Het ZX6R (off)topic Deel 77, Waaaar blijft die zomer nou?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Balhoofd lager scheelt echt heel veel.

Zandvoort is toch nog lkkr opgedroogt. 2:14.052 met de 400 gereden. Dus zeer tevreden
Vandaag vooral geconcentreerd op remmen en hogere bochtensnelheid. Ging lkkr 8-)
 
Voor kleiner of achter groter.

Voor 1 tandje kleiner staat gelijk met achter 3 tandjes groter ongeveer.

Moet je ook ff uitkomen wat het beste uitkomt met je ketting, als het niet past moet je hem ff flink heet stoken met een brander, dan paar keer flink aan het gas trekken onder het rijden, dan rektie wat, kan het grotere tandwiel er makkelijker tussen ;)
 
Voor kleiner of achter groter.

Voor 1 tandje kleiner staat gelijk met achter 3 tandjes groter ongeveer.

Moet je ook ff uitkomen wat het beste uitkomt met je ketting, als het niet past moet je hem ff flink heet stoken met een brander, dan paar keer flink aan het gas trekken onder het rijden, dan rektie wat, kan het grotere tandwiel er makkelijker tussen ;)
Jezus vent, dat is echt wel een uber beunhaas manier. _O-
 
Voor kleiner of achter groter.

Voor 1 tandje kleiner staat gelijk met achter 3 tandjes groter ongeveer.

Moet je ook ff uitkomen wat het beste uitkomt met je ketting, als het niet past moet je hem ff flink heet stoken met een brander, dan paar keer flink aan het gas trekken onder het rijden, dan rektie wat, kan het grotere tandwiel er makkelijker tussen ;)

_O-

Of gewoon een stuk uit je oude (versleten) ketting ertussen zetten en schakels met visjes gebruiken :z
 
Jezus vent, dat is echt wel een uber beunhaas manier. _O-


stil-thumb5863160.jpg


Had eigenlijk gehoopt dat er iemand anders zou happen maar jij was hem voor :W
 
Gaat goed tot nu toe :Y Volgende update na mijn vakantie, ik denk zo rond 5 augustus.

- vaagverhaal: zx6r 98 links + rechts
- maddox: zx6r 03 links akkoord
- murvie: zx6r 03 links akkoord
- Sandmann91: zx6r 03 links + rechts akkoord
- yourivld: zx6r 03 links + rechts akkoord
- Die wilnisser: zx6r 03 links + rechts akkoord
- racekip: zx6r 05 rechts akkoord
- Gijs: zx6r 05 links akkoord
- The-Raver: zx6r 05 links + rechts akkoord

extra er bij gekomen:
- starscream: zx6rr 05 links + rechts akkoord

het wachten is nu op vaagverhaal :+ o ja, en dhr. Carbonadi is ook vakantie.

:W :W :W
 
Haha wat een praat over die kettingen.
Beter een groter achter tandwiel dan een kleiner voor tandwiel(deze slijt veel sneller) ook ff kijken naar de verhouding tussen voor en achter tandwiel. Moet on even zijn geloof ik, dan grijpt ie steeds op een nieuw tandje aan ipv van op dezelfde. Hierdoor gaat je setje ook wéér langer mee. Visjes zijn levens gevaarlijk btw.
 
Haha wat een praat over die kettingen.
Beter een groter achter tandwiel dan een kleiner voor tandwiel(deze slijt veel sneller) ook ff kijken naar de verhouding tussen voor en achter tandwiel. Moet on even zijn geloof ik, dan grijpt ie steeds op een nieuw tandje aan ipv van op dezelfde. Hierdoor gaat je setje ook wéér langer mee. Visjes zijn levens gevaarlijk btw.
:Y
big_shark_jaws-290x298.png
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan