Het ZX6R topic Deel 61. Live to Ride

Status
Niet open voor verdere reacties.
:o

Idd een verschil. :P
Die rechter ziet er toch wat mooier uit. :P

thanxx ik ben er ook erug trots op! vorig jaar was ik 2e met mooiste truck verkiezing! :P
alleen had ik deze tijger genoemt! de volgende wordt met me ZXR erop!!! let ff op de brulpijp aan de zijkant onvervalste ongedempte V8 sound!!! *O* deze foto had ik gemaakt na een dag poetsen bij me meissie op het terein van de motorzaak
full
 
Laatst bewerkt:
kreeg net een mailtje van me spuiter of ie mijn motor mocht gebruiken om bij een opening van een motorzaak neer te zetten voor de deur
 
thanxx ik ben er ook erug trots op! vorig jaar was ik 2e met mooiste truck verkiezing! :P
alleen had ik deze tijger genoemt! de volgende wordt met me ZXR erop!!! let ff op de brulpijp aan de zijkant onvervalste ongedempte V8 sound!!! *O* deze foto had ik gemaakt na een dag poetsen bij me meissie op het terein van de motorzaak[afbeelding]


:}
 
thanxx ik ben er ook erug trots op! vorig jaar was ik 2e met mooiste truck verkiezing! :P
alleen had ik deze tijger genoemt! de volgende wordt met me ZXR erop!!! let ff op de brulpijp aan de zijkant onvervalste ongedempte V8 sound!!! *O* deze foto had ik gemaakt na een dag poetsen bij me meissie op het terein van de motorzaak[afbeelding]

gaaf ding :Y
 
Ik zat gister al te twijfelen om te openen... aangezien Youri er niet is.
En die is eigelijk trouwe topicstarter. O-)

Zal je vanavond wel effe kaal plukken })





Ik ben brak van gisteravond/nacht :X
Nieuwe werkgever en gelijk feestje van 10 jarig bestaan :9
Ook bekende Nederlanders aanwezig was een lekker feestje *O*

Lieke van lexmond en lange frans waren er ook en nog een paar :P
 
thanxx ik ben er ook erug trots op! vorig jaar was ik 2e met mooiste truck verkiezing! :P
alleen had ik deze tijger genoemt! de volgende wordt met me ZXR erop!!! let ff op de brulpijp aan de zijkant onvervalste ongedempte V8 sound!!! *O* deze foto had ik gemaakt na een dag poetsen bij me meissie op het terein van de motorzaak[afbeelding]

Wat een hok zeg :X



















Ziet er tof uit man :Y
 
*O* ook weer aanwezig.
vanmorgen gewerkt, zo maar weer gaan slapen :+
en vanavond na Black...heel toevallig nog iemand van hier?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan