Het Voorne-Putten topic deel 44, motoren uit het vet..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heb je um aangevochten dan? :)
Nee, hij wordt op de e.a. manier niet verwerkt. :?
Maar dus op Flitservice.nl vernomen dat het drie jaar mag duren. O-)
De kans zal wel klein zijn. *O*

Misschien dat de agent later zijn melding gewist heeft :? of er is iets mis gegaan met downloaden. :?
 
Afgelopen weekend lekker ook beetje geklust ! :Y :Y (en natuurlijk gereden :] )

Radiator beschermer op de Tracer gezet (wel fijn met zo'n open en bloot ding)
en nieuwe voorband voor de XT.. die was toch wel op na plusminus 15-20 dkm. (moet ik even boeken naslaan)

[afbeelding]

[afbeelding]

:W :W
De eerste foto vloog omhoog door de browser en toen zag ik de XT met de zwarte voorvork.
:? zwarte voorvork op de Tracer gezet. _O-

Jij ook lekker luxe met twee fietsen. *O*
 
Laatst bewerkt:
Nee, hij wordt op de e.a. manier niet verwerkt. :?
Maar dus op Flitservice.nl vernomen dat het drie jaar mag duren. O-)
De kans zal wel klein zijn. *O*

Misschien dat de agent later zijn melding gewist heeft :? of er is iets mis gegaan met downloaden. :?

Kan als ie um niet doorvoerd / accordeert dat hij niet door het systeem heen gaat.. hopen voor het beste! :t
 
Kan als ie um niet doorvoerd / accordeert dat hij niet door het systeem heen gaat.. hopen voor het beste! :t
Ja, het schijnt een vet ticket te zijn.
En iedere maand is er wel weer wat om aan uit te geven. ( geen bekeuringen )
Het mag wel eens over zijn. :+
Owh apart :?
Jaa blijven lekker bezig zo! *O*
Ik wissel nogal veel tussen twee beeldschermen en ze staan op +150%. :$

Er moet wat te kiezen zijn toch?
Ik rij tevreden met de Baby BMW omdat er een andere dikke staat.
Hebben is genoeg. _O-

De kleine rijdt ondertussen wel twaalf kilometer per liter extra. :]
 
Laatst bewerkt:
Morgen begin van de avond weer twee korte sessies op CPZ rijden. *O*
Dus vandaag weer voor het eerst na een week of vier met de S1000R. :]

En kijk al de hele dag naar de nieuwe outfit. Ook sinds vandaag.

full


Nog een uurtje, dan mag het weer aan. :9~
 
Laatst bewerkt:
Morgen begin van de avond weer twee korte sessies op CPZ rijden. *O*
Dus vandaag weer voor het eerst na een week of vier met de S1000R. :]

En kijk al de hele dag naar de nieuwe outfit. Ook sinds vandaag.

[afbeelding]

Nog een uurtje, dan mag het weer aan. :9~~

Ziet erstrak uit! Zit te denken of ik de helm herken van uit de omgeving spijk , schiedam,rotterdam ...
:W
 
Gisteravond alvast begonnen met stickers verwijderen! Als goed is komt vandaag ergens de Wrap binnen!

Ziet er toch wel beetje pijnlijk uit om te doen. However, het Ronde Mooie Yamaha Logo er voorzichtig afgehaald(die is wat steviger) en gaat ook weer terug denk ik, als afwerking!

Voor:
32089663_1931484126925404_2797019540813250560_n.jpg


na:
32169846_1931484160258734_6618247348449443840_n.jpg



:W :W
 
May the force be with you !
Ey Bert, zo kwam ik ook binnen op de zaak.
Alle collega's hadden de associatie met Star Wars en lagen dubbel van het lachen.

Ik had hem nog niet gemaakt. _O-

Het staat dan wel extra stoer zo'n nieuw apepakje. Een foto op de kapstok is minder. :+
 
Laatst bewerkt:
Ziet erstrak uit! Zit te denken of ik de helm herken van uit de omgeving spijk , schiedam,rotterdam ...
:W
Voornamelijk de achterkant. _O-

full

full


Prima ding voor het geld, het (zonne)vizier is een stuk beter dan ik gewend ben zelfs.
Alleen e.a. past mij niet zo goed als Nolan/Xlite met bril en andere beperkingen. :+
Dus deze gaat terug. :$
 
Laatst bewerkt:
En de part-time motor ziet er zo uit. ;)

full


full


Foto('s) vanwege mijn verbazing hoe kettingvet er vanaf vliegt met de goedkoopste lampenolie.

Eerst met de spons en autowas er goed nat overheen geweest.
Dan ziet de velg er nog niet uit, maar met de lampenolie is het een piece of cake. :}
 
Laatst bewerkt:
Trouwens met de michelin power RS banden rond gereden, ging prima zolang je maar niet te plat gaat want daar hebben ze geen profiel.
Tijden waren natuurlijk niets, dacht iets van 2.24 snelste tijd.
Die wilde ik ook gaan proberen, onder de SV misschien zelfs nog overkill totdat je in je ritme komt. ;)

Ik zocht net even ter bevestiging de bandenspanning voor de S21 bandjes.
Zag ik dit:
Michelin Power RS: levert iets minder grip dan de concurrenten en slijt ook nog iets sneller.
Lekker kort door de bocht. :?

Pirelli - Motorbanden - Bandenspanning motor - Motorbandenmarkt
 
Die wilde ik ook gaan proberen, onder de SV misschien zelfs nog overkill totdat je in je ritme komt. ;)

Ik zocht net even ter bevestiging de bandenspanning voor de S21 bandjes.
Zag ik dit:Lekker kort door de bocht. :?

Pirelli - Motorbanden - Bandenspanning motor - Motorbandenmarkt

Wel erg kort door de bocht idd, vind ze juist helemaal niet hard slijten en super grip ook in de regen, alleen een nadeel in de regen de RS heeft geen profiel aan de zijkant dus je rijd als ware op slicks als je de bocht in duikt, leuk met droog weer (en minder banden slijtage na mijn mening je hebt geen profile wat je kapot kan rijden) maar ook gewoon geen grip in de regen dus wat minder plat door de bocht.

Wil misschien wel de S21 gaan proberen overigens, kijken hoe die bevallen.
 
En de part-time motor ziet er zo uit. ;)

[afbeelding]

[afbeelding]

Foto('s) vanwege mijn verbazing hoe kettingvet er vanaf vliegt met de goedkoopste lampenolie.

Eerst met de spons en autowas er goed nat overheen geweest.
Dan ziet de velg er nog niet uit, maar met de lampenolie is het een piece of cake. :}

Ik gebruik al jaren lampenolie. :)
Zeker bij de Z is het handig, gepolijste velgranden moeten glimmen. :P
 
Wel erg kort door de bocht idd, vind ze juist helemaal niet hard slijten en super grip ook in de regen, alleen een nadeel in de regen de RS heeft geen profiel aan de zijkant dus je rijd als ware op slicks als je de bocht in duikt, leuk met droog weer (en minder banden slijtage na mijn mening je hebt geen profile wat je kapot kan rijden) maar ook gewoon geen grip in de regen dus wat minder plat door de bocht.

Wil misschien wel de S21 gaan proberen overigens, kijken hoe die bevallen.
De S21 gaan ook best goed, jaren geleden gebruikte ik alleen SC2 banden.
Toen de R10 een keer tussendoor en dat vond ik helemaal niets. Zoekerig gedrag. :$

Vorig jaar ene keer met de Aprilia RSV4 op CPZ gereden op Corsa Rosso banden, die staan wel aan de top qua gevoel.
Dus eigenlijk Pirelli überhaupt. :+

Maar tot nu toe drie sessies op de S21 ( vorig jaar eentje van tien minuten en gelijk top ) i.c.m. de BMW .. en ook nog prima.
( Nu nog sneller gewenst / onder de 2.10 )
Ik gebruik al jaren lampenolie. :)
Zeker bij de Z is het handig, gepolijste velgranden moeten glimmen. :P
Hier pas vorig jaar ontdekt.
En als je klaar bent? Nog nabewerken met siliconenspray? Of gewoon met een zachte doek uitwrijven? ;)
 
Laatst bewerkt:
Ik heb nu anthraciete velgen, scheelt weer in schoonmaken, :+
Ik gebruik altijd remmenreiniger van de action, werkt lekker snel!
 
Persoonlijk vind ik wd 40 beter werken maar dat komt misschien omdat mijn velgen geanodiseerd zijn ipv gespoten !
Wat ruwer oppervlak? En je moet enige (vet)verkleuring dan meer poetsen?

Ik zie het ook als een goedkoper alternatief voor WD40, want WD40 is meer dan reinigen. :Y
Heb mat zwarte velgen. Hoef ik ze niet schoon te maken :X (en misschien eens rijden zodat ze weer vuil worden ).
Work better, not harder. _O- *O*

Ik was het ook niet van plan, maar in de MotoPlus stond deze week weer iets over onderhoud. O-)

En bij goede circuittrainingen besteden ze bij uitleg ook serieuze aandacht aan poetsen.
Want als je er dicht op zit, dan zie je wellicht ook weer kleine mankementjes..
Ik heb nu anthraciete velgen, scheelt weer in schoonmaken, :+
Ik gebruik altijd remmenreiniger van de action, werkt lekker snel!
Het voordeel van de andere middelen is dat er minder kans op krassen is.
Remmenreiniger heeft geen gladde/smerende werking.

Na het poetsbeurtje heb ik wel de remmen afgenomen met remmenreinger. :Y
Het doekje is daar ook altijd aardig zwart.
 
Laatst bewerkt:
Hier pas vorig jaar ontdekt.
En als je klaar bent? Nog nabewerken met siliconenspray? Of gewoon met een zachte doek uitwrijven? ;)


Met zachte doek uitwrijven. Ik laat het wel een beetje vettig, gaat de volgende keer kettingvet er nog makkelijker af.
 
De S21 gaan ook best goed, jaren geleden gebruikte ik alleen SC2 banden.
Toen de R10 een keer tussendoor en dat vond ik helemaal niets. Zoekerig gedrag. :$

Vorig jaar ene keer met de Aprilia RSV4 op CPZ gereden op Corsa Rosso banden, die staan wel aan de top qua gevoel.
Dus eigenlijk Pirelli überhaupt. :+

Maar tot nu toe drie sessies op de S21 ( vorig jaar eentje van tien minuten en gelijk top ) i.c.m. de BMW .. en ook nog prima.
( Nu nog sneller gewenst / onder de 2.10 )Hier pas vorig jaar ontdekt.
En als je klaar bent? Nog nabewerken met siliconenspray? Of gewoon met een zachte doek uitwrijven? ;)

Haha ik had het net anders.

Reed altijd R10's op de kawa maar moest nu naar andere ivm bande maat, een keer pirelli moeten rijden omdat er niets anders was maar na een twee tal sessies begonnen ze te glijden en zwabberen en niet meer goed gekregen met bandenspanning vering enz dus gelijk er onder vandaan en terug naar de R10.
Nu naar RS gegaan omdat de mpr4 goed bevielen en de RS dus ook.

Dus of hierna S21 proberen of mpr5 banden met die paar pk op die sv zullen ze ook niet zo hard slijten en als de zijkant op is kunnen ze nog onder de sv :)


Oww gebruik petrolium of soms wat diesel om me velgen wat schoner te maken, werkt ook goed en blijft ook wat vet.
 
Laatst bewerkt:
Ze hangen weer lekker in elkaar voor de brandweerkazerne slechts 3 auto's deze keer in puin. Zo moeilijk is dat kruispunt toch niet.
Opletten is tegenwoordig een gave. Lijkt alsof er steeds meer hun rijbewijs bij een pak jus d'orange hebben gekregen. Hoor de hele dag al sirenes voorbij komen, gaat lekker.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan