Het ZAC topic deel 5

Status
Niet open voor verdere reacties.
:Y carwrapfolie werkt inderdaad ook prima en is goed zelf te doen als je wat geduld en een föhn hebt.

Ik heb die van mij vorige winter ook gedaan. Kuipen zijn wit gespoten, maar ben met wrapfolie tot het volgende resultaat gekomen.. alles wat je ziet (zelfs het witte) is folie en de motor werd er bij mij ook nog sneller van ook _O- .


en volgend jaar hang ik ook met mijn hoofd naast de motor.. net zoals mijn grote voorbeeld ;) :}

Dan maar op pad voor folie.

Je hebt dus eerdaags elleboog sliders nodig *O*

Wat voor kleur(en) Moet tie worden Peter?
 
Dan maar op pad voor folie.

Je hebt dus eerdaags elleboog sliders nodig *O*

Moet wel zeggen dat spuiten volgens mij altijd mooier wordt en sterker is. Als de zon lang op de folie staat, dan gaat het iets werken en komen er wat kleine blaasjes op... maar dat kan ook aan het feit liggen dat ik ook maar een amateur plakker ben. Voor mij is het prima zo.. het is maar een racer ;)

Als ik jou was zou ik in elk geval nog wel even Mischa contact opnemen, want wrapfolie is ook niet goedkoop :Y en daarnaast heb je er dan zelf geen werk aan :+
 
Laatst bewerkt:
Weet er iemand voor mij een betaalbare spuiter oid om de motor in de juiste kleur te krijgen. :?

Wit is ook niet alles B|
www.c-c-b.nl O-)

Heb je net via fb een berichtje gestuurd, misschien dat ik wel wat leuks voor je kan doen ;)

Maar dan niet meer zeuren als mn motor wat olie pist of mn remblokken versleten zijn hé haha
 
Laatst bewerkt:
Misschien kom je me volgend jaar wel weer tegen :W

Motor heeft dan wel een ander kleurtje, niet gewrapped in ieder geval

Volgend jaar zijn we weer aanwezig met een Aprilia kampje met een enkele verdwaalde Jap :X

Kijken of we weer eens wat schaaltjes kunnen pikken ;)
 
Weet er iemand voor mij een betaalbare spuiter oid om de motor in de juiste kleur te krijgen. :?

Wit is ook niet alles B|

Als je een compressor en een verfspuit hebt kun je het heel simpel zelf doen. gewoon ff een blikje verf halen, met wasbenzine verdunnen 1 : 4 , 2,5 bar luchtdruk erop en oefenen maar !
Je kunt het gewoon buiten spuiten en dan zsm naar binnen ophangen, Zo houd je al snel een paar terreurooos in de pocket !
 
Als je een compressor en een verfspuit hebt kun je het heel simpel zelf doen. gewoon ff een blikje verf halen, met wasbenzine verdunnen 1 : 4 , 2,5 bar luchtdruk erop en oefenen maar !
Je kunt het gewoon buiten spuiten en dan zsm naar binnen ophangen, Zo houd je al snel een paar terreurooos in de pocket !


:X _O-
 
Laatst bewerkt:
full

_O- _O-
 
ik zit een beetje te dubben met mijn banden.
Ik heb een paar gebruikte banden kunne kopen voor een prikje
het gaat om supercorsa sc1 achterbanden.
maar ik ga 8 april de toms cursus doen en weet niet of ik dan bandenwarmers kan gebruiken en of ik dan wel met deze banden wegkom ivm de temp.
wat zouden jullie doen kwa banden in april.
Ik rij nog geen toptijden

Of is het verstandig om voor de tomscursus ff een rosso corsa er onder te gooien
 
ik zit een beetje te dubben met mijn banden.
Ik heb een paar gebruikte banden kunne kopen voor een prikje
het gaat om supercorsa sc1 achterbanden.
maar ik ga 8 april de toms cursus doen en weet niet of ik dan bandenwarmers kan gebruiken en of ik dan wel met deze banden wegkom ivm de temp.
wat zouden jullie doen kwa banden in april.
Ik rij nog geen toptijden

Of is het verstandig om voor de tomscursus ff een rosso corsa er onder te gooien

Indien aanwezig, een paar sportieve wegbanden, Pilot power oid
 
Ik heb zelf vorig jaar ook de tomscursus gedaan en het is echt niet nodig om daar op sc1's te rijden. Zoals Peter ook zegt, gewoon een paar toerbandjes en het moet wel lukken :Y Zo'n dag is niet echt spannend maar het moet allemaal maar even voor de formaliteit :]
 
Ik heb zelf vorig jaar ook de tomscursus gedaan en het is echt niet nodig om daar op sc1's te rijden. Zoals Peter ook zegt, gewoon een paar toerbandjes en het moet wel lukken :Y Zo'n dag is niet echt spannend maar het moet allemaal maar even voor de formaliteit :]

Het is wel handig om even op te letten bij de spelregels op het circuit B|
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan