit kon.
 
Laatst bewerkt:
Volgens mij is het niet de bedoeling dat je gaat rijden met de helm open geklapt.
Kerel waar ik de pleepot van gekocht heb had in het verleden ook zo'n helm, maakte een remfout waardoor hij vol met zijn giechel op het stuur klapte en gelijk aan een kunstgebit kon.

Normale lage snelheden rij ik er altijd open mee ,(net als met een Jet Helm dus)
Ga ik de rijksweg op klap ik hem dicht ,
Is inmiddels al m'n derde systeemhelm heb er altijd zo mee gereden
 
Jep kon hem niet langer laten staan. Was er al een tijdje voor aan het sparen en gelukkig is ie ondertussen niet verkocht!!
Gaaf man 8-) :t

Edit: Weet ik iig dat ik ff bij jou moet zijn als ik mijn reserve kuipset ga bestickeren. Heb ff het voorbeeld nodig hoe ze precies moeten zitten... :P
 
Laatst bewerkt:
Ik moet gewoon ff kijken hoe het allemaal het beste uitkomt. Wil deze zomer de set afmaken zodat ik weer ruimte in mijn schuurtje heb.

Ik moet nog even met de tank naar de lasser om de tankbevestiging te laten lassen (was bij de 1e modellen een zwak punt waardoor de tank daar kon gaan lekken). Zit nu een keihard plakkaat daar aan de onderkant, daardoor lekt ie ook niet meer, maar die moet vervangen worden door een goede lasnaad. Dan nog een paar kuipdelen door Wim glad laten trekken, kan alles daarna gespoten worden. Wil wel een goede set de verkoop in gooien waar geen kwalen aan zitten.
 
Laatst bewerkt:
Ik was al vroeg op,Supersport en de tweede race World Superbikes op Philip-island gekeken, :} :]
Vooral supersport magistraal,en MvdM komt er ook wel dit jaar. Overstap van de Blade naar R1 is de juiste keuze volgens mij...
We gaan het zien,maar het seizoen is weer begonnen! :] *O*
 
Gaaf man 8-) :t

Edit: Weet ik iig dat ik ff bij jou moet zijn als ik mijn reserve kuipset ga bestickeren. Heb ff het voorbeeld nodig hoe ze precies moeten zitten... :P

Prima joh je geeft maar een gil, hij staat nu nog bij Ton en ga hem van de week helemaal nalopen en klaar maken voor het seizoen, hij staat al een tijdje stil ondertussen dus beter even goed checken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan