Het zwarte gat: Wat heb je nu weer gekocht? Deel 3

Aangezien mijn tanktas niet meer werkt op mijn nieuwe motor met aluminium tank heb ik een bagagetasje voor achterop gekocht, Givi geval.

Ik mag graag onderweg ergens een bankje pakken en mijn eigen eten en drinken nuttigen. Terrasje pakken vind ik aardig aan de prijs soms, en ergens op een rustige plek is ook voor mij prima….
 
Alles staat bij mij binnen *O* mooi rustig deurtje :t
Helaas is mijn garage niet zo groot, dat ik mijn auto ook binnen kan zetten... 3 motoren gaat prima, maar meer word al lastig als ik er ook nog wat in wil gaan doen...

inderdaad. Als ik die kantelpunt van mij openmaak dan weet de halve buurt dat ik met de motor weg ga _O- :]
Dat was bij mij voorheen ook het probleem, vandaar de keuze voor een elektrische opener. (en op het filmpje maakt ie meer herrie dan nu, kwam er achter dat een van de ophangpunten van de deur was losgeschoten)

Ik heb er nu een sectionaal in zitten ,heerlijk wat een rust ,was incl motor dus :t
Dat zou ik ook heel graag willen, maar er moet bij mij ook een loopdeur in zitten (is de enige ingang naar de garage), en die deuren zijn echt mega duur
 
Helaas is mijn garage niet zo groot, dat ik mijn auto ook binnen kan zetten... 3 motoren gaat prima, maar meer word al lastig als ik er ook nog wat in wil gaan doen...


Dat was bij mij voorheen ook het probleem, vandaar de keuze voor een elektrische opener. (en op het filmpje maakt ie meer herrie dan nu, kwam er achter dat een van de ophangpunten van de deur was losgeschoten)


Dat zou ik ook heel graag willen, maar er moet bij mij ook een loopdeur in zitten (is de enige ingang naar de garage), en die deuren zijn echt mega duur
Mijn garage is iets groter, ca 45 vierkante meter ,geen klagen *O*
 
Met loopdeur inderdaad erg duur.
Als mijn Alfa Spider is verkocht, gaat dat geld naar een Hörmann sectionaal.
Heb het geluk dat de grootste standaardmaat in het gat past, dus goedkoopste optie incl plaatsing 1699,- (de altijd in actieprijs)
 
Mag ik even jaloers zijn. ;)
Natuurlijk mag dat :t
20201123_110037.jpeg

En dan staat rechts de auto netjes binnen,

de fun is inmiddels niet meer
 
Aangezien mijn tanktas niet meer werkt op mijn nieuwe motor met aluminium tank heb ik een bagagetasje voor achterop gekocht, Givi geval.

Ik mag graag onderweg ergens een bankje pakken en mijn eigen eten en drinken nuttigen. Terrasje pakken vind ik aardig aan de prijs soms, en ergens op een rustige plek is ook voor mij prima….
Hoeveel blikken bier passen daarin? :+

Of een thermos koffie *O*
 
En de volgende stap met een ingebouwde schakelaar op de motor *O*

Mijn TDM is ex-politie dus heeft wat extra knoppen op het stuur. 1 daarvan is sindskort in gebruik voor de garagedeur *O*
dat is inderdaad wel het idee ja... op de RT lijkt me dat niet zo'n grote uitdaging, maar op de Soes is het iets lastiger om het mooi weggewerkt te krijgen
 
dat is inderdaad wel het idee ja... op de RT lijkt me dat niet zo'n grote uitdaging, maar op de Soes is het iets lastiger om het mooi weggewerkt te krijgen
Koppelen aan je remschakelaar en ff zorgen dat je die pas aanraakt als je ver genoeg van huis bent :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan