Het Voorne-Putten topic deel 44, motoren uit het vet..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Gs gaat ook de deur uit. Geen tijd meer voor. Nieuw werk kost aardig wat tijd en energie waardoor ik er niet meer aan toe kom.

Vfr blijft voorlopig nog ondanks dat ik er sinds oktober niet meer mee gereden heb. Als ik daar volgend jaar ook nog niets mee heb gedaan gaat die ook weg.

Interesses veranderen ook. Luchtgekoelde 4 wielers staan hoog op de lijst. Maar daar ga ik pas mee aan de slag als we een restschuld hebben afbetaald en ik m'n opleidingen en cursussen heb afgerond (daar ben ik zeker nog 2 jaar mee bezig).
 
Ik zou eigenlijk liever in Hellevoetsluis west willen wonen, waar ik vandaan kom. Dus niet in de Struyten of de Kooistee. Of in een dorp in de buurt zoals Oostvoorne of Rockanje. Ik heb helemaal niks met vinex locaties of moderne bouw.
Vandaar dat ik al een tijdje bezig ben, maar geloof me, ik kom er wel. :)

Wij wonen op de Moriaanseweg west. Staan bijna alleen maar oude huizen. Het huis van de buurman stond te koop (inmiddels een maand geleden overleden) en dat was binnen een paar dagen verkocht. Is een gewilde wijk.

Gewoon goed in de gaten houden. Komt vast wel iets voorbij. Zal m'n ogen en oren open houden voor je. Zodra er iets voorbij komt stuur ik je wel een pb
 
Laatst bewerkt:
Wij wonen op de Moriaanseweg west. Staan bijna alleen maar oude huizen. Het huis van de buurman stond te koop (inmiddels een maand geleden overleden) en dat was binnen een paar dagen verkocht. Is een gewilde wijk.
Dat weet ik, de Moriaanseweg ken ik wel. Ik ben geboren in de Pluvierhof, maar vroeger kwam ik veel bij Deurloo, patatzaak aan de Moriaanseweg. Trouwens, mijn basisschool zat er ook op het hoekje aldaar. :t
 
Als je me een PB wilt sturen graag! Ik woon nu in de Hoeksche Waard en heb er minder zicht op dan jij!
:)

Zal ik doen :Y

Hoeksche waard zou ik ook niet willen wonen. Vind er werken al meer dan genoeg (en dan te bedenken dat een vriendin van mijn vrouw geheel vrijwillig naar oud-beijerland is verhuisd).
 
Ik ben destijds verhuist naar de Hoeksche Waard, ik werk er. Maar weet je, je komt er echt niet in hier. Valt totaal niet te vergelijken met mijn oude V-P. Vandaar dat ik weer terug wil naar mijn oude roots in Hellevoetsluis. heb vrienden wonen in de Daniel-Willem straat, onder andere. De mentaliteit is echt heel anders dan het achterbakse gedoe in de H-W. Als ik het eerder had gezien geloof me, was ik echt niet weg gegaan. :t
 
Klopt helemaal. Je komt er niet vandaan dus, je hoort er niet. Dat is de mentaliteit daar. Op m'n werk loop ik daar ook tegenaan (je blijft die vent van dat andere eiland waar alleen maar rottigheid vandaan komt).

Maar ik vind het prima om er te werken hoor :Y
 
Laatst bewerkt:
Collega van mijn vrouw is ook aan het zoeken naar een ander huis. Makelaar van hem zei dat huizen van 2-3 ton in no time pleiten zijn. Krijg je een soort van preview wat er binnenkort op funda komt te staan en voor je het weet is het weg. Veel huizen gaan zelfs per opbod weg en voor een hoger bedrag weg dan dat er getaxeerd is, best bizar.
 
Laatst bewerkt:
Ook zoiets ja, dat eigen vermogen wat je ineens mee moet nemen. Er wordt volgens mij niet eens meer gekeken naar de afgelopen tig jaar dat je je hypotheek netjes betaalde. :/

Ik zou trouwens best graag naar Oud-Beijerland willen gaan hoor. Als geboren en getogen Mijnsheerenlander, heb ik echt helemaal geen ruk meer met die plaats. Kijk dan liever naar een lokatie met een groot winkelcentrum en verder alles om de hoek. Maar ik woon nu nog prima waar ik zit en heb veel leuke buren en dat is ook veel waard.
 
Zit prima hier op dit deel van vp :Y is echt of je in een ander deel van het land zit vergeleken met Spijkenisse. En dat bedoel ik positief :Y

Door de vele toeristen die hier komen heb ik soms wel echt een vakantiegevoel.
 
Ik heb ook goede buren, gaan gezeik verder. Woon vlakbij het winkelcentrum hier.Dus ik kan mijn boodschapjes gewoon te voet halen, vlakbij de Lidl, AH en anderen. Ik woon gewoon op loop afstand van het winkelcentrum hier. Toch wil ik weer terug naar VP. Mentaliteit zegt veel.
 
Ik heb ook goede buren, gaan gezeik verder. Woon vlakbij het winkelcentrum hier.Dus ik kan mijn boodschapjes gewoon te voet halen, vlakbij de Lidl, AH en anderen. Ik woon gewoon op loop afstand van het winkelcentrum hier. Toch wil ik weer terug naar VP. Mentaliteit zegt veel.

Wonen waar je jezelf goed bij voelt :Y
 
Collega van mijn vrouw is ook aan het zoeken naar een ander huis. Makelaar van hem zei dat huizen van 2-3 ton in no time pleiten zijn. Krijg je een soort van preview wat er binnenkort op funda komt te staan en voor je het weet is het weg. Veel huizen gaan zelfs per opbod weg gaan en voor een hoger bedrag weg dan dat er getaxeerd is, best bizar.
Klopt! Ons huis ging op vrijdag op funda, woensdag open huis, meerdere geïnteresseerden, bieden enzo, vrijdag meteen een ‘koper’, deze trok zich na het weekend helaas terug maar tussen de andere geïnteresseerden zat nog een koper. Zijn nu op vakantie en vanaf de vakantielokatie moesten we voorlopig koopcontract printen, tekenen, inscannen en terug sturen. Het gaat echt achterlijk hard met die huizenmarkt! Overigens wel gelukkig voor ons aangezien wij al wat anders gekocht hebben en we liever niet te lang met dubbele lasten willen zitten.
 
Ik kan trouwens abbenbroek ook aanraden! Overal in de buurt, en rustig genoeg om nergens last van te hebben. En de huizenprijs blijft behoorlijk achter tov Hellevoetsluis.
In Geervliet hebben ze een redelijk winkelcentrum, en voor de rest is hellevoet ook maar een paar km. Eventueel zou je nog naar spijk kunnen voor andere zaken (ik kom er zo min mogelijk)
Ik heb zelf 9 jaar met plezier in de bonsche hoek gewoont, maar ik zocht iets meer sleutelruimt dus in abbenbroek terecht gekomen (vooral vanwege mijn vriendin, die komt daar vandaan)
Groet
Sebas
 
Ik kan trouwens abbenbroek ook aanraden! Overal in de buurt, en rustig genoeg om nergens last van te hebben. En de huizenprijs blijft behoorlijk achter tov Hellevoetsluis.
In Geervliet hebben ze een redelijk winkelcentrum, en voor de rest is hellevoet ook maar een paar km. Eventueel zou je nog naar spijk kunnen voor andere zaken (ik kom er zo min mogelijk)
Ik heb zelf 9 jaar met plezier in de bonsche hoek gewoont, maar ik zocht iets meer sleutelruimt dus in abbenbroek terecht gekomen (vooral vanwege mijn vriendin, die komt daar vandaan)
Groet
Sebas

We hebben de Spar in Abbenbroek _O- , Heenvliet idd een winkelcentrumpje en wat je voor de rest zegt klopt idd, een hoop koeien om het dorp en geen gezijk van bewoners die zijn echt super relax, zal er ook niet zosnel meer weggaan.
 
En een goede middag allen :W
.....
Eind van de middag heeft moeders de vrouw met de kids een nieuw dramaatje opgehaald, nu 9-10 wkn oud.


En een andere quote van jong geleden ....

Geplaatst op donderdag 22 maart 2018 11:29


Aha, daar zeuren die kids van mij ook de hele tijd om, maar denk zomaar dat ze dan nog wel wat jaartjes door mogen zeuren.... :+

jaartjes zijn wat snel gegaan? :t :)

Tips nodig?
 
En een andere quote van jong geleden ....

jaartjes zijn wat snel gegaan? :t :)

Tips nodig?
Tijd gaat snel he... _O- Het is dat madame er ook al even eentje bleek te willen, maar die hoorde ik er niet over. Tja dan gaat de tijd wat sneller O-)

Vooralsnog gaat alles wel prima, speelt lekker, is zindelijk en eet goed. Alleen nog ff kijken hoe we ervoor kunnen zorgen dat ie wat vaker de krabpaal pakt ipv de bank :')
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan