Het Yamaha MT-03 Topic Deel (MT-0)3!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Me Dunlop Road Smart na 5 maanden en 10.000km....
Lijkt me beetje vierkant.
full

full

full
 
Wat een méééga schaamranden :D

Zelfs die uitsteekseltjes op 't ronde vlak :D

Maar misschien de beste hoek om de vlakheid van 't loopvlak te bekijken heb je net niet op de foto staan, recht op de band kijken (bijvoorbeeld van boven, maar dat maakt bij zo'n rond ding niet veel uit ;) ).
 
Hahahaha,mooie schaamrandjes he?
Had ze er natuurlijk voor de foto kunnen afschuren,wat er heel veel doen op dit forum,maar
zoals bekend ben ik niet zo een plat ligger.Wel dwars ligger.
full
 
Hahahaha,mooie schaamrandjes he?
Had ze er natuurlijk voor de foto kunnen afschuren,wat er heel veel doen op dit forum,maar
zoals bekend ben ik niet zo een plat ligger.Wel dwars ligger.[afbeelding]

_O- _O- _O-

Nee hoor Ton, je bent geen dwarsligger, je bent gewoon een MT-03 rijder, en die zijn "anders", dat hoort gewoon zo, dus eigenlijk gewoon "normaal", whatever that may mean. :W
 
Hallo allemaal,

Zoals eerder vermeld, lees ik hier met enkele regelmaat mee, omdat mijn koffiejuf ook een trotse bezitster is van een MT-03.
Nu heb ik echter een vraagje aan jullie:
"wie kan mij helpen aan een service-manual in pdf-formaat"
Ik dacht ooit hier gelezen te hebben, dat ie er wel is, maar ik kan hem niet vinden.

Was jOrDy die niet ooit aan het downloaden???

Alvast bedankt voor jullie input!!!
 
Hallo allemaal,

Zoals eerder vermeld, lees ik hier met enkele regelmaat mee, omdat mijn koffiejuf ook een trotse bezitster is van een MT-03.
Nu heb ik echter een vraagje aan jullie:
"wie kan mij helpen aan een service-manual in pdf-formaat"
Ik dacht ooit hier gelezen te hebben, dat ie er wel is, maar ik kan hem niet vinden.

Was jOrDy die niet ooit aan het downloaden???

Alvast bedankt voor jullie input!!!

Nou, dan zal hij inmiddels al wel klaar zijn met downloaden denk ik....

Klopt, ik heb hem ooit als PDF op CD gekocht en via Jordy kan je hem downloaden van zijn homeserver.

Stuur Jordy maar een PM, dan stuurt hij je de link wel.

@ your service!
 
Hallo allemaal,

Zoals eerder vermeld, lees ik hier met enkele regelmaat mee, omdat mijn koffiejuf ook een trotse bezitster is van een MT-03.
Nu heb ik echter een vraagje aan jullie:
"wie kan mij helpen aan een service-manual in pdf-formaat"
Ik dacht ooit hier gelezen te hebben, dat ie er wel is, maar ik kan hem niet vinden.

Was jOrDy die niet ooit aan het downloaden???

Alvast bedankt voor jullie input!!!

Je kan de servicemanual gewoon downloaden op de yamahasite onder de MT03,
no problemo! 8-)
 
Ja, gebruikershandleiding of werkplaatshandleiding van tracey bits, da's een verschil.
 
Laatst bewerkt:
Je kan de servicemanual gewoon downloaden op de yamahasite onder de MT03,
no problemo! 8-)

Nee, dat is de ownersmanual, oftewel het gebruikers handboek, die kan je bij Yamaha downloaden.

Wat iZeman zoekt is het werkplaats handboek, met alle spec's en "how to" beschrijvingen (I presume).
 
_O- _O- _O-

Nee hoor Ton, je bent geen dwarsligger, je bent gewoon een MT-03 rijder, en die zijn "anders", dat hoort gewoon zo, dus eigenlijk gewoon "normaal", whatever that may mean. :W

Thx.

@steveman:kantelt idd.gaat er voor de vakantie ook af,rijdt beetje hoekig,en bochten(toch al niet mijn specialiteit),is ook geen feest meer.ook vering van de band is weg,dus
soort Square Tire spongue Bob |( |(
 
kan je nou in elk geval de band de schuld geven van je rechtopdebochtdoor acties
ook wat waard toch?
 
Ik denk dat mijn standaard bandjes hun door de fabrikant maximaal toegestane levensduur halen....











het jaar 2015... :$

_O- _O- _O-
 
Hahahaha,mooie schaamrandjes he?[afbeelding]


Zelfs mijn vrouw doet beter met haar MT-03 *O*

Maar misschien vind je geen echte bochten in jouw streek, kan ook natuurlijk.. want zo'n MT-03 gaat toch als vanzelf de bocht in.... ;)

Gisteren hebben we met onze 660's nog eens een ferm ritje gereden, retourtje Zeeland. 455km, moe maar voldaan....
 
Ik denk dat ik zodadelijk maar eens op de MT-03 naar kantoor op Schiphol-Rijk ga.

Wel weer eens lekker op de MT-03 knorren. Weet nog niet of ik helemaal binnendoor rijd (Dat duurt wel erg lang) of toch stuk snelweg vanaf Culemborg tot Schiphol-Rijk neem en dan maar tussen de files door murw.

Afijn, ik zie wel hoe mijn helm staat onderweg.

De XJR staat bij de spuiter om het stuurkuipje two-tone te laten spuiten, vandaar dat ik de MT-03 maar eens misbruik voor deze saaie rit. Wordt het misschien toch nog avontuurlijk.

Alvast een zwaai naar alle overige motorrijders :W
 
Ik denk dat ik zodadelijk maar eens op de MT-03 naar kantoor op Schiphol-Rijk ga.

Wel weer eens lekker op de MT-03 knorren. Weet nog niet of ik helemaal binnendoor rijd (Dat duurt wel erg lang) of toch stuk snelweg vanaf Culemborg tot Schiphol-Rijk neem en dan maar tussen de files door murw.

Afijn, ik zie wel hoe mijn helm staat onderweg.

De XJR staat bij de spuiter om het stuurkuipje two-tone te laten spuiten, vandaar dat ik de MT-03 maar eens misbruik voor deze saaie rit. Wordt het misschien toch nog avontuurlijk.

Alvast een zwaai naar alle overige motorrijders :W

Ik ga zo globaal de andere kant op per MT, naar Valkenswaard, supermoto-time! :]
 
Ik ga zo globaal de andere kant op per MT, naar Valkenswaard, supermoto-time! :]

Aaaah, almost my home town! Ik kom oorspronkelijk uit Waalre....

Mooi man, dan heb je een lekker stuk sturen voor de boeg.

Rij veilig, en veel plezier daar! :W
 
steveman: veel plezier en laat even weten hoe het was! ik wil namelijk ook een keertje!

kees: elke rit is leuker met de MT...er valt altijd wel wat te beleven (vraag maar aan hyperbeck :P)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan