het Z1000 / Z750 FOTO topic

IMG_7524C.jpg


IMG_7261C.jpg


IMG_7144C.jpg
 
Alleen nog even andere rem/koppeling hendels misschien nog een andere windscreen en wat kleine details dan is mijn motortje wel naar me smaak.

385455_145299305571529_100002743814594_156549_1239827073_n.jpg


Wie kan mij vertellen wat echt goede banden zijn?
Ik rij nu nog maar net een jaar motor dus ik kan wel de wijze jongen uithangen maar dat heeft geen zin en iedereen moet ontdekken hoe of wat, alleen toen ik deze motor kocht was het voorbandje al niet erg veel meer daar tegen over hadden ze wel een nieuwe achterband er om heen gelegt.
Dus ja ik durfde nooit echt plat door de bocht ivm met het voorbandje!
Nu komt de zomer er aan dus ja moeten wel even 2 nieuwe GOEIE banden onder wie kan mij vertellen wat echt goeie banden zijn zeker ook voor bochtwerk?
 
Laatst bewerkt:
Alleen nog even andere rem/koppeling hendels misschien nog een andere windscreen en wat kleine details dan is mijn motortje wel naar me smaak.

[afbeelding]

Wie kan mij vertellen wat echt goede banden zijn?
Ik rij nu nog maar net een jaar motor dus ik kan wel de wijze jongen uithangen maar dat heeft geen zin en iedereen moet ontdekken hoe of wat, alleen toen ik deze motor kocht was het voorbandje al niet erg veel meer daar tegen over hadden ze wel een nieuwe achterband er om heen gelegt.
Dus ja ik durfde nooit echt plat door de bocht ivm met het voorbandje!
Nu komt de zomer er aan dus ja moeten wel even 2 nieuwe GOEIE banden onder wie kan mij vertellen wat echt goeie banden zijn zeker ook voor bochtwerk?

Michelin pilotpower 2ct of pilotpower pure 2ct
Heb nu een road 3 2ct voorband, en die stuurt heel lekker...

Google ff op motormike in bleiswijk, stuk minder duur dan de normale dealer...
En niet zo ver van alphen...

Weet niet of je vering nog orgineel is, anders helpt een setje hyperpro(in alphen)
vering ook wel goed voor wat beter bochtenwerk.
 
Laatst bewerkt:
Alleen nog even andere rem/koppeling hendels misschien nog een andere windscreen en wat kleine details dan is mijn motortje wel naar me smaak.

[afbeelding]

Wie kan mij vertellen wat echt goede banden zijn?
Ik rij nu nog maar net een jaar motor dus ik kan wel de wijze jongen uithangen maar dat heeft geen zin en iedereen moet ontdekken hoe of wat, alleen toen ik deze motor kocht was het voorbandje al niet erg veel meer daar tegen over hadden ze wel een nieuwe achterband er om heen gelegt.
Dus ja ik durfde nooit echt plat door de bocht ivm met het voorbandje!
Nu komt de zomer er aan dus ja moeten wel even 2 nieuwe GOEIE banden onder wie kan mij vertellen wat echt goeie banden zijn zeker ook voor bochtwerk?

Voor de zoveelste keer dat ik iemand bandjes aanraad: Michelin power road 3! Prima wegligging, perfect bochtenwerk! Ook bij een beetje nat (ook heel nat) weer voelen deze bandjes vertrouwd aan. Is natuurlijk wel een persoonlijke ervaring...
 
Michelin pilotpower 2ct of pilotpower pure 2ct
Heb nu een road 3 2ct voorband, en die stuurt heel lekker...

Google ff op motormike in bleiswijk, stuk minder duur dan de normale dealer...
En niet zo ver van alphen...

Weet niet of je vering nog orgineel is, anders helpt een setje hyperpro(in alphen)
vering ook wel goed voor wat beter bochtenwerk.

HEEL toevallig heb ik dinsdag daar dus een afspraak! Toeval ik lees het nu pas net maar had van de week deze man al gesproken! Alleen vraag ik mij af, zijn dit europese banden en geen banden die bestemd zijn voor buiten europa? Dat schijnt een heel ander soort rubber te zijn heb ik mij laten vertellen? Voor de rest klonk deze man erg vriendelijk! Dus we gaan het dinsdag wel even zien.
Als die banden er onderzitten he moet je toch wat rustiger aan rijden? Aangezien er nog een laagje op de band zit? Hoe kan je dit het beste hendelen met bochten ivm met dat laagje?
 
michelin buiten europa?
eerste keer dat ik zoiets hoor, maar de meeste te krijgen/aangeboden modellen in nederland zou ik me geen zorgen over maken.
MPR3 rijd zeer fijn voor mij. MPP2CT ook zeer fijn maar zachter dus minder km's

bij alle banden zit dat laagje en die moet je eraf rijden ja, ca 100km is het ruimschoots verdwenen, en moet je in die periode geen rare dingen doen nee, dit is bij alle typen en modellen zo zover ik weet. voor verdere vragen even search optie gebruiken (het onderwerp is niet onbesproken ;) ) of binnenlopen bij het Z-plaza zelf, :)
 
Weet iemand hoeveel het ongeveer kost om je remleidingen te laten vervangen bij een motorshop?

remleidingen van hel zijn rond de 45 euro/stuk... dus 2 voor en 1 achter zit je op ongeveer 135 euro, plus wat de motorzaak aan montage rekent (uurtje, dus ongeveer 50 euro)!

maar als je het zeker wilt weten, bel een (aantal) za(a)k(en) bij jou in de buurt! O-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan