het Z1000 / Z750 FOTO topic

Mooie fiets... :9
moet in de lente toch eens een proefritje maken---maar misschien beter van niet 8-)

Stripping heb ik zelf gedaan, bij een stikkerbedrijf ff strookjes laten snijden...
In Waddinxveen...
Hmm, dus zelf erop zetten en dan blanke lak ofzo? of gewoon erop en geeft dat geen problemen met wassen (voorspatbord = vliegjesssssss) :+
 
:? Hoe kan dat toch, erg vervelend en nu?


Voorlopig niets... :Z

Zag laats alweer de strooiwagen :? ...dus dat word weer auto rijden... ;)
Laatst op internet de nieuwe er6f gezien, nu nog ff in real life, dus misschien
vliegt de buell dr wel weer uit... :W ... ;)
Hoewel de stuureigenschappen van de XB toch wel op een redelijk hoog niveau liggen...

Je weet maar nooit he...
 
Geeft geen probs met wassen...steenslag dan weer wel...
Valt me 100% mee... :)
Top, kun je mij je adresje geven waar jij het hebt gekocht/ laten doen? Woon in Utrecht, maar zoek goed adres om dat (het liefst te laten) doen. Kosten max € 500 voor paar effecten erop etc?
 
Laatst bewerkt:
Top, kun je mij je adresje geven waar jij het hebt gekocht/ laten doen? Woon in Utrecht, maar zoek goed adres om dat (het liefst te laten) doen. Kosten max € 500 voor paar effecten erop etc?


EURO LINE ZUID-HOLLAND, 2741 PH WADDINXVEEN, COENECOOP 87/B.

Heb het zelf gedaan...liet een paar baantjes van(dacht) 6 mm snijden die bijvoorbeeld
8mm uit elkaar staan...
2 baantjes ervan los geknipt je plakt ze en dan die soort van folie er aftrekken...
Eerst een beetje uitmeten natuurlijk...

Was dacht ik een eurie of 12 kwijt... 8-)

Wat extra omdat het natuurlijk niet altijd in 1 keer recht zit, soms gaat corrigeren
ook wel...

Gaat in de loop der tijd vaster zitten geloof ik...blanke lak dr over zou misschien
wel kunnen, maar daar weet ik niet van.
Moet je ook alles er af halen, ik heb alleen het voorspatbord verwijderd....

Grtzz...
 
Laatst bewerkt:
Zo, hier is het alweer een tijdje stil zie ik, dus maar ff een paar plaatjes van mijn Z-je, vandaag nog ff gemaakt:

DSCN0891.JPG

DSCN0895.JPG

DSCN0903.JPG


En de GSR600 van mijn vriendin:

DSCN0872.JPG

DSCN0877.JPG


DSCN0884.JPG
 
hey mensen.
ik heb vandaag mijn cagiva v-raptor 1000 verkocht.

en ben opzoek naar een z1000.

dus binnenkort wordt ik ook een z1000 member;)
 
ik heb vandaag de handen uit de mouwen gestoken heb een windscherm gemonteerd ik vindt de look niet veel beter maar als je tegen 135KM/U rijdt voel je ineens het verschil[]www.motorstek.nl/download/87951/4d921926aa16ea66059161dc766be387/large~[/img]~[/img]
large
~[/img]
 
Laatst bewerkt:
Omgeving is niet zo fraai , maar t gaat om de Z...
DSCF0257.jpg

Met groene remleidingen die precies in de kleur van mn stripping zijn... :)


Nog 1 tje van een ritje vorig jaar...

DSCF4286-2-1.jpg
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan